Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
10661/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko minun jättävän sinut rauhaan?

En. Sulle sama kysymys.

Hyvä tietää, en jätä sinua konsaan.

Vierailija
10662/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei saa aviomiestä, muttei se tee minusta sitoutumiskammoista. Tiedostan vain realiteetit.

Sitoutumiskykyinen tapailumies olisi ihana! Eivät ihmiset ole jotain ohutta pahvia olevia kerttislautasia. Heitetään pois pikaisen käytön jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10663/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla saat katsoa silmiini vähän pidempään, niin että ehdin upota omiesi kauneuteen kunnolla.

Aivot menee jumiin :/ Toivottavasti osaat antaa ensiapua

Enemmän vaikutat siltä, ettei sinua kiinnosta.

Vastasi hän sivusta. Ap ei ole saanut sellaista vaikutelmaa. Toinenkin sivusta minuna esiintynyt vastasi viestiini vastattuun toiseen kommenttiin. Että jollain onkin halvat huvit.

Mitä ensiapuun tulee, lupaan yrittää ainakin suusta-suuhun elvytystä pyörrytyksen hoitoon.

Ap.

Vierailija
10664/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua uskonnolliseen kotiin syntyneenä monesti hävettää ajatus, että luulevatko ihmiset minua tai lähipiiriäni samanlaisiksi hörhöiksi ja ihmisten piinaajiksi kuin nuo ketjun uskishullut ovat. Onneksi lähipiirini uskovat eivät ole tuollaisia. Silti en kerro kovin helpolla mitään itsestäni ja taustoistani juuri tuon vuoksi. Välttelin parhaani mukaan noita puolihulluja silloinkin, kun vielä itse moisiin piireihin kuuluin.

Eli et ole uskovainen. Asia selvä.

Ei, en ole. Soisin sinun ja muiden torvien oivaltavan, ettei se ole muutenkaan tämän ketjun aihe. Ihmettelen, miksi on niin äärettömän vaikea kunnioittaa muita ihmisiä, ja lakata tuputtamasta? Teillä on vapaus elää oman tahtonne mukaan, mutta ei ole vapautta pakottaa muita elämään teidän tavallanne. Ymmärtäkää se vihdoin ja viimein.

Tämä on kaipausketju. Minä kaipaan naisille rauhaa ja iloa elämään. Ketä tai mitä sinä kaipaat?

Vierailija
10665/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuunuu. 💕

Vierailija
10666/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla saat katsoa silmiini vähän pidempään, niin että ehdin upota omiesi kauneuteen kunnolla.

Koitetaanpa huomenna päästä tuijotuskisailemaan 😉

Sovittu. Pokkani on hyvä, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
10667/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lihavien aika olla kesälomalla, hoikat töitä tekee. 🤭

Lihavilla tulee kuuma helteellä. Siksi syksy parempi loma-aika. Nytkin on kyllä vielä liian kuuma. Laihduttakaa.

Lihavat on lepposia.

Vierailija
10668/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua uskonnolliseen kotiin syntyneenä monesti hävettää ajatus, että luulevatko ihmiset minua tai lähipiiriäni samanlaisiksi hörhöiksi ja ihmisten piinaajiksi kuin nuo ketjun uskishullut ovat. Onneksi lähipiirini uskovat eivät ole tuollaisia. Silti en kerro kovin helpolla mitään itsestäni ja taustoistani juuri tuon vuoksi. Välttelin parhaani mukaan noita puolihulluja silloinkin, kun vielä itse moisiin piireihin kuuluin.

Ei, en ole. Soisin sinun ja muiden torvien oivaltavan, ettei se ole muutenkaan tämän ketjun aihe. Ihmettelen, miksi on niin äärettömän vaikea kunnioittaa muita ihmisiä, ja lakata tuputtamasta? Teillä on vapaus elää oman tahtonne mukaan, mutta ei ole vapautta pakottaa muita elämään teidän tavallanne.

Tässä hetkessä sitä, että ketju pysyy aiheessaan. Terveiset kaivatuille. Lisäksi kaipaan kaltaisillesi ymmärrystä ja sinapinsiemenen verran viisautta, jotta omaisitte edes alkeellisen tilannetajun sekä muiden kunnioituksen. Tiedät oikein hyvin, kuinka uskonnon tuputus voi ihmisiä ärsyttää, etenkin aivan väärässä paikassa, mutta et piittaa muiden tuntemuksista, kun omia uskomuksiasi on pakko painaa tiskiin. 

Vierailija
10669/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaava Tmies :) Kauniita unia.

Vierailija
10670/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Keneltä?

Vierailija
10671/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ole. Soisin sinun ja muiden torvien oivaltavan, ettei se ole muutenkaan tämän ketjun aihe. Ihmettelen, miksi on niin äärettömän vaikea kunnioittaa muita ihmisiä, ja lakata tuputtamasta? Teillä on vapaus elää oman tahtonne mukaan, mutta ei ole vap

Eli olet väärässä ketjussa.

Vierailija
10672/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pari tuntia.

Vierailija
10673/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua kovasti. Kaipaatko sinä vielä? En saa selvää näistä viesteistä.

T. Lempi

Vierailija
10674/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita turhasta mutta sattuu.

Vierailija
10675/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydänsuruja?

Vierailija
10676/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arpi jää.

Vierailija
10677/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menetän sinut, alan nälkälakkoon.

Vierailija
10678/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Keneltä?

Olisiko teemun kaipaajalta?

Vierailija
10679/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on vasta puolessa välissä ja mulle on tapahtunut jo useampi hyvä asia. Sellainen tunne, että suunta on nyt ylöspäin ja vuoden takaiset synkät ajat ovat taakse jäänyttä elämää. En edes muista mitä niistä olen sulle kertonut. Toivottavasti sinulla myös kaikki hyvin. n

Vierailija
10680/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arpi jää.

Olen kyllä kokenut ties mitä mutta en ennen sitä että täysin joku täysin ulkopuolelta tekee niin.

Ketju on lukittu.