Vieläkö pizzauuni käytössä?
Vai joko samassa kaapissa leipä- ja jäätelökoneen kanssa?
Kommentit (30)
Pizzani paistuu pizzerian uunissa.
Pari kertaa kuussa tehdään pizzaa sen kanssa.
Meillä on uunissa pizzalle oma ohjelmansa. Pizzakivi ja pelti on uunissa jo lämmitysvaiheessa.
En halua nähdä enää koskaan pizzaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollutkaan. Pizza paistuu ihan normiuunissa.
Kunnon pizza vaatii yli 350 asteen lämpötilan.
Eikä vaadi. Ihan hyvää on tullut 300 asteessa, eikä ole palanut mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se kotona tehty tai eines pitsa sen kummempaa vaikka paistaisi 500 asteessa. 😁
Minä teen pellille kotitekoista pitsa piirakkaa tai tuunaan eines pitsoja ja silloin tällöin haen suosikki pitsani kotipitsasta.
Ei ole kukaan kehunut näitä mini pitsa uuneja, fryyereitä tai pitsa kiviä että saisi jotain erilaista niillä. Taitaa olla aika pettymyksiä ja turhikkeita loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on uunissa pizzalle oma ohjelmansa. Pizzakivi ja pelti on uunissa jo lämmitysvaiheessa.
Eikä tule taatusti samaa mitä pitseriioitten uuneissa.
Harva tekee pitsaa niin usein että olisi oikeasti tuolle tarvetta. Sitten voi ottaa esiin kun pitää kavereille ja muille tutuille fleksata.
Kaasukäyttöisellä pizzauunilla tulee todella hyvää pizzaa. Tumpelot joilla on peukalot keskellä kämmeniä sekä muut sormet kuin nippu pieniä pippeleitä lämmittävät pizzansa sähköuunissa.
Minä teen pellille pitsa piirakkaa ja sitä syö aamupalana kylmänäkin ja ottaa evääksi.
Siihen voi tehdä vähän muhkeemman pohjan ja laittaa kuituja, kauraleseitä ja vehnäleseitä sekaan jotta saa terveellisemmän.
Siinä on niin kuin sämpylä ja täytteet samassa paketissa. 😁
Puuron jämistäkin voi sen pohjan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kaasukäyttöisellä pizzauunilla tulee todella hyvää pizzaa. Tumpelot joilla on peukalot keskellä kämmeniä sekä muut sormet kuin nippu pieniä pippeleitä lämmittävät pizzansa sähköuunissa.
Mitä se kaasu siihen pitsaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se kotona tehty tai eines pitsa sen kummempaa vaikka paistaisi 500 asteessa. 😁
No onhan se kotona tehty. Eineksiä nyt ei tähän saa sotkea, pönttö. Kunnon uunilla itse tehden aa yhtä hyvää tai parempaa kuin pizzeriassa. Leivo sinä vaan piirakoitasi, pizzaa arvostavat haluavat oikeaa tavaraa. Se vaatii oikeat vehkeet.
Vierailija kirjoitti:
Harva tekee pitsaa niin usein että olisi oikeasti tuolle tarvetta. Sitten voi ottaa esiin kun pitää kavereille ja muille tutuille fleksata.
Mikä nyt on tarvitsemista. Kai sitä pelkällä kaurapuurollakin hengissä pysyisi.
Ei pizzauunia tarvitse, mutta on kiva omistaa.
On käytössä yleensä kerran viikossa. Pizzaperjantai nääs. Jäätelökonekin on säännöllisesti käytössä. Ja vohvelirauta.
Napolilainen pizza on jo nähty. Roomalaista pizzaa voi tehdä normiuunissa, ja on parempaakin. Minä tosin teen suomalaista pitsaa, jossa on paljon täytteitä.
Vierailija kirjoitti:
On käytössä yleensä kerran viikossa. Pizzaperjantai nääs. Jäätelökonekin on säännöllisesti käytössä. Ja vohvelirauta.
Onko kreppirautakin?
Ei ole,eikä kynsiuuni :( kasvista ja kalaa.
Mun uunin tehot nousee vaan 250 vaikka pitäs olla ainakin se kolmesataa. Auttaskohan pizzakivi? Meinaan ei meinaa onnistua pellillä omassa uunissa.
Miten luulet että pelletti pizzauunia säilytetään kaapissa? Muutaman kerran vuoteen on pizzabileet.