Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki ja sanoi jotain niin käsittämätöntä!

Vierailija
16.08.2024 |

Ollaan keski-ikäinen pariskunta. Yhteistä taivalta takana pitkä aika. Tapahtui sitten niin että miehelle iski paha ikäkriisi ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä ja "sekoilla". Tämän johdosta ero alkoi näyttää todennäköiseltä vaihtoehdolta. Laitettiin eka vaihekin sisään mutta tokaa ei sitten laitettukaan siinä vaiheessa kun sen olisi voinut jo tehdä. Vaan päätettiin että tehdään ns. lopullinen päätös myöhemmin yhdessä.

No, nyt sitten kävi näin. Mies soitti minulle ja kertoi että on hakenut lopullisen eron muutama päivä sitten! Ja lähes samaan lauseeseen sai mahdutettua että minä rakastan sinua ja haluan jatkaa kanssasi?! Että eihän se ole kuin paperin pala? Ei sillä ole mitään merkitystä meidän suhteen kannalta. Voimme jatkaa täysin normaalisti yhdessä tästä eteenpäinkin. Kun sain jotain järkytykseltäni sanottua että hei mitä sinä selität ettäkö me jatkettaisiin tämmöisen tempun jälkeen normisti? Että ei tosiaankaan niin mies oli ihan ihmeissään. Ja ei muka ymmärrä kuinka loukattu ja ikävä olo mulla tällä hetkellä on. Hän ei kuulema halua ketään muuta naista enkä minäkään nyt voi mitään uusia miehiä alkaa ajatella? Että me seurustellaan vakavasti jos joku ulkopuolinen kysyy. Siis voiko näin kahjoa kumppania olla olemassakaan??? Tämän puhelun jälkeen mies aloitti viestitulvan jossa pyytelee anteeksi ja selittää ties mitä ja ei olisikaan halunnut eroa hakea jne. Mitähän tässä tulee sanottua kun näemme kasvotusten myöhemmin?!

Kommentit (1159)

Vierailija
1101/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on tosi pitkä, niin jaksaako joku ystävällinen kertoa että vastailiko ap kommentoijille ja miten tilanne miehen kanssa jatkui? Jos ei jaksa tiivistää, niin voi myös kertoa että millä sivuilla ap:n vastauksia näkyy.

Vierailija
1102/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on tosi pitkä, niin jaksaako joku ystävällinen kertoa että vastailiko ap kommentoijille ja miten tilanne miehen kanssa jatkui?

Tapahtui niin, että löysin ex-mieheni palstalta. Mies laittoi minut myös estoon. Yritin jatkuvasti laittaa viestejä ja soittaa mutta minut vain estettiin. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja että sinä olet sekaisin. Kirjoitatko osastolta?

Siinähän sinä mieheni oletkin. Olen kotiutunut osastolta. Miksi et rakas vastaa kun yritän tavoitella? Voisitko ottaa eston pois, jookos. :)

ap

Uudelleen postaus: 

Siinähän sinä mieheni oletkin. Olen kotiutunut osastolta. Miksi et rakas vastaa kun yritän tavoitella? Voisitko ottaa eston pois, jookos. :)

ap

Vierailija
1104/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Uudelleenpostaus:

ap

Vierailija
1105/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai tullut Parkinson, muistisairaus, aivovamma. Jotain. Jos ei kerran nuorempana ollut impulsiivinen.

Ap vaikuttaa kyllä itsekin sairaalta. Päivästä toiseen spämmää samoja viestejään aamusta iltaan. Ei taida olla töitä tai harrastuksia. Syrjäytyneenä ja vainoharhaisena kuvittelee ex-miehensä tänne.

Heh, sama tuli mieleen. Ihmeesti Ap:lla on aikaa näpytellä palstalle viestejä pitkin päivää. 

Ap:n elämä pyörii palstalla. Harrastuksenaan uhriutuminen ja säälin kerjääminen.

Mieheni on täällä. Vielä minä sen teille epäilijöille näytän. 

ap

Vierailija
1106/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vainoharhaisten kokoontumisajot täällä 

Jep, mutta ap:n vainoharhaisuudesta ja syrjäytyneisyydestä ei saa keskustella. 🤫Ihmeesti Ap:lla on aikaa näpytellä palstalle viestejä pitkin päivää. 

Mitä te sekoilette? Mieheni on täällä. Tällä hetkellä tosin hän estää minut puhelimessa mutta sisimmäässään odottaa jatkuvia puheluitani. 

ap

Vierailija
1107/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästiin sivulle 56 lopultakin, jee tuon hullun kirjottelujen seurauksena.

Tervehdys mieheni. Olen tosiaan kirjoittanut sinulle paljon. Päivät kuluu mietiskellen sinua. Ottaisit jo eston pois.

ap

Vierailija
1108/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jep, mutta ap:n vainoharhaisuudesta ja syrjäytyneisyydestä ei saa keskustella. 🤫Ihmeesti Ap:lla on aikaa näpytellä palstalle viestejä pitkin päivää. 

Painu jo täältä osastolle takasin hoitoon!

Mies kuule, palasin juuri kotiin hoitolaitoksesta. Minulla on aina aikaa kirjoitella sinusta. Olet mielessäni

ap

Vierailija
1109/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niinpä!

Vierailija
1110/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa kyllä jos toi on alottajan mies joka täällä välillä on?!

Mieheni on täällä vaikka yrittää pyristellä irti. Puhelinestot ei minua haittaa, ne on vain hidaste. Voin viestitellä exälle täälläkin. :) En ole seonnut vaikka niin luuletkin.

ap

Vierailija
1111/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa kyllä jos toi on alottajan mies joka täällä välillä on?!

Mieheni on täällä vaikka yrittää pyristellä irti. Puhelinestot ei minua haittaa, ne on vain hidaste. Voin viestitellä exälle täälläkin. :) En ole seonnut vaikka niin luuletkin.

ap

Uudelleenpostaus: 

ap

Vierailija
1112/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleenpostaus: 

Huhuu missä mies olet? Ottaisitko kiltisti eston pois. Minun pitäisi päästä taas soitteleen sinulle. (kuiskaus): rakastan sinua

ap

Vierailija
1113/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvää juttua siitä miten narisistit toimii. Pitkät postaukset poistettu. 

Vierailija
1114/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap näit asialliset ja tsemppiviestit.

Vierailija
1115/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo toista vastaavaa trollaus- ja kiusaamisketjua nähnyt. 

Vierailija
1116/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan vaan kytätä, kirjoitella ja poistella ahkeraan nyt. En vaan rentoudu hetkeksikään, ettei vaan jää yhtään viestiä uudelleenpostaamatta. Nostatan vähän stressiä ja ahdistusta, että jos en käy päivittämässä välilehteä tarpeeksi usein ja kirjoittamassa viestejä. En uskalla mennä edes ruokakauppaan, koska pitää ehtiä päivittämään kuulumiset. 

ap

Vierailija
1117/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan vaan kytätä, kirjoitella ja poistella ahkeraan nyt. En vaan rentoudu hetkeksikään, ettei vaan jää yhtään viestiä uudelleenpostaamatta. Nostatan vähän stressiä ja ahdistusta, että jos en käy päivittämässä välilehteä tarpeeksi usein ja kirjoittamassa viestejä. En uskalla mennä edes ruokakauppaan, koska pitää ehtiä päivittämään kuulumiset. 

ap

Uudelleenpostaus: 

ap

Vierailija
1118/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvää juttua siitä miten narisistit toimii. Pitkät postaukset poistettu. 

Kiitos, laiton takaisin :)

Vierailija
1119/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Grey rock" -metodi (suomeksi "harmaa kivi") on psykologiassa käytetty strategia, jolla pyritään välttämään vuorovaikutusta ihmisen kanssa, joka käyttäytyy manipuloivasti tai hallitsevasti, kuten narsisti. Tämän menetelmän ideana on olla niin huomaamaton ja reagoimaton kuin mahdollista kuin harmaa kivi, joka ei kiinnitä huomiota tai herätä tunteita.

Menetelmän tavoitteet ja keskeiset periaatteet ovat seuraavat:

Vähennä reaktiivisuutta: Älä reagoi voimakkaasti tai tunnepitoisesti toisen osapuolen kommentteihin, kritiikkiin tai provokaatioihin. Pidä vastaukset lyhyinä, neutraaleina ja yksinkertaisina.

Rajoita henkilökohtaisten asioiden jakamista: Älä anna manipuloivalle henkilölle mahdollisuutta käyttää yksityiskohtia sinua vastaan. Vältä puhumasta itsestäsi tai henkilökohtaisista asioista.

Pidä keskustelut pinnallisina: Keskity arkipäiväisiin, neutraaleihin aiheisiin. Jos sinulta kysytään jotakin, vastaa yleisellä tasolla ilman tarkempia yksityiskohtia.

Vältä silmäilemistä tai elehtimistä: Yritä pysyä ulospäin niin neutraalina kuin mahdollista ja vältä elehtimistä tai kehonkieltä, joka voisi viestiä tunteista.

"Grey rock" -metodin etu on se, että manipuloivista ihmisistä saattaa tulla vähemmän kiinnostuneita ja he siirtyvät toiseen kohteeseen, kun he eivät saa haluamaansa reaktiota. Tätä metodia käytetään erityisesti suojaamaan itseä emotionaalisesti kuormittavilta henkilöiltä ja rajoittamaan heidän vaikutusvaltaansa.

Vierailija
1120/1159 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Uudelleenpostaus: 

ap

On huomattu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän