Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Taas on tullut iltaansa sunnuntai, katson kuinka taivas ja kuu tähtensä sai. Kampean syliini nyt peitot sekä tyynyt sillä mieleni koukeroissa sinä viivyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä salasanaasi. Ei aukene, ei. Sitten toisaalta tiedän salasanasi, tunnistan salaiset sanasi.
Ennen kuin lähtee etsimään avainta portin lukkoon, kannattaa tarkistaa, onko portti edes lukossa.
WA voi olla auki, yhteinen elämä ei.
Mitäpä merkitystä silloin on WA:lla? Siinä tapauksessa etsii hänet, joka tahtoo enemmän, kuin viestejä ja kirjoitettuja sanoja. Teoreettisena pohdintana. sivusta
Jos kohtaisit pelkosi, ymmärtäisit, että ei ole mitään pelättävää.
Ihanaa, pääsin hengissä kauppaan ja takaisin kotiin. Heikotus iski juuri viime metreillä. Olen kiitollinen jo siksi että nyt on vähän ruokaa kaapissa ja haaveilemiani jäätelömakuja koska odotin koko viikonlopun kauppaan pääsemistä. Ei ole voinut lähteä sillä en ole pysynyt pystyssä. Suihkussakaan en ole voinut käydä. Koko ajan oppii uutta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut sinut. E
Siltäpä se ei koskaan näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie mut M***a mukanas. En kestä totuutta enkä elämää.
Mitä totuutta et kestä? Entä millä tavalla elämää?
M:n statuksesta ja elämää ei jaksa
Eikös sulla ole samanlainen status?
Vierailija kirjoitti:
Eufemismit...kunpa niistä pääsisi eroon.
Miksi? Maailma ei ole yksioikoinen. Asioille on monia nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie mut M***a mukanas. En kestä totuutta enkä elämää.
Mitä totuutta et kestä? Entä millä tavalla elämää?
M:n statuksesta ja elämää ei jaksa
Eikös sulla ole samanlainen status?
Ei, ihan sinkku oon
Vierailija kirjoitti:
Taas on tullut iltaansa sunnuntai, katson kuinka taivas ja kuu tähtensä sai. Kampean syliini nyt peitot sekä tyynyt sillä mieleni koukeroissa sinä viivyt.
Kauniisti sanottu, kelle lienee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta luulisi näkevän paljonkin, mutta useimmat ei ilmeisesti näe tarpeeksi, kun ei heistä ole tekemään aloitetta :)
Tai sitten ei vaan kiinnosta.
Taitaapi kiinnostaa :)
Ei sinusta kyllä näe tarpeeksi ja miksi kiusaat, jos kerran näet että toista kiinnostaa? Onko kiva pyöriä vain vallantunteessa?
Ööö. Ei kai täällä kukaan muukaan muuta tee kuin toivo kiinnostusta ja aloitetta? Pyöritkö sinä itsekin siis mielestäsi vallantunteessa vai miksi odottelet? 😅 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
En uskalla riskeerata, koska kaikki on erittäin ohuen langan varassa. Sekä täällä päässä että meidän välillämme.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pelkoja, joita olen yrittänyt kohdata. Olenkin kohdannut, mutta joissakin peloissa pyörryn, joissakin joudun psyykkisen trauman valtaan ja menetän muistini siltä hetkeltä. Se niistä kohtaamisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta luulisi näkevän paljonkin, mutta useimmat ei ilmeisesti näe tarpeeksi, kun ei heistä ole tekemään aloitetta :)
Tai sitten ei vaan kiinnosta.
Taitaapi kiinnostaa :)
If he wanted he would.
Söpöä, kun kuvittelet minun olevan nainen :)
Söpöä, kun jotkut miehet kuvittelevat miten kaikkien naisten pitäisi jahdata heitä. Sivusta.
Joitakuita miehiä jahtaavatkin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena(kaan) en jahdannut tai alkanut kilpasille yhtään kenestäkään. Kaivattua olen kyllä vähän jahdannut, mutta enää en. Ei tuottanut tulosta. En aio tässä elämässä jahdata enää mithän enkä kethän.
On muuten aika vapauttava olotila, kun tajuaa, että eiköhän tässä nyt ole yritetty ihan tarpeeks. Kolmipyörällä ei moottoritiellä ajella.
Vois puhua jopa yksipyöräisestä. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on säädyllinen mutta myös sellanen pakkaus että huh huh.
Mikä tekee ihmisestä säädyllisen?
Esim. Rehellisyys, siveellisyys onhan näitä.
Kuulisinpa edes joskus hänen äänensä. Enpä usko, että niin tapahtuisi enää.