Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olen sumussa, palaan myöhemmin, toivottavasti kaikki ymmärtävät.
Jatkoa. Vaadin rehellisiä ihmisiä ympärilleni tällä hetkellä toimii irl
Saankin haaveilla susta koko viikonlopun
J, koko mies esiin! Kun tulet esiin, voin antaa lisää komentoja. 😄 Vaikken kyllä olekaan tottunut komentelemaan aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Saankin haaveilla susta koko viikonlopun
Sitten voidaankin tavata.
Hyvää perjantaipäivää ja alkavaa viikonloppua pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Gallup
Missä näit ihastuksesi ensi kertaa
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua nyt
Minä, rakastin sinua siitä huolimatta
(Syviä pelkoja, että maailma jakaa meidät)
Joten kulta, voimmeko tanssia
Ai lumivyöryn kautta?
Ja sano, sano, että saimme sen
Olen sotku, mutta minä olen se sotku, jonka halusit
Voi, koska se on painovoima
Voi, pitää sinut kanssani
Vierailija kirjoitti:
Oon surullinen sellaisella tavalla jota en voi kuvailla. Oon surullinen siitä, että kotiin mennessä ajattelen sinua, ja miten juuri nyt sinun lämmin halaus on se mitä haluan. Oon surullinen siitä että kotona minulla on puoliso joka ei voi antaa mulle sitä mitä sinä voisit. Oon surullinen siitä, että me mennään pois. Kadotaan ja lakataan olemasta. Oon surullinen siitä ettei tullut meitä. Oon surullinen omista valinnoistani. Ja siitä että sinä tiedät sen surun. Olisitpa niin tyhmä ettet tajuaisi mua mutta et ole. Vaan tajuat.
H..
Pusu otsalle,poskelle,suulle
Jos kehtaisin, ehdottaisin vielä uudelleen sitä leikkipuistotapaamista. En kuitenkaan kehtaa, siksi kirjoitan tämän tänne.
Mulle tapaaminen kävisi viikon päästä. Tuskin tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En muista tilannetta. Nykyään puretussa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisit varmaan, jos kehuisin sun isoja tissejä ja sanoisin, että haluaisin tutustua niihin lähemmin.
Jos tykkäisin susta takaisin, niin kyllä. Jos en tykkäisi, en tykkäisi.
Minä en tykkäisi tuollaisista aloitteista, en varsinkaan liian varhaisessa vaiheessa. Hyvät tavat ja herrasmiesmäisyys kunniaan, kiitos. Sivusta.
Jos tykkäisin hänestä, se tarkoittaisi sitä, että hän olisi nimenomaan kaivattuni. Kaivatultani tuo taas ei olisi enää mikään aloite, se aloite on tehty jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaipäivää ja alkavaa viikonloppua pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua risuleualle. 🧡🤗Sinä olet mun.ajatuksissa, varmaankin ihan melkein kokoajan. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Helsingissä 8)
Pitkäaikaisen yhdessäolon korvikkeeksi kelpaisi myös hetken huuma. Tähän on tultu.
Vierailija kirjoitti:
Sattumaa
Mikä?
Ninni, 15 pv. IKÄVÄ