Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vaimoani. Se on tuossa vieressäni ja varmaan selaa samaa palstaa. Täytyy laittaa puhelimet pois....
Vierailija kirjoitti:
Kerro kuiskaten tunteesi.
Rakkaus
Vierailija kirjoitti:
En tuu ikinä ymmärtämään naisia. Ja välillä tuntuu, että ei ne ymmärrä omaa käyttäytymistään itsekään.
Kerro se esimerkki, joka sai sinut ajattelemaan näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli tutkia erään "raakkua" pitkän kaavan mukaan :9
Aivan juu. Ei ole kovakuorinen.
Juu, ei. Ihan symboliikkaa tämä puhe. Jopa harvinaisuus kohdata täsmää mun kohdalla. 😳
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu aivan hirveän pahalta kun ei pysty antamaan enemmänkin kuin tärkeälle ihmiselle anteeksi. Rakkaalle ihmiselle anteeksi. Enemmänkin kuin rakkaalle. Haluaisin mutten asioiden ollessa näin, pysty. Enkä välttämättä koskaan pysty antamaan sinulle anteeksi. Jos siis näkisimme sattumalta joskus jossain kääntyisin vain pois. Ei tule mitään get-togethereitä vanhojen luokkalaisten kesken, joissa voisin olla kanssasi samassa tilassa niin kuin osa pystyy, joiden välillä asiat meni joskus mönkään.
Js taas itkettää. Joka jumalan päivä itkettää. Haluaisin ryhtyä sydämettömäksi, mielettömäksi ja erityisesti vatsattomaksi olennoksi ettei tarvitsisi tuntea pahan olon kiristävää ja vellovaa möhkälettä. Haluaisin antaa sulle anteeksi. Mutta se mutta.
😌 Siinä vastapäätä on katu, joka sisältää sinun nimesi. Siinä kulkee bussi. Odottelen aina sitä koulun jälkeen. Usein käyn Siinä keskustassa kahvilla, tai tuttuja näkemässä. Voisin tarjota sulle evästä. 🌿🦊🍬
Tuntuu oikeastaan pahalta, koska on niin kova ikävä sinua. Haluaisin halaukseesi.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa turhauttaa taas
Turhauttaa on sana, jota kaivattuni käytti ennen muinoin useasti. Minun sanavarastooni se ei varsinaisesti kuulu. Missähän koko kaivattu edes on? Voi asua vaikka ulkomailla. Minä en sitä tietäisi. Tänä syksynä hän on ollut mielessäni jälleen tiiviimmin.
Tuolla toisessa ketjussa puhutaan hullusta rakastumisesta. Syy tai osasyy miksi nyt olen täällä. En tosin enää ole rakastunut, hullu vain.
"Rakkaus vain on niin ikinuori, tunteista voimakkain purkautuu kuin tulivuori."
Vierailija kirjoitti:
Tuolla toisessa ketjussa puhutaan hullusta rakastumisesta. Syy tai osasyy miksi nyt olen täällä. En tosin enää ole rakastunut, hullu vain.
Linkkaa se toinen ketju!
Minäkin ajattelen sinua. Oltiin niin taitavia ja taitamattomia yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle, miehelle vai naiselle?
Pehtooripalan parisuhdevinkki:
Räplää kumppaniksi yhtä paljon kuin puhelinta.
Jos olet sinkku, räplää itseäsi.
Kaikki tunteet on luotu elettäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro kuiskaten tunteesi.
Ihastuminen/kiinnostuminen ja pihkaantuminen. Kauneuden ja totuuden etsijänä sitä vain aistii että ketä on kaipaamassa rakkautta ja ketä haluaisi miellyttää. Hyvää yötä Tuimalle toivottaa Ärtsykkä 💕
Vierailija kirjoitti:
En tuu ikinä ymmärtämään naisia. Ja välillä tuntuu, että ei ne ymmärrä omaa käyttäytymistään itsekään.
Mieskaivattuni kyllä on oikukkaampi kuin minä.
T. n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle, miehelle vai naiselle?
Onks tää sulla valmiina copy-pastena jossain kun heität aina samantien joka toiseen viestiin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tunteet on luotu elettäviksi.
Sanotaan, että tunteet ovat viestintuojia. Ne kertovat aina jostakin. Otan hypoteettisen esimerkin. Jos tunnet vahvaa ihastumista vaikka 20 v. nuorempaan ja tiedät, että et millään voi alkaa millekään tämän kanssa. Tunteet eivät voi olla totta tässä tapauksessa. Täytyy tutkailla, miksi tunnet häntä kohtaan näin. Mistä tämä tunne kielii vai onko sen taustalla jokin toinen tunne, mutta purkautuu ulos ihastumisen tunteena. Samalla omaa tilannettani tässä pohdiskelen. Johtopäätöksenä: tunteita ei pidä sokeana seurata, vaan on hyvä tutkailla niitä.
Naisia on aika moneen junaan, stanan ärsyttäviä näin tyhmät ukot.