Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kiitos ja anteeksi. Kiitos, että sain tavata ja anteeksi, että ihastuin aika vakavasti. Onneksi ei olla nähty, koska minun kasvoilta lukee helpolla tällaiset tunteet. Ne itse asiassa vahvistuivat erossa ollessa. Nyt on taas isojen muutosten ja kysymysten aika. Onneksi ei tarvitse miettiä, mitähän sinä mahdat tehdä.
Pitkään sielusta sieluun toisiamme katseltiin. Toisiimme sanattomasti tutustuttiin, enemmän kuin sanallisesti. Ikävä jäi!
Muistorikkaita unia kaivatulleni. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin tuntea pesäsi lämmön
Tervetuloa lämpimään pesääni. Pesässäni on sinullekin tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Olitko sitten kiinnostunu minusta? Minulla on hankaluuksia lukea tälläisiä asioita.
Mitä luulet 😮💨.... on myös näköjään hankaluuksia viestiä tälläisiä suoraan. No ei siinä mitään. Niin on muillakin.... niin kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisit varmaan, jos kehuisin sun isoja tissejä ja sanoisin, että haluaisin tutustua niihin lähemmin.
Jos tykkäisin susta takaisin, niin kyllä. Jos en tykkäisi, en tykkäisi.
Minä en tykkäisi tuollaisista aloitteista, en varsinkaan liian varhaisessa vaiheessa. Hyvät tavat ja herrasmiesmäisyys kunniaan, kiitos. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ja anteeksi. Kiitos, että sain tavata ja anteeksi, että ihastuin aika vakavasti. Onneksi ei olla nähty, koska minun kasvoilta lukee helpolla tällaiset tunteet. Ne itse asiassa vahvistuivat erossa ollessa. Nyt on taas isojen muutosten ja kysymysten aika. Onneksi ei tarvitse miettiä, mitähän sinä mahdat tehdä.
Nn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskityn vain yhteen naiseen, kaipaamaani ihanaan kaivattuuni.
Keskityt enemmänkin ilmeisesti vain palstailuun?
Ainoastaan tämänhetksestä estämisestä johtuin. Lisäksi asuu etäällä, ja nykyään olinsijansa on tuntematon, joskin olen onnistunut "kolmiomittaamaan" sen varsin rajoitetulle alueelle. Valitettavasti vilkas ja suhteellisen taajaan asutettu alue. Toimin tilanteen edellyttämällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nn?
Juu
Vierailija kirjoitti:
En ole lähdössä minnekään.
Niin, muualle kuin reissuun ja täys hiljaisuus aina päällä muutenkin. Ja mihinkään et ole lähdössä.
Kunpa vois jutella kuin joskus 😔
Pekkis, oletko täällä? <3 Tänään en ole ehtinyt hirveästi palstailla, kun aloitin uuden harrastuksen. :)
Hyvää yötä kauniille 🌻 lle ja pienelle kissankellolle. Nähkää kauniita unia.
Iidalle hyvät yöt. Mukavia muistoja sinusta. <3
Vierailija kirjoitti:
Kunpa vois jutella kuin joskus 😔
Samaa toivon. Ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
En ole lähdössä minnekään.
Tämän halusin tietää! Kiitos.
Kyllä. On.