Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki ja sanoi jotain niin käsittämätöntä!

Vierailija
16.08.2024 |

Ollaan keski-ikäinen pariskunta. Yhteistä taivalta takana pitkä aika. Tapahtui sitten niin että miehelle iski paha ikäkriisi ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä ja "sekoilla". Tämän johdosta ero alkoi näyttää todennäköiseltä vaihtoehdolta. Laitettiin eka vaihekin sisään mutta tokaa ei sitten laitettukaan siinä vaiheessa kun sen olisi voinut jo tehdä. Vaan päätettiin että tehdään ns. lopullinen päätös myöhemmin yhdessä.

No, nyt sitten kävi näin. Mies soitti minulle ja kertoi että on hakenut lopullisen eron muutama päivä sitten! Ja lähes samaan lauseeseen sai mahdutettua että minä rakastan sinua ja haluan jatkaa kanssasi?! Että eihän se ole kuin paperin pala? Ei sillä ole mitään merkitystä meidän suhteen kannalta. Voimme jatkaa täysin normaalisti yhdessä tästä eteenpäinkin. Kun sain jotain järkytykseltäni sanottua että hei mitä sinä selität ettäkö me jatkettaisiin tämmöisen tempun jälkeen normisti? Että ei tosiaankaan niin mies oli ihan ihmeissään. Ja ei muka ymmärrä kuinka loukattu ja ikävä olo mulla tällä hetkellä on. Hän ei kuulema halua ketään muuta naista enkä minäkään nyt voi mitään uusia miehiä alkaa ajatella? Että me seurustellaan vakavasti jos joku ulkopuolinen kysyy. Siis voiko näin kahjoa kumppania olla olemassakaan??? Tämän puhelun jälkeen mies aloitti viestitulvan jossa pyytelee anteeksi ja selittää ties mitä ja ei olisikaan halunnut eroa hakea jne. Mitähän tässä tulee sanottua kun näemme kasvotusten myöhemmin?!

Kommentit (1159)

Vierailija
421/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahtunut keski-iässä vaan eksä sai kolmenkympin kriisin. Meidän piti mennä naimisiin ja alkaa lastentekoon, kun hän päätti ettei usko avioliittoon ja lapseton elämä onkin häntä varten. 

Sitten ehdotti minulle ihan tosissaan, että erotaan hetkeksi ja hän vähän käy testailemassa muita neitoja. Mutta! Minun olisi pitänyt vain odotella häntä jalat ristissä, ei miehiä minulle, kunnes hän on juoksunsa juossut. Että erotaan mutta mä en oikeastaan hänestä eroa, hän vain minusta, jotta voi hyvällä omatunnolla p*nna muita. 

Juu herra sai eronsa ja ihan kunnon sinkkuelämänsä.

Oho, aika paha. Tiedätkö miehen jatkosta? Oliko hänellä villi sinkkuelämä, löysikö hän pian uuden naisen, jonka kanssa halusikin naimisiin nopeasti? 

Kuulin, että vuosi erosta ja eksällä oli uusi nainen, kesähäät ja pulla uunissa. Olisin siis kelvannut varatuheroksi, jos tämä nainen ei olisi lämmennyt (oletan, että hän oli jo katsottuna ennen kummia ehdotuksia). 

Onneksi minulla oli jotain omanarvontuntoa jäljellä. 

Vierailija
422/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuollainen toiminta, että juoksee miehen jäljessä vakoilemassa tai penkoo puhelimia on aina niin säälittävää ja surkeaa, että niin toiminalla antaa vain toiselle aseita käteen."

Jos tuon tekee salaa, ei mies saa aseita käteen.

Tuohan tehdään vain itseä varten, että oma mielenterveys säilyy, kun saa tietää sen totuuden. Valheessa eläminenhän se karseinta on ja hajottaa ihmisen, ihminen alkaa epäilemään itseäänkin. Nytkin mies haukkui ap:n pimeäksi ja kieltää Irmelin. Ku totuus on se, että ap ei ole pimeä ja Irmeli on miehen salarakas.

"Mitä mies aikoo tuliterällä avioerollaan tehdä, johonkin tarkoitukseenhan se hankittiin"

Tämä!

Mutta jossain kohtaahan se on sitten miehelle paljastettava, että on tonkinut vai onko tarkoitus, että miehelle ei koskaan kerrota, mitä selville saatiin.

Oikeasti siinä käy juuri niin, että kun mies huomaa, että olet niin epätoivoinen, että laukot hänen perässään pitkin kyliä ja ratsailet puhelimia, se on hänelle vain mannaa ja ansiota. Ja onkin. 

Itse nakkaisin pskat irmeleille ja tsirmeleille, ihan sama, onko niitä vai ei. Kyse on meistä, meidän parisuhteesta ja minun elämästäni tulevaisuudessa. Totuus on jo selvillä, se ainoa totuus, millä on mitään, mitään väliä: mies on mennyt ottamaan selän takana avioeron ja olettaa minun jatkavan elämää sen jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Muuta ei minun tarvitsisi tietää, joku tzirkkuli olisi siinä vain bonusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi vapauttaa itsensä ja sitoa naisen jatkamaan.  Jos esitetty mielenmuutos on aito, asiaan voi vaikuttaa että uusi nainen onkin jättänyt tai tarkemmin ajatellut seuraamukset avioehtoon yms. Jos tunteet sivuutetaan niin tätähän tuo käytännössä tarkoittaa.  Ap mieti, kumpi hyötyy ja miten.

Vierailija
424/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mamma. Uskon kaiken. Kaikki netissä on totta.

Olen mamma. Uskon kaiken.

Mies aina syyllinen. Aina. Mies aina.

Kyllä mies on syyllinen omiin tekosiinsa. Ei kukaan muu. On se hirmu vaikeaa sinulle sisäistää, että et voi syyttää muita ihmisiä omasta mokailustasi.

Sinä. Olet. Itse. Vastuussa. Teoistasi. Ja. Käytöksestäsi. 

Menikö perille? Meni tai ei, pidä turpasi kiinni ja hilaa vinkuva mieslapsiperseesi johonkin muuhun ketjuun. Kiitos. 

Kylläpä tunnut tuntevan ap:n miehen erittäin tarkasti. Mitä ihmettä.......

Tunnen sinunkaltaiset vinkujat. Ihan jo siksi että vingut jokaikisessä ketjussa "miesvihaa". 

Vierailija
425/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vain konkretiaa kehiin. Koska mies on jo p omasta puolestaan allekirjoittanut avioeron toisen osan, tee itse sama mahdollisimman nopeasti. Sen jälkeen ositus pystyyn, jos ei mies suostu, kannattaa ottaa joku ulkopuolinen.  Toimi mahdollisimman ripeästi niin mies ei saa liikaa aikaa sotkea ajatuksiasi ja vetkuttelemaan.

Riittää kun 1 allekirjoittaa toisen vaiheen, avioero on jo tullut siinä voimaan. Aina joku urpå neuvoo päin seiniä. Omaisuus kannattaa toki jakaa mahd pikaisesti.

Vierailija
426/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vain konkretiaa kehiin. Koska mies on jo p omasta puolestaan allekirjoittanut avioeron toisen osan, tee itse sama mahdollisimman nopeasti. Sen jälkeen ositus pystyyn, jos ei mies suostu, kannattaa ottaa joku ulkopuolinen.  Toimi mahdollisimman ripeästi niin mies ei saa liikaa aikaa sotkea ajatuksiasi ja vetkuttelemaan.

Riittää kun 1 allekirjoittaa toisen vaiheen, avioero on jo tullut siinä voimaan. Aina joku urpå neuvoo päin seiniä. Omaisuus kannattaa toki jakaa mahd pikaisesti.

No ei tule voimaan avioero heti, kun vain toinen osapuoli hakee sitä yksin! Se tulee voimaan vasta silloin, kun toinen osapuoli on siitä saanut tiedon ja allekirjoittanut sen.

Mun mies haki yksin kakkosvaiheen avioeroa.

Mulle tuli siitä tiedoksiantokirje parin viikon sisällä. En allekirjoittanut.

Tuli haastekirje parikin kertaa. Avioeroon tuomittiin vasta vajaa 3 kk miehen yksipuolisesta kakkosvaiheen hakemuksesta.

Vierailija
427/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mamma. Uskon kaiken. Kaikki netissä on totta.

Olen mamma. Uskon kaiken.

Mies aina syyllinen. Aina. Mies aina.

Kyllä mies on syyllinen omiin tekosiinsa. Ei kukaan muu. On se hirmu vaikeaa sinulle sisäistää, että et voi syyttää muita ihmisiä omasta mokailustasi.

Sinä. Olet. Itse. Vastuussa. Teoistasi. Ja. Käytöksestäsi. 

Menikö perille? Meni tai ei, pidä turpasi kiinni ja hilaa vinkuva mieslapsiperseesi johonkin muuhun ketjuun. Kiitos. 

Kylläpä tunnut tuntevan ap:n miehen erittäin tarkasti. Mitä ihmettä.......

Eihän siinä tarvitse mitään tuntea. Oletko niin sekaisin päästäsi, että luulet, että ap:n mies ei olisi vastuussa teoistaan tai saatettavissa vastuuseen teoistaan. Tuossa lienee syy siihen, miksi miehet yrittävät näitä ihmetemppuja, ei mitään itsereflektiokykyä ja käsitystä seurauksista. 

Kuule, jos se äiti pitää sinulle aina ovet auki, muiden ei tarvitse. 

Vierailija
428/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösvaiheenkin harkinta-aika lähtee käyntiin vasta siitä päivämäärästä, kun toinen puoliso on saanut sen tiedoksi. Se 6 kk harkinta-aika ei todellakaan lähde siitä päivämäärästä, kun toinen osapuoli sen yksin jättää käräjäoikeuteen.

Ihan sama kakkosvaiheessakin. Vasta, kun toinen osapuoli on kuitannut sen tiedoksiannon, niin avioeroon tuomitaan. Avioeroon ei tuomita sinä päivänä, kun toinen osapuoli yksin sen kakkosvaiheen jättää. Eli ap on vielä tukevasti ja virallisesti naimisssa.

Ja tosiaan, jos toista osapuolta ei muutamaan kuukauteen tavoiteta siitä, avioeroon tuomitaan ilman sitten ilman toisen osapuolen allekirjoitusta.

Vierailija
429/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa miestä. Haukkukaa. Vaikka ette tunne Miestä eikä mies ole sanonut mitään.

Haukkukaa. Tuntematonta miestä. Yleistäkää samalla kaikkiin miehiin.

Vierailija
430/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkukaa miestä. Haukkukaa. Vaikka ette tunne Miestä eikä mies ole sanonut mitään.

:D

Mieshän se tässä meni salaa hakemaan lopullista avioeroa, vaikka oli vaimonsa kanssa luvannut, että näin ei tehdä. Että joo, kyllä haukutaan!

Vierailija
431/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi se totuus pitää saada, koska muuten ap ei pääse miehestä eroon. Mieshän aikoo jatkaa tuossa kotitalossa asumista ja olemista ap:n kanssa, samalla kun pitää salasuhdetta Irmeliin.

Niin kauan kuin vaimo luulee Irmelin olevan vain kaveri, vaimo ei todellakaan pääse miehestä eroon. 

Se, että sinä et voi kuvitella ottavasi eroa, pääsemästä eroon muun syyn vuoksi kuin toinen nainen ei tarkoita, ettäkö muut naiset eivät siihen pystyisi. Aplla on ihan riittämiin syitä eroon ja miehen asumisen lopettamiseen ilman salasuhdettakin.

Vierailija
432/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän se tässä meni salaa hakemaan lopullista avioeroa, vaikka oli vaimonsa kanssa luvannut, että näin ei tehdä. Että joo, kyllä haukutaan!

No sehän on ehdoton totuus. Eikä ketään kiinnosta mitä mies kertoisi tapahtumista. Miestä pitää aina syyttää pelkästään naisen kertomuksen perusteella.

Vierailija
433/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on ehdoton totuus. Eikä ketään kiinnosta mitä mies kertoisi tapahtumista. Miestä pitää aina syyttää pelkästään naisen kertomuksen perusteella.

Mies kertoisi ihan saman eli meni salaa hakemaan lopullisen avioeron vaimostaan. Silloinkin syytettäisiin miestä.

Vierailija
434/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestähän ei ole juurikaan haukuttu vaan keskitytty ap:n hyvinvointiin. Voisi tässä rinnalla alkaa vielä parjata miestä, ,kun kerran on tilausta.

Vierailija
435/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoisi ihan saman eli meni salaa hakemaan lopullisen avioeron vaimostaan. Silloinkin syytettäisiin miestä.

Ok. Hyvä että tunnet miehen henkilökohtaisesti ja tiedät mitä hän tekee milloinkin.

Vierailija
436/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailepa nyt sitten vaihtoehtoinen totuus.

Vierailija
437/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekkin (selkeästi miehelle) on nyt ylivoimaisen vaikeaa niellä sitä totuutta, että ap:n miestä haukutaan siksi, kun mies meni salaa hakemaan lopullista avioeroa vaimostaan, vaikka olivat sopineet, että näin ei tehdä.

Vierailija
438/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on jo selvillä, se ainoa totuus, millä on mitään, mitään väliä: mies on mennyt ottamaan selän takana avioeron ja olettaa minun jatkavan elämää sen jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Muuta ei minun tarvitsisi tietää, joku tzirkkuli olisi siinä vain bonusta.

!!! Tämä!!!

Tämän kun olisi oman eron aikana tajunnut niin ihan erilaisin mielin olisi eteenpäin tullut lähdettyä.

Vierailija
439/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailepa nyt sitten vaihtoehtoinen totuus.

No kuules kun en tiedä. Mutta te mammat tiedätte vaikka ette edes tunne miestä.

Se on kuvottavaa.

Vierailija
440/1159 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Hyvä että tunnet miehen henkilökohtaisesti ja tiedät mitä hän te

Miten edes teoreettisesti tämä voisi kääntyä miehen puolelle?

Puolustus saa nyt puheenvuoron, ole hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan