IL paljastaa karut tiedot syöpälääkäreistä
Eivätkö HUS Syöpäkeskuksen lääkärit piittaa siitä miten syöpäpotilaiden syöpä etenee?? Ihan järkyttävää muka-hyvinvointi-Suomessa!
Kommentit (71)
Kyllä nämä lääkärit piittaavat siitä miten hoito etenee. HUS:n harrastama lääkärien (ja muun henkilökunnan) kurjistaminen, työpaikkakiusaaminen ja diktatorinen asenne kaikeen mahdolliseen vaan vaikuttaa niin paljon työn toteutukseen. Kiirettä ja työtä olisi enemmän kuin ehtii tehdä. Ei kannata ihmetellä miksi porukka haluaa täältä pois.
Vierailija kirjoitti:
Mikään mahti tässä maailmassa ei saisi mua asumaan pk-seudulla. Maan pahin tilanne terveydenhuollossa ja helvetillisen levoton meininki. Suomen Detroit.
Missä asut? Onko siellä maan paras terveydenhuolto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteiskunnallisesti näin tärkeät asiat ovat maksumuurin takana mutta Sara Siepin kotikuvat ovat ilmaisia?
Ehkä siksi että nuo tärkeät halutaan juurikin tietää mutta jonkun siepin kotikuvista ei perusta monikaan.
Onhan tuo taas muutenkin perseestä. Marinin pärstä joka päivä esillä.
Miksi ne pitää Marinin pärstää esillä? Miksei Orpon ja Purran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUS:n alueella ei kannata sairastua
Miten niin ei muka, ihan asiallista hoitoa olen saanut!
Millä alueella kannattaa? Muuttokuorma valmiina. Etsin sitten työpaikan ja halvan asunnon. Toivottavasti ehdin ennen sairastumista. Kertokaa. lähden heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteiskunnallisesti näin tärkeät asiat ovat maksumuurin takana mutta Sara Siepin kotikuvat ovat ilmaisia?
Aihe kiinnosti, olisin ostanyt IL, vaan onpa hankalaa. Ei onnistunut.
Keksikää helpompi maksutapa.
MITÄ Vaikeaa siinä on, laitat luottokortin numeron, se on siinä!
ETKÖ OSAA!
"Tämä juttu on vain Iltalehti -tilaajille
Kokeile kuukausi vain 0,99 €
Tarjousjakson jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti hintaan 6,99 €/kk. Tilauksen voi katkaista koska tahansa kuluvan kauden loppuun.
Anna sähköpostiosoitteesi ja jatka maksamaan
Olen lukenut ja hyväksyn käyttö- ja tilausehdot
Tutustumistarjousjakson jälkeen tilausta on monissa tapauksissa vaikeaa, lähes mahdotonta perua. Tilaus on helppo tehdä etusivun isosta "tilaa tästä", pylpyrästä. Linkkiä, josta pääsisi peruuttamaan ei löydy mistään, Aspa ei vastaa viesteihin, chat ei ymmärrä kysymystä, puhelinnumeroa ei ole. Yhdeltäkin firmalta kaivoin esiin pääkonttorin ja sieltä myynti jonkun, jonka kautta pääsin puhumaan henkilölle, joka perui tilauksen ja lupasi, että seuraavaa kuukautta ei enää veloteta. Ihan noin hankalaa ei muissa ole ollut, mutta tarpeeksi, että kierrän kaukaa halvat ja ilmaiset tutustumisjaksot.
Oman kokemuksen mukaan hyvää hoitoa saa kyllä kun syöpä on todettu. Se vaan että siihen toteamiseen voi mennä niin kauan, että sitten on jo levinnyt. Täällä selvitty stage 4 syövästä, mutta varmaan kivuttomammin olisi selvinnyt, jos ei noin pitkälle olisi edennyt. Siinähän oli jo viittä vaille kuollut...
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan hyvää hoitoa saa kyllä kun syöpä on todettu. Se vaan että siihen toteamiseen voi mennä niin kauan, että sitten on jo levinnyt. Täällä selvitty stage 4 syövästä, mutta varmaan kivuttomammin olisi selvinnyt, jos ei noin pitkälle olisi edennyt. Siinähän oli jo viittä vaille kuollut...
Syövässä on myös sellainen ongelma, että sytostaatti- ja sädehoidot vaativat potilaalta hyvää kuntoa, siis todella hyvää. Kun syöpä etenee tarpeeksi pitkälle, se syö kuntoa. Siinä vaiheessa voi tosiaan käydä niin, että hoito onnistui, mutta potilas kuoli. Siksi se toteaminen mahdollisimman aikaisessa vaiheessa on tärkeää, jotta kaikki hoito-optiot pysyvät auki.
Höpö höpö. Mä olen viikon yrittänyt saada lääkäri aikaa täällä pohjois-karjalassa koska rinnassa patti. Eka mahdollinen aika lääkärille (ei tutkimuksiin, vaan hakemaan lähetettä niihin) on 31.9. Yksityiselle ei ole yksinkeraisesti varaa ja lähin sellainen on 150km päässä... Eli viisi ja puoli viikkoa venaillaan patin kanssa että pääsee lääkärille rukoilemaan tutkimuksia... Sit venataan varmaan sama aika niihin tutkimuksiin... Odotellessa voikin päivittää testamentin ja hautaustoiveet sillä hautaanhan tässä pääsee ennenkuin hoitoon jos se syöpä on.
Husin syöpäkeskuksen ammattitaito on huonointa vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikään mahti tässä maailmassa ei saisi mua asumaan pk-seudulla. Maan pahin tilanne terveydenhuollossa ja helvetillisen levoton meininki. Suomen Detroit.
Totta. Tampereella vähän sama meininki.
nosto