Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumeriippuvainen siskoni jätti koiransa meille ja katosi. Mitä voin tehdä?

Vierailija
16.08.2024 |

Eli systeri tuli piskinsä kanssa yllättäen käymään. Vähän ajan päästä hän sanoi käyvänsä ostamassa tupakkaa kioskilta. Tästä on nyt 5 tuntia aikaa eikä siskoa ole näkynyt. Pelkään että hän on taas retkahtanut, hänen puhelin on ollut poissa päältä koko ajan. En missään tapauksessa voi pitää koiraa meillä, mieheni on hiukan allerginen ja itselläni on huomisaamuna työvuoro. Tämä ei ole läheskään ensimmäinen siskon katoamistempaus, mutta koiraa hän ei ole jättänyt ennen tällä lailla. Ottaako joku löytöeläintalo tms. näitä vastaan? Meillä ei ole autoa, joten tosi hankala tilanne. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet löytöeläinkotiin, selität heille tilanteen ja laitat siskollesi viestin mistä koiran voi hakea. Jos ei hae ajoissa, alkavat etsiä koiralle uutta kotia. Tosin ehkä melkein parempi olla kertomatta siskolle minne veit sen jos todella on huumeriippuvainen... ei varmaan pysty koirasta huolehtimaan.

Vierailija
22/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi päästät narkin kotiisi ??

varastavat kaiken mistä saa yhtään rahaa myydessä 

Miten sinä selvisit kun retkahdit?

Mä olen se joka laittoi narkki sukulaiseen välit totaalisen poikki, en itse se narkki

Paapovat läheiset vaan mahdollistaa narkkaamisen 

Mistä tiedät että sukulaisesi on sama henkilö kuin AP:n aiheessa koiranjättäjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi päästät narkin kotiisi ??

varastavat kaiken mistä saa yhtään rahaa myydessä 

Miten sinä selvisit kun retkahdit?

Mä olen se joka laittoi narkki sukulaiseen välit totaalisen poikki, en itse se narkki

Paapovat läheiset vaan mahdollistaa narkkaamisen 

Mistä tiedät että sukulaisesi on sama henkilö kuin AP:n aiheessa koiranjättäjä?

Täh? Miksi oletat että olisi sama henkilö? Eihän missään ole tuollaista annettu ymmärtää. Mutta tosiasia on, että narkit usein varastavat kaiken rahanarvoisen läheisiltään, varmaan ap:kin on sen jo huomannut.