Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä olis yksi päivä aikaa jutella rauhassa kahdestaan, niin mistä aiheista haluaisit puhua?
Haluaisin olla lähelläsi. Siinä juteltaisiin meistä, sinusta, minusta, menneestä, tulevasta, toiveista, luottamuksesta, peloista, siitä, mikä sinulle ja minulle on tärkeää. Esimerkiksi.
Eniten haluaisin olla lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten olemassa teoriaa, miksi ylemmän keskiluokan edustaja ihastuu palavasti alemman keskiluokan/työväenluokan edustajaan? Kaverille kävi noin.
Ai että kuvittelet tatskoines ja kaljapussi kädessä, että joku ylempiluokkainen kuolaa perään? 😂
Joo se on se kaljapussi.
Vierailija kirjoitti:
Jos meillä olis yksi päivä aikaa jutella rauhassa kahdestaan, niin mistä aiheista haluaisit puhua?
Suoraan syvään päätyyn vain, joten vertailtaisi menneisyyden traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetäänkö telttaretkelle nöpökkä?
Kuka kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Missäs meidän Skolekettu on ollut tänään?
(((***🦊***)))
Muistan jostain hassusta syystä yhden hänen viesteistään heinä/elokuun taitteesta.
'Mul on pähee kettupaita.' 🦊
Eikä mitään muuta.
Alkoi hymyilyttää, suorastaan naurattaa.
Hän on nykyisin Pihlis.
Vierailija kirjoitti:
Oot ollut aika vakavana ma-ti-ke. Mikä on?
Kuka kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten olemassa teoriaa, miksi ylemmän keskiluokan edustaja ihastuu palavasti alemman keskiluokan/työväenluokan edustajaan? Kaverille kävi noin.
Teoria nimeltä rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
On. Sitä kutsutaan ihan vaan ihastumiseksi toiseen ihmiseen. Normaalit ihmiset eivät yleensä ihastu johonkin luokkalokerointiin tai muuhun täysin toissijaiseen ja keinotekoiseen luokitteluun. Suurin osa ihmisistä ei varsinkaan tässä kehyksessä edusta mitään luokkia tai muita abstraktioita vaan pelkästään omaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron. Tulen ja olen liikkunut aina korkeasti koulutettujen ja tulotasoltaan ylempää keskiluokkaa olevien kanssa. Suuri osa ystäväpiiristä on vieläkin samankaltaista. On helpompi ymmärtää ihmisiä, jotka liikkuvat samoissa sfääreissä. Mutta: minua on aina kiehtoneet erilaiset ihmiset tuloista, statuksesta, uskonnosta, maailmankatsomuksesta jne. riippumatta. On avartavaa jutella hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Erilaisuus saattaa kiehtoa myös rakkausasioissa. Sivullisena vain. (En varsinaisesti ole nyt kehenkään ihastunut tai erityisemmin kiinnostunut)
Mitä täällä teet jos et ole ihastunut?
Olin kai joskus johonkin, jota jossakin piti purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan syvään päätyyn vain, joten vertailtaisi menneisyyden traumoja.
Kaiken sen panemisen välissä siis. Saman lisäys.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun nukutaan mun auton takaluukussa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tykästyy toistensa persoonaan, ei luokkastatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Never. Edes kaivattu ei saisi mua telttailemaan
Terveiset sinne taivaaseen enkelten.
Luokkaloikkari. Sydän halajaa aina takas kotiin.