Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikko on päättänyt tuhota lastensa äidin kaikin mahdollisin keinoin. Ihana isä. 🙄"
Mikko ei tuhoa lastensa äitiä. Helena, lasten äiti tuhoaa itse itsensä!
Mikko on rakastava, tasapainoinen ja ihana isä.
Mikko on ollut todella surkea aviomies ja erittäin huono hoitamaan eroasioita ja näköjään täysin häikäilemätön vielå nytkin miten kohtelee lasten edessä heidän äitiään. Ja vetkuttelee aikatauluissa eli kiusaa äitiä vaikka lasten oikeus on olla äitinsä kanssa silloin kun on sovittu. Lapset silminnähden surullisia.
Joo, noilla äitinsä pakkosyöttämillä videoilla ovat kyllä surullisia, tai sitten väännetään feikki jenkkihymy.
Aina ovat luontevia ja onnellisia kun äitinsä kanssa.
Mikä muuttuu kun isä menee uusiin naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Run Natalie, run!
Mihin taas? Auton alleko?
Vierailija kirjoitti:
Vaadin todisteita, että lämmin vesi on ollut oikeasti loppu. Minulle ei riitä, että Helena sanoo näin olevan. Vaadin todisteita siitä, että nuorimman lapsen hakuajaksi oli sovittu klo 13. Nimittäin Turussa esiopetusta on joka päivä 4 h aikavälillä 8-13. Helena kävi alkuviikosta hakemassa nuorimman pojan eskarista (eriparikenkävideo, hihihii) klo 13.30 jälkeen. Näin ollen on syytä epäillä, että oppivelvollisuuteen kuuluva eskariaika on ma-pe klo 9-13. Tai näin meillä ainakin oli. Omat lapseni toki olivat sitten päiväkodissa loppupäivän hoidossa, joten meille ei ollut mitään muuta käytännön merkitystä kuin se, että lapset oli saatava viimeistään 8.45 päiväkotiin, etteivät myöhästy lakisääteisestä eskarista. Ja tästä päästäänkin siihen, että jos oletetaan, että eskari on päättynyt klo 13, aikamoinen Jeesus saa Mikko olla, jos hänen velvollisuutensa on ollut hakea poika eskarista kotiin ja ruokkia hänet, jotta äiti saa lapsen tasan klo 13 hoitoonsa. Instanavigationissa oli aikaleima Helenan vikalle videolle klo 11.55.11, joten epäilen, että Helena on nämä videonsa nauhoittanut jo hyvissä ajoin, eli lähtiessään Kakskerrasta. Kakskerrassa on voinut hyvin sataa jo tuolloin, vaikka keskustan läheisyydessä ei ole satanutkaan.
En siis todellakaan usko, että jos eskari loppuu klo 13, missään on sovittu, että Mikon pitää luovuttaa lapsi Helena samalla kellonlyömällä ruokittuna. Jos ajaksi olisi sovittu klo 13, miksi Helena ei hakenut poikaa suoraan eskarista? Kyllä toiselle vanhemmalle annetaan aina siirtymäaika, jos velvollisuuksiin kuuluu lapsen ruokkiminen ennen luovutusta ja luovutus tapahtuu jossain muualla kuin eskarissa tai koulussa.
Tämäkin eilinen video oli vain Helenan vallankäyttöä ja osa mustamaalauskampanjaa. Onneksi Mikkoa tuskin voisi vähempää kiinnostaa mitkään "sillä oli ketsupit poskilla"-jutut. Mikkoa kiinnostanee enemmän se, että saa vaihtaa pojan kanssa kuulumiset vielä ennen äidille lähtöä. Ja varmasti oli kamatkin pakattua äidille lähtemistä varten, kunhan nyt taas lämpimikseen arvostelee Mikkoa, kun kukaan ei voi todistaa, että siinä se kassi nökötti pakattuna eteisessä.
Nämä Helenan avautumiset on ihan sairaan noloja. Hänelle itselleen. Hän on ihan kuin joku keskenkasvuinen teinityttö, jolle tulee yllätyksenä, mitä kaikkea se aikuisena ja ennen kaikkea lasten vanhempana toimiminen oikeastaan pitääkään sisällään. Tuoreessa muistissa oli omien lasten raivoamiset siitä, että sitten kun he ovat aikuisia, he tekevät just sitä mitä huvittaa. Ja kun se täysi-ikäisyys sitten koitti, ei mennyt kauan, kun jo todettiin, että aikuisuus on ihan skeidaa. Että eihän tässä nyt oikeasti voi tehdä mitä huvittaa, kun koulusta ei voi olla yhtään enempää pois 18 v:nä kuin 17 v:näkään ilman, että se näkyy poissaoloissa tai kurssin arvosanassa. Tai että, ei voi tehdä mitä huvittaa, koska ei ole rahaa tai työvuorot pakottaa olemaan töissä eikä hurvittelemassa. Helenasta paistaa selvästi, että hän on saanut elämässään kaikenlaisia myönnytyksiä aiemmin, jotta hänen elämänsä olisi mahdollisimman vaivatonta.
Hei! Hengitä välillä. Kyllä se siitä. Huomaatko itse miten syvällä olet.... nouse jo pintaan. Tämä tapaus ei koske sinua!
Ja kas, team hellulaiset vapautuivat nyt muista velvoitteistaan ja seuraavat tunnitkin menevät sitten tässä ketjussa epäolennaisuuksiin ja muiden haukkumisiin keskittyen.
Mikon puolella olevat eivät ole mitään mökin mummoja landelta, vaan pääasiassa monenlaista elämää nähneitä, sivistyneitä ihmisiä. Siksipä meille ei nämä Helenan itkuvirret tehoakaan ja Helenan sanomisia kyseenalaistetaan, kun niissä ei ole mitään järkeä.
Mä en asu landella, en ole mummo, mulla on lapsia, mulla on aviomies ja avioehto, mulla on monipuolinen työura, laaja ystävä- ja tuttavapiiri enkä kuulu kirkkoon. En ole kiinnostunut saagan päähenkilöiden ulkonäöstä enkä uusista suhteistakaan, mua kiinnostaa tässä ennen kaikkea Helenan toiminta. Itse Helena Koivu on mulle henkilönä täysin yhdentekevä. Mua ei kiinnosta Mikon aiempi työura eikä hänen palkkatilinsä saldo.
Ainoat kiinnostavat asiat tässä ovat oikeuden lopulliset päätökset sekä Helenan julkinen sekoilu ja mitä tässä vielä onkaan näkemättä. Ja koska Helena sekoilee julkisesti aivan vapaaehtoisesti, pidän erikoisena, että arvostelisin niistä ketään muuta. Mikkokaan ei ole vastuussa Helenan omista valinnoista, vaikka on oikeudessa keskeneräisten asioiden toinen osapuoli. Helena ei ole vastuussa siitä, jos Mikko yhtäkkiä päättäisi tuutata someen satatuhatta Helenasta kertovaa videopätkää, vaan Mikko olisi vastuussa siitä ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikko on hirviöisä. Ja hirviö entiselle puolisolleen. Natalien kanssa sairaasti nauttivat joka hetkestä, kun 2-1 ylivoimalla ja rahan ylivoimalla kiusaavat. Välillä paikalle tulee muutakin ahnetta Koivujen klaania. Toivotaan, että pahuus saa palkkansa."
Nyt oli kyllä hyvin havainnoitu asia. Olen ihan samaa mieltä. Kun äiti kärsii, lapsetkin kärsivät. Tietenkään lapsiaan rakastava isä ei toimi kuten Mikko, ei ikinä. Miehen täytyy olla melko pahasti nyrjähtänyt, että kykenee moiseen ylipäätään.
Ja vielä se ettei Helenalla ole ketään muuta tuttua Turussa kuin lapsensa. Kaiken tämän luonnehäiriöisen isän kiusan hän joutuu kestämään yksin. Ihan sairasta settiä.
Ja juuri Turkuun, lähelle tuota äijää, ei halunnut muuttaa pysyvästi. Ymmärrän häntä täysin!
Helenalla oli vaihtoehtoja ja olisi varmasti saanut soviteltua asiat esim Helsinkiin missä sillä ainakin sisko lähellä. Helenaa ei vain kiinnostunut neuvotella kun halusi ne oltavat sinne MinneSotaan.
Virolainen lokki töihin tienaamaan omia rahoja!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Kutsutko mökiksi sadan neliön luksustason taloa?
Kutsun.
Helenan omien sanojen mukaan: cabin in the dark forest in the middle of nowwhere.
Ai nyt täällä otetaan jo ihan kirjaimellisesti kaikki Helenan sanomiset toteta.
Ei, vaan osoitetaan hänen sanomisiensa ristiriitaisuus, jopa vastakkaisuus eri aikoina. Vuosi sitten sanoi myös: Minulla ei ole Turussa mitään. Nyt sanoo: Täällä on kakkoskotini, ollut jo vuosia ja omistan siitä puolet.
Vierailija kirjoitti:
"Tässä Tinttiniinku laittamat yhteystiedot eli nyt Tinttiniinku väittää, että TPS:n porukkaa kaikki
Yhteystiedot
Vaihde: 010 424 0300
Eli sinne nyt ilmoitusta ja pyyntöä tsekkaamaan Helena Koivun insta. Minä laitoin jo, joten ei välttämättä muiden tarvitse. "
Minä laitoin suoraan tj Kimmo Luodolle kimmo.luoto@thv.fi
Hyvä. Kyllä nyt Timon puntit tutisee.
Vierailija kirjoitti:
Meninkin mainitsemaan rauhasta ja jo alko sen päiväinen molotus, ettei paremmasta väliä. 😄
No näin. Aina jaksaa hämmästyttää, miten sinisilmäistä ja laput silmillä kulkevaa jengiä löytyy. Ymmärrän kyllä, jos läheistä puolustaa, mutta tässä ei toimi sekään. Tätä läheistä pitäisi nyt puolustaa tiukalla väliinmenolla ja viedä homma oikeasti loppuun. Ei paljon nettihälinä ja typeryyksien tukeminen tilannetta helpota.
Ja toivottavasti ovat tukena silloinkin, kun se totuus on kaikkien nähtävillä lopullisesti.
Johan taas tuli tuo ahkera kirjoittaja M&N&muita kirjoittajia sättimään jo perinteiseen rakentavaa tyyliinsä ja miten loistavilla argumenteilla!
Kyllä täällä on aamupäivä keskustelu koskenut ukkosen jumala Mikon onnistumisesta Helenan kiusaamisella sähkökatkolla.
Ja H raasu kun ei ilman apua osaa niitä sulakkeitakaan räpsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon kattohuoneisto vieläkin myymättä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bab25446-5eb2-4439-a9ac-0c1590…
Noin rikkaalla miehellä on varaa pitää luksusasuntoja tyhjillään mutta ei ole varaa antaa lasten äidille inhimillisiä oloja missä viettää yhteisiä hetkiä. Jäärä! "Kun ei ota sitä mitä minä tarjoan ei saa sitten mitään".
Lapsia tämä paksulla egolla ja lompakolla varustettu ukko ei ajattele lainkaan.
No lapset kyllä antavat korkojen kera kaiken kurjan mitä heille tästä sotkusta aiheutuu.
Mitäs jos tuota kattohuoneistoa on tarjottu Hellulle asuttavaksi? Katsos kun Helena ei halua muuttaa Turkuun. Ei halua.
Helenalle tuli kiire etsiä jostain omenoita, kun Natalie postasi kuvan omenasta, heidän pihallaan on ilmeisesti omenapuita. Kakskerrassa ei taida olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon kattohuoneisto vieläkin myymättä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bab25446-5eb2-4439-a9ac-0c1590…
Noin rikkaalla miehellä on varaa pitää luksusasuntoja tyhjillään mutta ei ole varaa antaa lasten äidille inhimillisiä oloja missä viettää yhteisiä hetkiä. Jäärä! "Kun ei ota sitä mitä minä tarjoan ei saa sitten mitään".
Lapsia tämä paksulla egolla ja lompakolla varustettu ukko ei ajattele lainkaan.
No lapset kyllä antavat korkojen kera kaiken kurjan mitä heille tästä sotkusta aiheutuu.
Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä lapset ajattelevat nyt tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen vuoksi Helena ei hanki omaa asuntoa itselleen ja lapsilleen?
koska se omistaa Kakskerran niinku..
Möisi Mikolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikko on hirviöisä. Ja hirviö entiselle puolisolleen. Natalien kanssa sairaasti nauttivat joka hetkestä, kun 2-1 ylivoimalla ja rahan ylivoimalla kiusaavat. Välillä paikalle tulee muutakin ahnetta Koivujen klaania. Toivotaan, että pahuus saa palkkansa."
Nyt oli kyllä hyvin havainnoitu asia. Olen ihan samaa mieltä. Kun äiti kärsii, lapsetkin kärsivät. Tietenkään lapsiaan rakastava isä ei toimi kuten Mikko, ei ikinä. Miehen täytyy olla melko pahasti nyrjähtänyt, että kykenee moiseen ylipäätään.
Ja vielä se ettei Helenalla ole ketään muuta tuttua Turussa kuin lapsensa. Kaiken tämän luonnehäiriöisen isän kiusan hän joutuu kestämään yksin. Ihan sairasta settiä.
Ja juuri Turkuun, lähelle tuota äijää, ei halunnut muuttaa pysyvästi. Ymmärrän häntä täysin!
Sittenhän Helenalla on ongelma. Lapset asuvat Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Kutsutko mökiksi sadan neliön luksustason taloa?
Kutsun.
Helenan omien sanojen mukaan: cabin in the dark forest in the middle of nowwhere.
Ai nyt täällä otetaan jo ihan kirjaimellisesti kaikki Helenan sanomiset toteta.
Ei, vaan osoitetaan hänen sanomisiensa ristiriitaisuus, jopa vastakkaisuus eri aikoina. Vuosi sitten sanoi myös: Minulla ei ole Turussa mitään. Nyt sanoo: Täällä on kakkoskotini, ollut jo vuosia ja omistan siitä puolet.
Mitenän Hellun kannattajat tuonkin ristiriidan mielessään selittää. Olis kiva kuulla. Ihan oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on toiminut todella rumasti lastensa äitiä kohtaan. Lapset pitäisi olla keskiössä molemmilla.
Helenahan ei lähtenyt v 2023 samalla koneella kun lapset ja lippu oli ostettu. Nytkin Helenalla lapset . Vasta lomaili Minnesotassa muutaman viikon.
Näin 50/50 huoltajana ei ole paljoa mahdollisuuksia lomailla jatkuvasti toisella puolella maailmaa. Lasten tullessa Suomeen äiti tarvitsikin lomaa ja siksi jätti tulematta Suomeen lasten mukana? Miksi edes yrität puolustella näitä Helenan menemisiä?Noin järkyttävän hirviömiehen lähelle ei kannata asettua. Kun saisi lapset vaan turvaan....
Helena olisi lähtenyt lasten mukana jos olisi pitänyt isää hirviönä lapsille. Tai jos näin ajatteli ja jätti menemättä lasten mukana niin ei Helenaa paljoa kiinnosta lasten kohtalo. Tällä kommentillasi sinä teet Helenasta sen hirviön lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on toiminut todella rumasti lastensa äitiä kohtaan. Lapset pitäisi olla keskiössä molemmilla.
Helenahan ei lähtenyt v 2023 samalla koneella kun lapset ja lippu oli ostettu. Nytkin Helenalla lapset . Vasta lomaili Minnesotassa muutaman viikon.
Näin 50/50 huoltajana ei ole paljoa mahdollisuuksia lomailla jatkuvasti toisella puolella maailmaa. Lasten tullessa Suomeen äiti tarvitsikin lomaa ja siksi jätti tulematta Suomeen lasten mukana? Miksi edes yrität puolustella näitä Helenan menemisiä?Noin järkyttävän hirviömiehen lähelle ei kannata asettua. Kun saisi lapset vaan turvaan....
Ja silti tuppaa intopinkeänä samalle tontille, yrittää samaan taloon, norkoaa milloin missäkin ja juoksee perässä pitkin suurta pihaa. Oikein hengittää exää.
Lapset saisi "turvaan", kun toimisi kuten aikuinen. Vuokraisi asunnon koulun läheltä, hoitaisi pään ja elämän siihen malliin, että saisi suoritettua sen pari viikkoa kuukaudesta. Niin kaikki muutkin tekevät.
"Nyt hän joutuu yksin joukkokiusaamisen uhriksi, teki todella pahaa katsella niitä juhannusvideoita, missä pariskunta piinasi yksinäistä naista."
😆
Kakskerran juhannusyössä haahuili mokumentaristi-dramaturgi-ohjaaja-lavastaja riippakoivu ikkunoiden takana kuvaamassa jymyjytypaljastusvideoita. Natalie kehtas kokata Helenan keittiössä ja nukkua makkarissa! Parvekkeen ovenkin veti nenän edestä kiinni! Mitä henkistä väkivaltaa!
koska se omistaa Kakskerran niinku..