Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
8921/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuus on kumppanuutta, siihen ei tarvita elämää suurempaa rakkautta, viihtyminen yhdessä riittää.

Vierailija
8922/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on kumppanuus?

Syyään samaa leipää yhessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8923/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitila puhdas. Tulkaa sisään vain.

Vierailija
8924/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin väsynyt.

Vierailija
8925/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on parempi, että luu jää käteen, kuin että luu viedään kädestä.  

Vierailija
8926/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun merenrannalla ja ajatukset vie suhun. Sun ilo ja ystävällisyys, lempeä katse ja vielä enemmän...sytytti mut ja janoaisin sua, mut ei nähdä...Kävin vielä lähtiessäni paikassa, jossa tavattiin. Muistelen myös hetkeä, kun näin miekkavalaan tässä ihan lähellä. 🤗💘

Suomessa juu miekkavalaita näkyykin kera räksynpesien ja uuninluukun fiksaajien 🤗💘

Vierailija
8927/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit mulle korvaamatonta, minä sinulle asia, jonka voi koska vain siirtää pois elämästään.

Korvaamatonta ei kohdella siten kuin hän mua kohteli. Pahentuneen masennuksen sain muistoksi. Terapiakaan ei olisi pahitteeksi mikäli haluan vielä joskus yrittää jotain jonkun kanssa, joka vaatii luottamusta, itsetuntoa, kykyä olla avoin ja pystyä olemaan paljas. Vaikka etpä sinä hän ole, vaikka minä olinkin se joka hänen elämästään ja yhteydestä lähdin pois.

Vierailija
8928/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, miltä tuntuu painautua nukkumaan ihmisen viereen, joka ei ole se, jonka pohjimmiltaan haluat. Se, että elämä ei mennyt niin kuin ajattelit, vaan on kompromissi - ehkä hyvä sellainen, mutta kompromissi kuitenkin.

Myöntää, että jossain on hän, jonka puoleen sielusi huutaa ja ikävöi. Joku, joka olisi ollut kaikki ja joku, jonka kanssa kaikki olisi toisella tasolla.

Minä tiedän sen myös. 

Kaihoan. 

Kannattaisiko erota. Ei tuollainen ole oikein sun kumppaniakaan kohtaan. Itse olisin älyttömän vihainen, pettynyt ja lopuksi elämää loukattu jos paljastuisi että mun kanssa ollaan vain paremman puutteessa ja jotain toista ikävöiden. Olisin mieluummin ilman kuin munattoman kanssa.

Suomenniemi on täynnä kompromissi

On se siinä mielessä mustavalkoista, että tuo on ihan helvetin perseestä sitä kumppania kohtaan mikäli hän ei tiedä olevansa tyytymissuhteen toinen osapuoli. Jos taas ollaan ihan avoimia niin ei tietenkään mitään ongelmaa. Silloin ei olla epärehellisiä ja toiselta vuosia tuhlaavia paskiaisia.

Suurin osa suhteista on näitä, harva saa just sen kenet on aina halunnut. Ei silloin yksinkään tarvitse olla, vaan ottaa jonkun josta tykkää ja kun sitä kohtelee hyvin, niin helposti ollaan molemmat onnellisia vaikkei nyt kaikkein suurin rakkaus olisikaan. Taidat olla aika nuori.

sivusta

Vierailija
8929/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun merenrannalla ja ajatukset vie suhun. Sun ilo ja ystävällisyys, lempeä katse ja vielä enemmän...sytytti mut ja janoaisin sua, mut ei nähdä...Kävin vielä lähtiessäni paikassa, jossa tavattiin. Muistelen myös hetkeä, kun näin miekkavalaan tässä ihan lähellä. 🤗💘

Suomessa juu miekkavalaita näkyykin kera räksynpesien ja uuninluukun fiksaajien 🤗💘

Kumpi on kampi?

Vierailija
8930/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanuus= me maailmassa

Tämä juuri!

Vierailija
8931/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaljon paljon nuoremmalle salaisia katseita.

Vierailija
8932/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä on parempi, että luu jää käteen, kuin että luu viedään kädestä.  

On sekin viety. Tuhkatkin pesästä.

Vierailija
8933/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suksi jo nyt vitt uun. Hittoako tuollaisia saatanallisia rituaaleja täällä suorittelet!?

Anteeksi kuinka ja kukahan mahdat olla?

Vierailija
8934/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisia ja avoimia kohteelleen niiden pitää olla. Eihän niistä ole muuten mitään iloa. Eikö?

Vierailija
8935/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tapaat häntä?

Vierailija
8936/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tapaat häntä?

Töissä. Niin kuin moni muukin.

Vierailija
8937/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiäpä se puhdistui. Vähä ei paljon merkinnyt.

Vierailija
8938/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suksi jo nyt vitt uun. Hittoako tuollaisia saatanallisia rituaaleja täällä suorittelet!?

Anteeksi kuinka ja kukahan mahdat olla?

Sanoittaja jonka puhtaassa välitilassa saatana (jeesus) otti hetkellisesti vallan. Minkä sortin selvännäkijä olet kun et tiennyt tätä. Kaikenlaisia euron humpuukki näkijöitä sitäkin on. Rauha vaan.

Ihan vain näkijä. Sinua sietääkin hieman puhdistella. Ihan hyvältä kuulostaa. Jos haluat jakaa kokemuksia vaikka nimettömästikin, postilaatikkoni ottaa ilolla vastaan kaikki kirjelmät. Jumalan siunausta sinun elämääsi.

Vierailija
8939/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😏👍

Vierailija
8940/55805 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika mustavalkoista ajattelua puhua tyytymissuhteesta, jos sitä toista "kuviteltua suhdetta" ei ole koskaan kokeiltu käytännössä. Siinähän on vastakkain tosi elämä ja kuvitelma. Kuvitelmakin voi toteutuessaan olla ihan muuta kuin kuvitelman aikana. Ei millään pahalla.

Tämä! Saa ajatella ihan mitä ja ketä tahansa haluaa, ei kuulu kenellekään. Kummallisia ajatuspoliiseja ketjussa

Älä sitten väitä tai anna ymmärtää mitään muuta ;) Tuskin sullekaan olisi ok jos kumppani, jota syvästi rakastaisit, joka kerta sängyssä toivoisi olisitpa joku muu tai miettisi miten voisi mahdollistaa pettämisen. 

Saa ajatella mua pannessaan ihan ketä tahansa! Mietin mäkin muita välillä

Ketju on lukittu.