Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kaunista huomenta ja viikonloppua mies.
Huomenta ihana opettajakollega.
Kaipaan sinua 🤗
Hyvää lauantai päivää ja viikonloppua risuleualle. 🧡🤗 Olet mun ajatuksissani. Ikäväkin on. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lauantai päivää ja viikonloppua risuleualle. 🧡🤗 Olet mun ajatuksissani. Ikäväkin on. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Hyvää lauantaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä mun ajatuksissani ja sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. pikkuvaalea
Hyvää lauantaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä mun ajatuksissani ja sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Sydänhalauksia koko päiväksi! 🧡🤗
-pikkuvaalea
Terveisiä kaivatulleni, missä nyt seikkailetkaan. Halaus.
Mika tuun aina kaipaamaan sua. Anteeksi.
Tunteita ei tarvitse anteeksi pyydellä. Tunnisteellinen viesti voi olla kiusallinen, jos se on ei-toivottu, tai väärä henkilö omii sen. Täysin sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. pikkuvaalea
Terv. risuleuka
Sydänhalauksia koko päiväksi! 🧡🤗
-pikkuvaalea
Sinulle myös! Olet ihan paras! 🤗🧡
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt viikon lukenut alusta asti tätä kaipaus ketjua. Olen vähän yli 1000 sivua lukenut
Miksi ihmeessä?
Koska olen ollut satunnaislukija enkä aktiivinen ketjun seuraaja. Hyvää tekemistä nyt kun makaa kipeänä
Pidät mua vaan hulluutenas.
On muitakin hullutuksia, et ole ainut. Sivusta varmaan.
Et päästä terveelle puolelle ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Et päästä terveelle puolelle ollenkaan.
Hä?
Vierailija kirjoitti:
On muitakin hullutuksia, et ole ainut. Sivusta varmaan.
Olen huomannut. Enempikin tapa.
Pitkästä aikaa vahva tunne, että joku tunnistaa mut tässä ketjussa, ainakin välillä. Ei haittaa, en ole kenestäkään tunnistettavasti kirjoittanut enkä muutenkaan ketään ahdistele. Satunnaisesti chillaan vaan.
Kivaa päivää kaikille. (Mulle kiitos vähemmän harhaista.)
Suurin arvoituksista lienee, onko täällä ollut hän? Kiitos kaikille. Paha Esanssin Maku suussa. Joku ystäväni mainitsti hauskan jutun soittavista eläkeläisistä, en tiedä liittyykö asiaan vai hämääkö, jos et tiedä unohda loput. T:E.H.