Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Näit ehkä että mua jännitti tänään vaikka ollaan tunnettu jo monta vuotta. Unohdan aina kaikki mistä olin aikonut puhua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä. Kunpa introvertti löytäisi ihmisen vierelleen. Todella uuvuttavaa tutustua uusiin ihmisiin. Aiemmat lopettaneet yhteydenpidon.
Vai oletko itse lopettanut. Ystävyys on molemminpuolinen juttu.
Miten ihmeessä sekosin sinusta niin paljon? Olit ja olet mies, joka kaipaa ihailua, yksi nainen ei kauaa kiinnosta. Nykyisesi on niin nuori ja sinisilmäinen, ettei uskoisi sinun pethäneen häntä vaikja näkisi mitö todisteita. Luulin sinua kiltiksi yhden naisen mieheksi. Onneksi sain tietää mikä peluri oletkin. Hävisi kiinnostus samantien. Kaipaan ainoastaan sitä ihastumisen tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Eniten kaipaan sitä kun sain odottaa sua.
Mitä tapahtui, kun et enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös miehen, joka vatvoo asioita.
Olen mies joka vatvoo, pohtii ja harkitsee. Sivusta.
Se on hyvä piirre miehessäkin. Jos toimii harkitsematta. Lopputulos on usein kaaottinen.
Sivusta naiselta
Muistelin hetkisen sinua. Onneksi tuulee, lehdet lentävät.
Vierailija kirjoitti:
Näit ehkä että mua jännitti tänään vaikka ollaan tunnettu jo monta vuotta. Unohdan aina kaikki mistä olin aikonut puhua.
Sellaista sattuu itse kullekin. Seuraavaksi jatkat siitä, mihin tänään jäit. Sivu
Voisin puhua kanssasi koko päivän. Uneksin siitä, että saisin olla sylissäsi koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Entä nyt, et odota enää?
Ei ole syytä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös miehen, joka vatvoo asioita.
Pohtiminen ja harkitseminen ovat hyviä asioita, mutta menneiden vatvominen ei mielestäni ole.
Hyvää yötä ihastukselleni 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Katsos, kun kaikista ei vaan voi tulla insinöörejä. Pitää olla myös meitä _todella_ tyhmiä jotka juuri ja juuri tajuaa että 1+1=2.
Voi se olla kolmekin, kun tarkkaan ajattelee. Sivusta.
Mulla on paha olo.
Aamulla luulin että tein jotain oikein. Et ollut edes purkanut tavaroitasi muuttosi jälkeen. Minä ryhdyin toimeen.
Tein kaikesta kaunista!
Ja sinä flirttaat jollekin ripsienpidennys tavikselle etkä edes ymmärrä että minä olen upeampi jos joku maksaisi.
Lähdin kotiin.
Kaikki on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Olet niin hiljaa.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on tragedia. Get over it.
Kenelle?
Sille, jonka oli vaikea antaa anteeksi, se viesti täällä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessä?
Käyn mielessäni läpi mitä teen milloinkin, jotta kaikki on ajoissa tehty. Ja tätä tekemistä on paljon.