Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ette kuulleet miten hienolta tämä kuulosti sisälläni jossakin ja se kaikui ja kauniisti soi! 😊
Mikä tämä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sanoja tänään, tunteita vain.
Olen melodiasi, ota minut kuuleviin korviisi!
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuun alkuvaiheilla tapasin erään, joka teki vaikutuksen ja jäi kummittelemaan mieleeni kaivattuna. Eilen kohtasin hänet uudelleen. Käytin tilanteen hyväkseni ja suutelin häntä pimenevässä illassa. Äsken katsellessani hänen loittonevaa selkäänsä, tunsin vielä hänen viipyilevät suudelmat huulillani ja mietin hymyillen, että vaikka en tiedä miten tämä tarina tästä jatkuu, olen valmis. Olen vihdoinkin valmis elämään.
Jos tuo on totta eikä fantasiaa, onnea teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ette kuulleet miten hienolta tämä kuulosti sisälläni jossakin ja se kaikui ja kauniisti soi! 😊
Mikä tämä?
Se edellinen siinä joka kauniisti tietoisuudessani soi ja joku sen laulaen toi. No, vähän vaikea kertoa tällä tavalla mitä tapahtuu vapahtajamme toimesta, osana kaikenkirjavaa luovuuttamme. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kaivattua
istui aidalla.
Silivati seilaa, silivati seilaa,
toinen lensi pois.Sulle jäi kuitenkin se toinen?
Niin, yhtä kaipaan enää.
Ketä? 😊
Vierailija kirjoitti:
Kadutko sanojasi?
En, vaan sitä, etten sanonut erästä asiaa hänelle. Sivusta.
Sanoit: "On vain sinä." Pitikö paikkansa?
Olen hyväksynyt kaipuun osaksi elämää. Mutta välillä en sitä haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä, sinua.
Täälläkin yhtä, Sinua nainen! -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuun alkuvaiheilla tapasin erään, joka teki vaikutuksen ja jäi kummittelemaan mieleeni kaivattuna. Eilen kohtasin hänet uudelleen. Käytin tilanteen hyväkseni ja suutelin häntä pimenevässä illassa. Äsken katsellessani hänen loittonevaa selkäänsä, tunsin vielä hänen viipyilevät suudelmat huulillani ja mietin hymyillen, että vaikka en tiedä miten tämä tarina tästä jatkuu, olen valmis. Olen vihdoinkin valmis elämään.
Edellinen pitkä, riuduttava ja yksipuolinen kaipaus opetti sen, että seuraavan kerran toimin heti kun mahdollista uuden kaipauksen kohdalla jos sellainen vielä vastaan tulee. Näin tein ja se kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika turvonneelta näytit viimeksi..
Kuka?
Arto. Thaikut jäi tulematta niin ei saanut mustikoita ja joutuu syömään lihaa. Sivun laidalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen pitkä, riuduttava ja yksipuolinen kaipaus opetti sen, että seuraavan kerran toimin heti kun mahdollista uuden kaipauksen kohdalla jos sellainen vielä vastaan tulee. Näin tein ja se kannatti.
Hyvä, niin pitääkin. Kun kiinnostavan kohtaa ja tuntuu olevan molemminpuolista. T. sivullinen
Ei ole kaipuuta. Mutta joskus sitä tulee mietittyä, miltä tuntuisi kuulla olevansa erityinen jollekin. Tuntuisiko se edes miltään, kun kuitenkin itse tietää todellisen minänsä ja sen kaiken vajavaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jäi käteen? 🦴
Jep. Kaivelin pihaa ja ison kiven vierestä syvältä löytyi luu. Voi olla yli satakin vuotta vanha. Kauhujuttuna mietin entäs jos tuo on ihmisen ja kohta tulee pääkallo vastaan. Joku kellertävä luu oli.
Ihmisten halu ja kyky läheisyyteen vaihtelee. Jollekin se niin sanottu valheessa eläminen riittää täyttämään kaikki tarpeet. Kaikki ihmiset eivät välttämättä ole niin romanttisia kuin täällä kuvitellaan.
Harjasin nallen ja asettelin sen sängyn viereen. Oikaisin sen unimyssyn. Öitä sen korvaan kuiskutin.
Semmoinen on mun sisäinen musta aukkoni. Kaipaan tunnelmia, kaipaan sanoja, kaipaan onnellisempaa elämää.. ÄÄÄ.. 😅