Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kyllä naisessa pitää olla kauniit kasvot ja sopusuhtainen vartalo.
Ehkä kaipaan jatkossa ilman tunnisteita, eipä pääse ulkopuoliset vääntelemään, tietää mun kuitenkin kaipaavan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaipaan jatkossa ilman tunnisteita, eipä pääse ulkopuoliset vääntelemään, tietää mun kuitenkin kaipaavan.
Varmasti.
Mennäänkö yhdessä porekylpyyn?
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa olla energiasi
Ihanasti sanottu. Samaa toivon omalle kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tiukka aikaraja annettu klo 12, elämme mielenkiintoisia aikoja
Sori, ehdin vasta klo 13 maissa...hitaat liikenneyhteydet + pakolliset kotityöt ennen sitä
Onko ne tärkeämpiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän aivan liikaa ruuasta ollakseni kuivan kesän orava, ei täällä murheella eletä.
Tai siis oikeasti uhraudun kaivatun takia, kuka nyt kovalla patjalla haluaisi nukkua, pitää vähän olla pehmikettä.
Miksi kaivattus nukkuis sun päällä? Ostakaa kaupasta patja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän aivan liikaa ruuasta ollakseni kuivan kesän orava, ei täällä murheella eletä.
Tai siis oikeasti uhraudun kaivatun takia, kuka nyt kovalla patjalla haluaisi nukkua, pitää vähän olla pehmikettä.
Miksi kaivattus nukkuis sun päällä? Ostakaa kaupasta patja
Koska oon niin ihana. Voi nukkua allakin jos haluaa
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista älyä kaivataan miehessä?
Matemaattis-loogista, spatiaalista, verbaalista, kinesteettistä, eksistentiaalista, naturalistista, interpersoonallista, intrapersoonaallista vai musiikillista?
Kokonaisvaltaista. Kaikissa ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Matemaattis-loogista, spatiaalista, verbaalista, kinesteettistä, eksistentiaalista, naturalistista, interpersoonallista, intrapersoonaallista vai musiikillista?
Kaikki muut paitsi musiikillinen. Lisäksi pitää olla hyvä yleissivistys, eli pelkkä potentiaali ei riitä vaan jotakin pitää olla joskus vähän lukenutkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea tätä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä uskallat jossain vaiheessa (vaikka piakkoin) kaipaamisen sijaan vääntelehtiä ja hieman kaivattusi kyljessä häntä tökkiä? Siitä varmasti te molemmat tykkäisi..tte :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisvaltaista. Kaikissa ihmisissä.
Omin kriittisin kouluarvosanoin mun data noista olisi seuraavanlainen:
Matemaattis-looginen: 6
Spatiaalinen: 7
Verbaalinen: 7
Kinesteettinen: 6
Eksistentiaalinen: 8
Naturalistinen: 7
Interpersoonallinen: 5
Intrapersoonallinen: 9
Musiikillinen: 4
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisessa pitää olla kauniit kasvot ja sopusuhtainen vartalo.
Tietenki koko paketti ja äly päälle M
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa olla energiasi
Kyllähän sä vähän oletkin 💙
Vaaleanpunainen on värisi 💕
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunainen on värisi 💕
P? Koska se on minunkin värini. t.ei-P
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo on ekstraa. Ulkonäöllä tärkein merkitys. Ja lompakolla.
Kyllä miehessä pitää olla näön lisäksi älyä.