Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Juu, en minäkään ole. Jos olen pois, niin kysy vointia.
Kaipailen enkä vastausta saa.
Voi olla vaikka autistisia piirteitä ja sellainen henkilö ei keskittyessään johonkin tiettyyn asiaan kiinnitä mitään huomiota ympärillä oleviin ihmisiin tai tapahtumiin.
Jaahas. Kun olen poissa on mielesi ilossa. Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuulemma sairaslomalla.
Mistä kuulit?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä, sinua.
Ketä, miestä vai naista?
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat ja millaista vastausta odotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat ja millaista vastausta odotat?
Irl vastausta. Oli to-pe pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kaivattua
istui aidalla.
Silivati seilaa, silivati seilaa,
toinen lensi pois.Sulle jäi kuitenkin se toinen?
Niin, yhtä kaipaan enää.
Ketä, miestä vai naista?
Kesäkuun alkuvaiheilla tapasin erään, joka teki vaikutuksen ja jäi kummittelemaan mieleeni kaivattuna. Eilen kohtasin hänet uudelleen. Käytin tilanteen hyväkseni ja suutelin häntä pimenevässä illassa. Äsken katsellessani hänen loittonevaa selkäänsä, tunsin vielä hänen viipyilevät suudelmat huulillani ja mietin hymyillen, että vaikka en tiedä miten tämä tarina tästä jatkuu, olen valmis. Olen vihdoinkin valmis elämään.
Kaipaan sinua valtavasti. Tahtoisin kertoa sinulle miten tärkeä olet minulle. Aluksi se oli kauneutesi mihin ihastuin, mutta rakastuin sinun persoonaasi kun opin sinut vuosien varrella tuntemaan. Haluan, että tätä ei kukaan muu omi, joten tässä tunn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toiveesi toteutuukin pian. Nimittäin toiveesi, etten näe huomista.
Se on miten sen haluaa ottaa. En toivonut kenellekään mitään pahaa. Asian voi liittää myös asiayhteyksiin.
Ei kannata sitten sanoa asioita, joita ei tarkoita. Toisen kuoleman toivomista on aika vaikea kääntää ei-pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua valtavasti. Tahtoisin kertoa sinulle miten tärkeä olet minulle. Aluksi se oli kauneutesi mihin ihastuin, mutta rakastuin sinun persoonaasi kun opin sinut vuosien varrella tuntemaan. Haluan, että tätä ei kukaan muu omi, joten tässä tunn
Viestisi jäi kesken. Miten se jatkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä, sinua.
Ketä, miestä vai naista?
Miestä.
Harmi kun ette kuulleet miten hienolta tämä kuulosti sisälläni jossakin ja se kaikui ja kauniisti soi! 😊
Ei ole sanoja tänään, tunteita vain.
Tex Willer