Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Koko päivän olen sua ajatellut ja ikävöinyt. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä mun risuleuka, mörköseni. 🧡🤗 Hyviä unia. Olet mun ajatuksissani näin yön tullenkin. Toivoisin sut mun sängyn viereen/alle nukkumaan. Tuntuisi turvalliselle, kun tietäisin sun olevan siellä lähellä mua. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa olla jutun juuret leivottu loppuun. Täytyy siirtyä muihin hommiin kokonaan.
Hyvä! Juuri näin
Lähtiskö joku mehtään lihavan miehen kanssa?
riippumatossa nukuttaan jos se vaan kesttää .
yhteys tlk. Nimimerkille
Lihava mies riippumunineeen mehtään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa olla jutun juuret leivottu loppuun. Täytyy siirtyä muihin hommiin kokonaan.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Menen paskalle.
Tarvitset avannepussin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Juuri näin
Somessa siis tavataan jos jutut alkaisi taas luistamaan. Kun ei kulje niin ei vain kulje, näinhän se menee. Keksijäksikään ei aina vain voikaan päättää ryhtyä. Mitähän minä keksinkään seuraavaksi? En tiedä. Öitä nyt kaikille ja kauniita unia! 🖤
Vierailija kirjoitti:
yhteys tlk. Nimimerkille
Arska ilmoittautuu. Tokihan se on läpi kuin läpi sinullakin. Mikä jottei.
Puhuttaisiinpa kuten ihmiset puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Kas. En ollutkaan ennen tajunnut että sinäkin pidät mua rumana vaikka toisin sanot. Eipä se mua hetkauta. Oon tasan niin vanha että voin lähteä kauppaankin meikittä, hiukset pesemättä, tuulipuku päällä ja korkkarit jalassa. Maailma ei siihen kaadu eikä mene radaltaan.
🥰Pidä puolesi ihana
Suukkoja ruusunnupulle. Öitä.
Mulla on kyllä aika paljon sinniteltävää ja jaksettavaa! Silloin on hyvä jos vaan leijuu putkessa menemään ja hommat rullaa, sit taas kun joutuu väkisillä vääntämään ja ei meinaa jaksaa mitään ja elämänilokin vähän niin ja näin niin on raskaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ei ole enää asiaa. Pistin tänään että tutkitaan - mitä jos - what if. Ei ketään kiinnostellu. Mutta ehkä toiste sitten.
Vierailija kirjoitti:
yhteys tlk. Nimimerkille
Uudestakaupungista?
Nuku hyvin mun rakaa. En yleensä jaa juuri musiikkia, mutta tää osui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ei ole enää asiaa. Pistin tänään että tutkitaan - mitä jos - what if. Ei ketään kiinnostellu. Mutta ehkä toiste sitten.
Keneltä odotit reaktiota? Itse en huomannut tuollaista viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Menen paskalle.
Kukin taitoinsa mukaan.
Mitä kaikkea sä tänään hänestä ajattelit?