Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Tuo naapuri on hyvä naapuri,
lisättäköön. Siinä vieressä oleva
nuori neitonen käväs just ovellani
sovitusti, joten oikein kivaa, sydämellistä
sakkia tässä!🥳
Minä en ainakaan ole tehnyt mitään pahaa enkä arvostellut muita täällä tai muualla moneen viikkoon. Sen verran kiirettä on yhden projektin parissa ollut ja on yhä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa jokin muu kanava.
Älä mene kanavaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, oli miten oli ja meni miten meni.
Laita toi irl,laitathan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa jokin muu kanava.
Älä mene kanavaan.
En aikonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita toi irl,laitathan.
Laitan oitis, kun kerrot puhelinnumerosi numeroiden yhteenlasketun summan.
1+2+3+4+5+6+7=XX
Vierailija kirjoitti:
Harri pian näkee
Mitä näkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama😞
Ketä rakastat?
Kaipaan sinua, sulostuttajani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitpahan syyn päästä eroon minusta.
Minä en sitä ole halunnut. Viimeiseen asti yritin puhua asioista ja saada ne hyvälle tolalle. Kohtelit huonosti välinpitämättömyyttäsi ja kauan. Annoin anteeksi kerta toisensa jälkeen. Ja vielä kerran varmasti tulet ja selittelet ties mitä. Ja minä olen se jonka tulisi anteeks antaa ja jatkaa aina kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Nyt en enää pysty.
Ketä olet kaivannut? Laita tunniste. En ole koskaan ollut välinpitämätön. Oletko itse viaton vai kenties sivaltanut sanansäilällä aika karusti?
En ole sanonut mitään, välitin liikaa ja alistuin paskaan kohteluun kerta toisensa jälkeen ja pitkään. Annoin nöyränä kaikki anteeksi kokoajan. Nyt huomaan, että olen romahtamassa ja itsetuntoni on nollassa. En usko, että sinä tai kukaan muukaan täällä voi kohdella tai olisi kohdellut ketään niin itsekkäästi, julmasti ja välinpitämättömästi, kuin tämä hemmo voi toisia kohdella. Joten ole huoleti. Tunniste 🐰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita toi irl,laitathan.
Laitan oitis, kun kerrot puhelinnumerosi numeroiden yhteenlasketun summan.
1+2+3+4+5+6+7=XX
42.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitä ole halunnut. Viimeiseen asti yritin puhua asioista ja saada ne hyvälle tolalle. Kohtelit huonosti välinpitämättömyyttäsi ja kauan. Annoin anteeksi kerta toisensa jälkeen. Ja vielä kerran varmasti tulet ja selittelet ties mitä. Ja minä olen se jonka tulisi anteeks antaa ja jatkaa aina kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Nyt en enää pysty.
Ketä olet kaivannut? Laita tunniste. En ole koskaan ollut välinpitämätön. Oletko itse viaton vai kenties sivaltanut sanansäilällä aika karusti?
En ole sanonut mitään, välitin liikaa ja alistuin paskaan kohteluun kerta toisensa jälkeen ja pitkään. Annoin nöyränä kaikki anteeksi kokoajan. Nyt huomaan, että olen romahtamassa ja itsetunton
Kohdeltiin huonosti palstalla vai tosielämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sanonut mitään, välitin liikaa ja alistuin paskaan kohteluun kerta toisensa jälkeen ja pitkään. Annoin nöyränä kaikki anteeksi kokoajan
Irl
Ilman ei voi olla eikä luokse ole menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei itketä lauantaina.
Miksi pitäisikään? Onko kaikki ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan silti 😥😘💖
Minäkin sinua. En vastaillut, kun olin uimahallissa.
Merenneito(ni) ja minä (kuivan kesän orava)