Näytätkö ikäiseltäsi vai vanhemmalta?
Naapurin valkohiuksinen papparainen on vanhan näköinen. Sellainen jäärä.
Kommentit (53)
Mistähän sen voi tarkistaa? Miltä näyttää keskiverto melkein 49-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hupaisaa ladata kuvansa johonkin anonyymiin palveluun, jossa toiset saisivat arvioida iän. Onkohan sellaista? On varmaan.
En tiedä mikä tulisi tulokseksi. Veikkaan, että ihmisen päässä on vakioasetuksilla sellainen filtteri, että peiliin katsoessa näkee vähän paremman version itsestään kuin muut ihmiset. Anorektikoilla ym sitten päinvastainen filtteri.
Ainakin redditissä guess my age.. En kyllä laittaisi sinne itse
Siinäkin kyllä riippuu siitä kuinka edustavan kuvan onnistuu laittamaan, tai voi laittaa liian imartelevan kuvan.
40 kymmppisenä mua luultiin 35 vuotiaakis ihan vaan sen takia että mulla oli vauva ja pienet lapset. Samoin kun nuorin oli ekalla luokalla opettaja hämmästyi kun tuli jossain keskustelussa iästä puhe.
Ikäiseltäni näytän. Olen 52v ja vartaloni on muorimaisen lihava. Tumma tukkani on molemmilta sivuilta vienosti harmaantunut.
Iho on vaalea ja aika tasainen, mutta silmäpussit on usein ja punotan herkästi, ja myös hikoilen päästä.
Kävelen välillä tosi huonosti, ikäänkuin vaappuen. Kotona on kävelykeppikin pahojen päivien varalle.
Vierailija kirjoitti:
Ikäiseltäni näytän. Olen 52v ja vartaloni on muorimaisen lihava. Tumma tukkani on molemmilta sivuilta vienosti harmaantunut.
Iho on vaalea ja aika tasainen, mutta silmäpussit on usein ja punotan herkästi, ja myös hikoilen päästä.
Kävelen välillä tosi huonosti, ikäänkuin vaappuen. Kotona on kävelykeppikin pahojen päivien varalle.
Oletko joulumuori
Vierailija kirjoitti:
Näytän parikymppiseltä vaikka olen jo 47vuotias.
N 47
Mies sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joulumuori
😁 Voisin hyvin olla ulkonäön puolesta.
Näytän itseäni nuoremmalta. Olen saanut kuulla siitä muilta. Tuorein arvio kolmelta itseäni nuoremmalta on parin viikon takaa. Arvasivat iäksi 43, 45 ja 48.
M.53
Mä oon 37v ja näytän kuulemma 60 vuotiaalta mummolta (lapseni mielestä).
Vierailija kirjoitti:
Näytän itseäni nuoremmalta. Olen saanut kuulla siitä muilta. Tuorein arvio kolmelta itseäni nuoremmalta on parin viikon takaa. Arvasivat iäksi 43, 45 ja 48.
M.53
Ihmiset ei kehtaa arvioida toisen ikää, vaan sanovat muutaman vuoden vähemmän. Tossa iässä hiusten leikkauksella on monen vuoden vaihtelu, juuri laikattut hiukset joissa ei näy harmautta nuorentaa.
Vierailija kirjoitti:
M.53
Usein ihmiset sanoo noin ystävällisyydestä ettei pahoita toisen mieltä
Nuoremmalta. Olen lyhyt nainen ja kasvoissa on vielä pyöreyttä (normaalipainosta huolimatta) niin se varmaan vaikuttaa. Paperit kysytään edelleen kassalla vaikka ikää 33v. Hyvin pieniä juonteita on silmäkulmissa ulkosyrjällä, muuten sileät kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tälläisen 48-vuotiaan pitäisi näyttää?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ed594ce-08f9-497f-96b0-ef0e57a534a4
Heh, jos 48-vuotiaat näyttää tuolta todellakin näytän nuoremmalta.
- toinen 48v
Viimeisellä viikolla kesätyössä työkaveri kysyi, missä aloitan opinnot.
Kerroin, että en enää opiskele, mutta tänä syksynä on myös aineenopettajan tunteja yläkoulun puolella. Kysyi, pätevänäkö ja sitten miten olen ehtinyt päteväksi asti. Siinä vaiheessa totesin, että kaikenlaista on tullut ehdittyä yli 30 vuoden aikana...
Joo en ole blondi vaan tummahiuksinen ja ei ole värjätty. edellinen