Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
Käyn mielessäni läpi mitä teen milloinkin, jotta kaikki on ajoissa tehty. Ja tätä tekemistä on paljon.
Lisään: kaivattuni voisi käydä kumoamassa roskansa mun ovelle. Ei sekajätettä, kiitos.
Miks? :D mitä sä sen roskilla teet? -Sidebitch
Tarvitsisin sen piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän ja sisältörikkaan halin, joka myös viestittäisi: oon tässä ja jos haluat pysyn tässä.
Jälleen yksi kaipauksen kuormittama päivä kääntyy yöhön. Edes pää ei tunnu kevyeltä pehmeää tyynyä vasten. Kuin sementtiin valettua tämä ihmisen elo. Unissani tunnen vielä keveyden ja pehmeyden, koska niissä läsnäolosi rikastuttaa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos, kun kaikista ei vaan voi tulla insinöörejä. Pitää olla myös meitä _todella_ tyhmiä jotka juuri ja juuri tajuaa että 1+1=2.
Pitää paikkansa. Ei oo sitä vikaa. 🦊🍬🌿
Hyvä. Sitten myöskin varmasti tajuat, miksi osa minusta haluaa kaikkea pahaa sulle koko loppuelämäksi. Saatanan ylimielinen kusipää pysy siellä äläkä ikinä tule tänne!
En ymmärrä. Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa?
🌿🍬🦊
Ei toi oo sulle tai sekoittaa sut johonkin, älä noteeraa hullujen kilareita.
Harjoittelen nukahtamista, hyvää yötä.
Ei suhteet ole mielessä, ne on sydämessä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
Seksi. Itepä kysyit.
Haluan olla keskeneräinen, oma itseni rakkaani edessä. Haavoittuva, jämpti, sydämellä tunnustelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos, kun kaikista ei vaan voi tulla insinöörejä. Pitää olla myös meitä _todella_ tyhmiä jotka juuri ja juuri tajuaa että 1+1=2.
Hyvä. Sitten myöskin varmasti tajuat, miksi osa minusta haluaa kaikkea pahaa sulle koko loppuelämäksi. Saatanan ylimielinen kusipää pysy siellä äläkä ikinä tule tänne!
🌿🍬🦊
Tässä on nyt se vaara, että tämä meni väärälle henkilölle. Anteeksi jos näin kävi. Ja JOS tämä oikea henkilö lukee tätä, tuo on edelleen voimassa!
Meitsilläon mielessä nukkumaanmeno
Suihkussa tuli ilkosillaan ajateltua säädyttömyyksiä kosketuksesta ja yhteisistä sauna-ja suihkuhetkistä #o#
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelen nukahtamista, hyvää yötä.
Tsemppiä harjoitukseen! Minä olen hyvä nukuttaja - siis hyvä saamaan muut nukahtamaan ja muutenkin rentoutumaan, mutta itselläni sitten jatkuvasti liian vähän unta kun kukun enkä malta mennä nukkumaan jne. Nyt olen kyllä jo pedissä ja tarkoitus nukahtaa kohta ihastusta ajatellen. Nukkumaan meneminen on eri kivaa kun voi ajatella ihastusta!
Syysretkelle lähtisin sydämessä asuvan kanssa.
Tahtoisitko sulkea silmäsi ja tuntea, kuinka sormet vaeltavat ihollasi kuin kuiskaus? Tuntea hengityksen lähelläsi, kuinka se seuraa sydämesi rytmiä, kun aika pysähtyy ja kaikki muu katoaa? Tahtoisitko jäädä kiinni siihen hetkeen, kun lämpö leviää ja hiljaisuus puhuu puolestanne?
Kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌿🍬🦊
Tässä on nyt se vaara, että tämä meni väärälle henkilölle. Anteeksi jos näin kävi. Ja JOS tämä oikea henkilö lukee tätä, tuo on edelleen voimassa!
Hä ??? Eri
Kaivattu ovella pehmo🧸 kainalossa. Unessa siis, vaikka tuntuikin todelliselta. Ehkä vielä joskus...
?