Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten timoteuksen kirjeessä sanotaan. Emme tuoneet maailmaan mitään ja emmekä ota sieltä mitään mukaamme.
Kun meillä on ruokaa ja vaatteet, saamme olla tyytyväisiä.
Herra on sanonut, että raha on kaiken pahan alku ja ne jotka sitä janoavat lävistävät itsensä monilla suruilla, he saavat nähdä vilauksen helvettiä.
Mites sulla, kun olet kerännyt maallista mammonaa ja olet varakas, mies56?
Oispa kiva, jos herra nro 55-56 laittaisi syntymävuotensa nimimerkkiin. Onko se m69?
Luulin, että 56 tarkoittaakin syntymävuotta. ?
Ikä
Vierailija kirjoitti:
Yövieras oli.
Ja minun kainaloon pyrki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten timoteuksen kirjeessä sanotaan. Emme tuoneet maailmaan mitään ja emmekä ota sieltä mitään mukaamme.
Kun meillä on ruokaa ja vaatteet, saamme olla tyytyväisiä.
Herra on sanonut, että raha on kaiken pahan alku ja ne jotka sitä janoavat lävistävät itsensä monilla suruilla, he saavat nähdä vilauksen helvettiä.
Mites sulla, kun olet kerännyt maallista mammonaa ja olet varakas, mies56?
Annan kaikki köyhille ennen loppua.
No sallipa sama taloudellinen runsaus elämän ajalle muillekin ilman Raamatun teksteillä uhkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ironiaa. Radiossa biisi, jonka lyriikat ovat: Riittää, kun vain on..
Kertokaapa kenelle riittää, kun vain on?
Miksei riittäisi? Mulle riittää ja oletan automaattisesti että mäkin riitän.
Mitä "vain oleminen" sinulle tarkoittaa? Elämänmittaista vain olemista ja hengailua vai hetkessä vain olemista? Ihminen on kuitenkin tekemisensä, ihmissuhteidensa, persoonallisuutensa, juuriensa jne summa.
Jos alusta saakka vain on, vailla päämääriä, ajelehtii, tekemättä ja olematta aktiivinen..no silloin on ameeba.
Että riitän sellaisena kuin olen. Olen millainen olen, mitä se sitten sisältääkin - juuri tuo osien summa, jonka itsekin luettelit. En edes ymmärrä miksi sun tarvitsee kysyä asiaa kun kerran tajuat itsekin.
En todellakaan tulkinnut tuota minään laiskuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikista piirteistä tarvitse tietenkään pitää, mutta eloisuus ei vaan tarkoita mitään duracell-pupua tai äänekkyyttä, vaikka varmasti jotkut eloisat voi sellaisiakin olla.
Ei ehkä kannata takertua yhteen sanaan, jolla voi olla erilaisia merkityksiä eri ihmisille. Kun luin, ymmärsin heti mitä kirjoittaja tarkoitti.
Ai ihmiset keksii nykyään itse mitä joku sana tarkoittaa
Vierailija kirjoitti:
t. Miestä ikävöin. Se oikea.
Tarkennatko tätä? Jotenkin niin, että ei tarvitse kaiken kansan tunnistettavana olla, mutta jokin täsmällisempi tuntomerkki.
Miehissä rasittavaa on mansplainaaminen. Se että ryhtyy paasaamaan ja besserwisseröimään yksinpuheluaan tajuamatta, että ketään ei kiinnosta kuunnella sellainen luento. Yleensä vielä pitävät itseään jonain asiantuntijana, vaikka oikeasti ei ole mitään todellisia meriittejä kyseiseltä alalta. Sellaisia ihmisiä ei jaksa kuin hyvin pieninä annoksina.
Vierailija kirjoitti:
Nappisilmä! Olen taas tripillä siinä paremmassa todellisuudessa, missä kaikki on mahdollista ja kaikkea on. Mielikuvituksessa, omissa ajatuksissani siis. Siellä me ens kerralla jäädään juttelemaan ja onnistutaan tekemään se ihan kahden, rauhassa, pimeyden turvissa. Puhutaan jostain hyvin henkilökohtaisesta ja lohdutan sua samalla ottaen kätesi omaani. Tai toisin päin. Freeze. Pysähdymme katsomaan silmiin toisiamme kuten ennenkin oikeassa elämässä ja näemme ne pienet kiiluvat sydämet toistemme mykiöissä. On selvää, ettemme tästä erkane suutelematta. Haluan irroittaa käteni omastasi vain voidakseni rutistaa ja hyväillä sua samalla kun suutelomme vähitellen kiihkeytyy ja alamme unohtaa täysin, missä olemme, hyvä ettemme sitäkin, keitä. Emme enää ehkä ole ihan täysin itsejämme totutusti, sinä ja minä, vaan vähän sulautuen myös me. Se on tämän jälkeen pronominimme. Aina.
Tätä mä haluaisin oman kaivattuni kanssa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennatko tätä? Jotenkin niin, että ei tarvitse kaiken kansan tunnistettavana olla, mutta jokin täsmällisempi tuntomerkki.
M&S? eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappisilmä! Olen taas tripillä siinä paremmassa todellisuudessa, missä kaikki on mahdollista ja kaikkea on. Mielikuvituksessa, omissa ajatuksissani siis. Siellä me ens kerralla jäädään juttelemaan ja onnistutaan tekemään se ihan kahden, rauhassa, pimeyden turvissa. Puhutaan jostain hyvin henkilökohtaisesta ja lohdutan sua samalla ottaen kätesi omaani. Tai toisin päin. Freeze. Pysähdymme katsomaan silmiin toisiamme kuten ennenkin oikeassa elämässä ja näemme ne pienet kiiluvat sydämet toistemme mykiöissä. On selvää, ettemme tästä erkane suutelematta. Haluan irroittaa käteni omastasi vain voidakseni rutistaa ja hyväillä sua samalla kun suutelomme vähitellen kiihkeytyy ja alamme unohtaa täysin, missä olemme, hyvä ettemme sitäkin, keitä. Emme enää ehkä ole ihan täysin itsejämme totutusti, sinä ja minä, vaan vähän sulautuen myös me. Se on tämän jälkeen pronominimme. Aina.
Kenelle nappisilmälle, miehelle vai naiselle?
Raksu vois tulla hieromaan🏥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäit kiinni rakas.
Hyvää yötä kauniille auringonkukalle ja pienelle kissankellolle. Ajattelen meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ironiaa. Radiossa biisi, jonka lyriikat ovat: Riittää, kun vain on..
Kertokaapa kenelle riittää, kun vain on?
Miksei riittäisi? Mulle riittää ja oletan automaattisesti että mäkin riitän.
Mitä "vain oleminen" sinulle tarkoittaa? Elämänmittaista vain olemista ja hengailua vai hetkessä vain olemista? Ihminen on kuitenkin tekemisensä, ihmissuhteidensa, persoonallisuutensa, juuriensa jne summa.
Jos alusta saakka vain on, vailla päämääriä, ajelehtii, tekemättä ja olematta aktiivinen..no silloin on ameeba.
Että riitän sellaisena kuin olen. Olen millainen olen, mitä se sitten sisältääkin - juuri tuo osien summa, jonka itsekin luettelit. En edes ymmärrä miksi sun tarvitsee kysyä asiaa kun ke
Tässä tapauksessa meillä on sama käsitys "vain olemisest". Ei ole muuten itsestäänselvyys, jos jos kyse on henkilöistä, jotka käsittävät sanatavat kirjaimellisesti.
Olen purkanut nämä turhat rakkauden tunteeni urheiluun. Siinä on se positiivinen puoli, että lopputulos tuntuu miellyttävän muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä rasittavaa on mansplainaaminen. Se että ryhtyy paasaamaan ja besserwisseröimään yksinpuheluaan tajuamatta, että ketään ei kiinnosta kuunnella sellainen luento. Yleensä vielä pitävät itseään jonain asiantuntijana, vaikka oikeasti ei ole mitään todellisia meriittejä kyseiseltä alalta. Sellaisia ihmisiä ei jaksa kuin hyvin pieninä annoksina.
Ihan kaikissa rasittaa tuollainen piirre.
💙💙💙💙💙