Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytätkö ikäiseltäsi vai vanhemmalta?

Vierailija
16.08.2024 |

Naapurin valkohiuksinen papparainen on vanhan näköinen. Sellainen jäärä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ikäistäni vanhemmalta. Viime vuonna jo kysyttiin, olenko enää työelämässä. 

M49

Vierailija
42/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin ikäistäni vanhemmalta. Viime vuonna jo kysyttiin, olenko enää työelämässä. 

M49

Niin, ja bussissa on jo parikin kertaa teinit tarjonneet istumapaikkaa. Nykynuoret on kyllä hyvinkäyttäytyvää sakkia!

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
44/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalta

Vierailija
45/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalta vissiin. Meinaan lomalla poikkesin erääseen museoon, ja lippuja myyvä nainen ehdotti heti eläkeläislippua, jonka saa puoleen hintaan, ja että museossa on myös tuoleja, joille saa istua eri saleissa. Ilmeisesti näytin niin vanhalta ja raihnaiselta, että ajatteli että mulle tekee tiukkaa jaksaa seisoa koko museon kiertämisen ajan. Olen vasta 49, tavoite-eläkeikään on vielä parikymmentä vuotta.

Vierailija
46/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä on miten paljon hiukset tekee. Mä värjäilin pitkään harmaita peittoon, ja mua luultiin yleensä noin 10 vuotta nuoremmaksi kuin olen. No, päätin että en jaksa enää sitä 6 vkon välein kampaajalla juoksemista, ja rahaakin menee paljon siihen, ja kasvatin oman värisen eli vahvasti harmaantuneen tukan. Nyt ihmiset kyselee, että vieläkö olen työelämässä, tai eläkkeellä varmaan jo.

Vierailija
47/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo on reilusti nuoremman, mutta naama vastaa ikää tai on pari vuotta vanhemmankin näköinen. Johtuu sairastelusta ja unen puutteesta. Paksu tukka vähän hämää vanhuutta pois naamalta.

Vierailija
48/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalo on reilusti nuoremman, mutta naama vastaa ikää tai on pari vuotta vanhemmankin näköinen. Johtuu sairastelusta ja unen puutteesta. Paksu tukka vähän hämää vanhuutta pois naamalta.

Ja olen 56

Vierailija
49/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän max. 25v.

Vierailija
50/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta nuoremmalta.

N43

Vierailija
51/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ikäiselleni. Oman ikäisten ihmisten kuvia katsoessa ihmettelen usein miten vanhalle ne näyttää. Oletan näyttäväni suunnilleen saman ikäiselle.

Vierailija
52/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten reaktioista ikääni tuntuvat jotenkin yllättyvän. Sama pari kertaa deiteillä. yhdessä ryhmässä ja työkkärissä mies etsi mua meni ohi ja ohi ja lopulta tuli kysmään multa olenko se tyyppi? että joo oon. Eli näytän vissiin ikäistäni nuoremmalta. 35 vuotiaana kysyttiin papereita vielä???

Vierailija
53/53 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v mutta peilistä katsoo joku kuusissakymmenissä oleva ukonturjake.