Mies teki ja sanoi jotain niin käsittämätöntä!
Ollaan keski-ikäinen pariskunta. Yhteistä taivalta takana pitkä aika. Tapahtui sitten niin että miehelle iski paha ikäkriisi ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä ja "sekoilla". Tämän johdosta ero alkoi näyttää todennäköiseltä vaihtoehdolta. Laitettiin eka vaihekin sisään mutta tokaa ei sitten laitettukaan siinä vaiheessa kun sen olisi voinut jo tehdä. Vaan päätettiin että tehdään ns. lopullinen päätös myöhemmin yhdessä.
No, nyt sitten kävi näin. Mies soitti minulle ja kertoi että on hakenut lopullisen eron muutama päivä sitten! Ja lähes samaan lauseeseen sai mahdutettua että minä rakastan sinua ja haluan jatkaa kanssasi?! Että eihän se ole kuin paperin pala? Ei sillä ole mitään merkitystä meidän suhteen kannalta. Voimme jatkaa täysin normaalisti yhdessä tästä eteenpäinkin. Kun sain jotain järkytykseltäni sanottua että hei mitä sinä selität ettäkö me jatkettaisiin tämmöisen tempun jälkeen normisti? Että ei tosiaankaan niin mies oli ihan ihmeissään. Ja ei muka ymmärrä kuinka loukattu ja ikävä olo mulla tällä hetkellä on. Hän ei kuulema halua ketään muuta naista enkä minäkään nyt voi mitään uusia miehiä alkaa ajatella? Että me seurustellaan vakavasti jos joku ulkopuolinen kysyy. Siis voiko näin kahjoa kumppania olla olemassakaan??? Tämän puhelun jälkeen mies aloitti viestitulvan jossa pyytelee anteeksi ja selittää ties mitä ja ei olisikaan halunnut eroa hakea jne. Mitähän tässä tulee sanottua kun näemme kasvotusten myöhemmin?!
Kommentit (1159)
Vierailija kirjoitti:
otsalohkodementiaa
Otsalohkodementian keskeisimpiä oireita ovat muuttunut persoonallisuus, käytöksen muutos, aloitekyvyttömyys ja toiminnanohjauksen ongelmat. Toiminnanohjauksella tarkoitetaan esimerkiksi erilaisten toimintojen suunnittelua ja suoritustavan valintaa.
Mitäs täällä taas onkaan tapahtunut parin päivän aikana?! On kyllä tosi sekasin tuo kirjottelija... Jättäisi nyt tämän ketjun rauhaan, oli sitten entinen mies taikka joku muu potilas. ap
Kuulumiset. Täytyy sanoa että alan olla henkisesti kohta aivan loppu! Eksä on tehnyt elämästä täyden helv... Kaikki asiat mitä on sovittu liittyen omaisuuteen ja huoltajuuteen onkin pistetty nyt väärinpäin. Siis mikään ei mene järkevästi. Mies hankaloittaa ihan kaikkea. Puhumisesta ei tule mitään, alkaa huutamaan. Viestittely ei onnistu. Syyllistää minua koko elämänsä pilaamisesta jne. Ja laittaa todella ikäviä viestejä lapsellekin. On ollut törkeä lastansa kohtaan. Samaan aikaan suhde jatkuu uuden muijan kanssa ja mies esittää maailman parasta isää ja kumppania. Tekevät reissuja ja kulkevat niin onnellisina pitkin kyliä tämän kanssa. Viimeisin hulluin juttu on se että tämä muija on valehdellut minusta muille että olen tyyliin joku sekopää ja häiriköinyt häntä lukuisia kertoja. Mitä tässä voi tehdä?! Auttakaa. ap
Periaatteessa kunnianloukkaus on rikos, eli jos levittää perättömiä väitteitä ja sen voi todistaa. En sitten tiedä jaksaisinko sellaiseen ryhtyä.
Oliko sulla asianajaja? Jos se auttaisi miehen suuntaan?
Kommunikointi vain kirjallisesti mustaa valkoisella tai niin, että nauhoittaa kaikki keskustelut. Omat keskustelut, joissa on osapuolena, saa nauhoittaa sataakin, mutta ei saa nauhoittaa mitään niin, että ei ole itse paikalla, että jättää esim nauhurin pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa kunnianloukkaus on rikos, eli jos levittää perättömiä väitteitä ja sen voi todistaa. En sitten tiedä jaksaisinko sellaiseen ryhtyä.
Oliko sulla asianajaja? Jos se auttaisi miehen suuntaan?
Kommunikointi vain kirjallisesti mustaa valkoisella tai niin, että nauhoittaa kaikki keskustelut. Omat keskustelut, joissa on osapuolena, saa nauhoittaa sataakin, mutta ei saa nauhoittaa mitään niin, että ei ole itse paikalla, että jättää esim nauhurin pöydälle.
Kyllä taitaa kunnianloukkauksen kriteerit täyttyä. En vain jaksa asialle mitään tehdä. Sitä ihmettelen että miksi tämä uusi nainen lähtee tämmöistä tekemään? Alkaa valehdella ihan käsittämättömiä juttuja minusta. Miksi ylipäätänsä entinen mies ja tämä tyyppi eivät nyt vain elä elämäänsä ja jätä minua ja lastani rauhaan. Miksi pitää sekaantua meidän elämään? ap
Sekaisin nuo taitaa kaikki olla
Elokuun 16 pv eka postaus suhteesta. Kolmessa kuukaudessa ei ehdi tuota kaikkea tehdä mitä AP.
kertoilee taitaa olla satutäti
Vierailija kirjoitti:
Elokuun 16 pv eka postaus suhteesta. Kolmessa kuukaudessa ei ehdi tuota kaikkea tehdä mitä AP.
kertoilee taitaa olla satutäti
Jotkut joutuu muuttaa parissa viikossa kun jos tulee tiukka tilanne kotona.
Oletko ap harkinnut juristin palkkaamista? Tulee maksamaan, mutta tollanen hullu saattaa alkaa yhteistyökykyisemmäksi mikäli hankit hyvän asiamiehen hoitamaan asioitanne. Ilman apua saattaa käydä niin, että jumitutte pitkäksi aikaa eikä asiat etene mihinkään. Mitä nopeammin käytännön asiat saatte hoidettua, sitä nopeammin pääset oikeasti aloittaa oman toipumisen.
puhun omasta kokemuksesta ja tiedän miten rankaa tilanteessasi on. Toivon sinulle voimia ja sitkeyttä.
Ap valittaa palstalla, että mies on pilannut elämän ja ex-mies taas väittää, että ap on pilaaja. Tarinoilla on yleensä kaksi puolta.
Ap:n ex-mieshän oli kyllä laittanut estojakin. Että tulee tosiaan enempi mieleen, että ap on se pahin häirikkö. Hakee nyt jotain voimaantumista ja sääliä muilta naisilta, ettei vaan hänessä ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap valittaa palstalla, että mies on pilannut elämän ja ex-mies taas väittää, että ap on pilaaja. Tarinoilla on yleensä kaksi puolta.
Ap:n ex-mieshän oli kyllä laittanut estojakin. Että tulee tosiaan enempi mieleen, että ap on se pahin häirikkö. Hakee nyt jotain voimaantumista ja sääliä muilta naisilta, ettei vaan hänessä ole mitään vikaa.
Niinpä. Miksi ap ei jätä ex-miestä rauhaan ja elä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ex-mieshän oli kyllä laittanut estojakin. Että tulee tosiaan enempi mieleen, että ap on se pahin häirikkö. Hakee nyt jotain voimaantumista ja sääliä muilta naisilta, ettei vaan hänessä ole mitään vikaa.Et sitten ymmätänyt, että nuo kyseiset oli trolliviestejä virheelliseti ap:n nimissä...
Ap syyttää miestä ja ex mies syyttää ap:ta. Ylhäältä poimittua:
Eksä on tehnyt elämästä täyden helv...
ja
Syyllistää minua koko elämänsä pilaamisesta jne
Voi hitto että täällä on taas tuo sekopää kirjottelemassa mun "nimissä". Eikö ole muuta tekemistä ihmisellä kuin sotkea tätä ketjua?! ap
Ihan muutamassa minuutissa häviää viestit täältä. Joku kyttää ihan työkseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan muutamassa minuutissa häviää viestit täältä. Joku kyttää ihan työkseen.
On kyllä tosi outoa, miten ne häviää. Eikö tuo helpommalla pääsisi, kun poistattaisi koko ketjun... Ap:n kuulumisia olisi kiva kuulla.
Tuli mieleen, että josko tän palstan modedaattori on ap:n exän uus nainen. Ei muuten voi tietyt viestit poistua niin nopeesti? Ja tämäkin poistuu kohta
Vierailija kirjoitti:
Jännä
Vierailija kirjoitti:
Mikäs täällä on taas meno?! ? Jaksan viikkoja ja kuukausia kytätä näitä kirjoituksia ja spämmätä uusia.
Ketju on näköjään vielä voimissaan kun itse nostelen tätä ja kyselen itseltäni kuulumisia. Ehdin täällä päivittäin käymään. Laitan kuulumiset tässä taas. Sen verran voin kertoa että olen seurannut yhtä miehestä joka vaikuttaa aika mukavalta.
ap
Joo ei kiinnosta sinun miesseikkailut. Kirjoita päiväkirjaan
Voi ihan olla että tietää nyxän olevan täällä vauvalla.
Nyxä saattaa tunnistaa kenestä kyse, pelkää varmasti tätä.
Rakastunut nainen nyt harvemmin uskoo mitää negaa uudesta rakkaudestaan. Mutta epäilys saattaa jäädä itämään.