Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
10641/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä raamattupiirejä täällä vetää ja miksi? En jaksa enää edes vastata näihin. Viime kesänä oli kyllä raamattupiiriä kaiken muun keskustelun ohella. Oli hyvät ajat tuolloin vielä.

Vierailija
10642/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kaipaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10643/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi muuten teillekin että persoonallisuushäiriöinenkin on kuitenkin ihminen ja hoitavat usein vielä lapsiansakin ihan normaalilla tavalla. Voisiko tämä ihmisten demonisointi jo loppua.

Vierailija
10644/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle kuuluu? Olen nähnyt sinut satavarmasti yli kaksi kuukautta sitten. Haluaisin nähdä uudestaan. Etkö sinä halua? Olen väsynyt kaipauksesta ja sinun puutteesta.

Vierailija
10645/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kaipaat?

En enää ketään. Tunnen haikeutta, ja muistelu helpottaa sitä. 

Vierailija
10646/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Copypasteeko tuo yksi tänne koko raamatun?

Olis kyllä tarpeen, mutta en taida jaksaa. Pitäs mennä kauppaan.

Tilaat semmotteen kivan pikkurobottilähetin tai wolttaat niinkuin tuo yksi insinjööri.

Insinöörit on rikkaita.

Hän oli vieläpä it-alalta. Haluaisin nähdä hänet ja Koillismaan miehen yhdessä. Olisiko voimamiehellä vientiä ja molemmilla omat massit?

Todennäköisesti veisin häntä 6-0. 

Vierailija
10647/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa, luin ne ikuisen vanhat mailit. Kaipaan...

MM

Vierailija
10648/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kaipaa ketään, kaipaan iloa ja tekemisen meininkiä.

Vierailija
10649/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kaipaat?

Ketä kaipasit? Voitko kertoa, koska pelkään, että kaipaamani mies on jättänyt minut yksin ikävään.

Vierailija
10650/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvavauva

Vierailija
10651/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘🐯

Vierailija
10652/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua uskonnolliseen kotiin syntyneenä monesti hävettää ajatus, että luulevatko ihmiset minua tai lähipiiriäni samanlaisiksi hörhöiksi ja ihmisten piinaajiksi kuin nuo ketjun uskishullut ovat. Onneksi lähipiirini uskovat eivät ole tuollaisia. Silti en kerro kovin helpolla mitään itsestäni ja taustoistani juuri tuon vuoksi. Välttelin parhaani mukaan noita puolihulluja silloinkin, kun vielä itse moisiin piireihin kuuluin.

Eli et ole uskovainen. Asia selvä.

Vierailija
10653/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kaipasin erityistä ystävää, sitten ihastusta. Nyt vain kaipaan inspiraatiota, nälkää elämään, että pääsisin ponnistamaan takaisin omaksi itsekseni ja olemaan jollekin tukena ja turvana.

Just tämä!

Vierailija
10654/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös tietää mitä eräälle kuuluu.

Vierailija
10655/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kaipaat?

Ketä kaipasit? Voitko kertoa, koska pelkään, että kaipaamani mies on jättänyt minut yksin ikävään.

En ole kaivattusi. En halua sanoa, ketä joskus kaipasin. Kaikki on ohi. 

Vierailija
10656/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkallaan Jeesus tuli Sykar-nimiseen Samarian kaupunkiin. Sen lähellä oli maa-alue, jonka Jaakob oli antanut pojalleen Joosefille,  ja siellä oli Jaakobin kaivo. Matkasta uupuneena Jeesus istahti kaivolle. Oli keskipäivä, noin kuudes tunti. Eräs samarialainen nainen tuli noutamaan vettä, ja Jeesus sanoi hänelle: Anna minun juoda astiastasi. Opetuslapset olivat menneet kaupunkiin ostamaan ruokaa. Samarialaisnainen sanoi: Sinähän olet juutalainen, kuinka sinä pyydät juotavaa samarialaiselta naiselta? Juutalaiset eivät näet ole missään tekemisissä samarialaisten kanssa. 

Jeesus sanoi hänelle: Mene hakemaan miehesikin tänne. Ei minulla ole miestä, nainen vastasi. Jeesus sanoi: Totta puhuit: ei sinulla ole miestä. Viisi miestä sinulla on ollut, ja se, jonka kanssa nyt elät, ei ole sinun miehesi. Siinä puhuit totta. Nainen sanoi: Herra, minä huomaan, että sinä olet profeetta. M

Taidat olla nero.

Vierailija
10657/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua uskonnolliseen kotiin syntyneenä monesti hävettää ajatus, että luulevatko ihmiset minua tai lähipiiriäni samanlaisiksi hörhöiksi ja ihmisten piinaajiksi kuin nuo ketjun uskishullut ovat. Onneksi lähipiirini uskovat eivät ole tuollaisia. Silti en kerro kovin helpolla mitään itsestäni ja taustoistani juuri tuon vuoksi. Välttelin parhaani mukaan noita puolihulluja silloinkin, kun vielä itse moisiin piireihin kuuluin.

Eli et ole uskovainen. Asia selvä.

Ei, en ole. Soisin sinun ja muiden torvien oivaltavan, ettei se ole muutenkaan tämän ketjun aihe. Ihmettelen, miksi on niin äärettömän vaikea kunnioittaa muita ihmisiä, ja lakata tuputtamasta? Teillä on vapaus elää oman tahtonne mukaan, mutta ei ole vapautta pakottaa muita elämään teidän tavallanne. Ymmärtäkää se vihdoin ja viimein.

Vierailija
10658/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lihavien aika olla kesälomalla, hoikat töitä tekee. 🤭

Vierailija
10659/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis tarjolla makaronia ja meksikonpataa. Tervetuloa..

Vierailija
10660/55805 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lihavien aika olla kesälomalla, hoikat töitä tekee. 🤭

Lihavilla tulee kuuma helteellä. Siksi syksy parempi loma-aika. Nytkin on kyllä vielä liian kuuma. Laihduttakaa.

Ketju on lukittu.