Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Muistelkaas kaikki hetken sitä tunnetta kun olette olleet suhteen alkuhuumassa rakastuneita. On se ihmeellistä, ja niin katoavaista.
Ei pysty edes pinnistellen muistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistelkaas kaikki hetken sitä tunnetta kun olette olleet suhteen alkuhuumassa rakastuneita. On se ihmeellistä, ja niin katoavaista.
Odotan yhä sitä suhdetta tulevaksi, jossa se ei katoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan intohimoista, luotettavaa ja arvostavaa miestä.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Mikä kertoi sinulle minun olevan täällä?
En oikeastaan usko että olet täällä. Tarvitsin vain paikan jonne kertoa sinulle mitä tunnen, etten olisi mennyt sössimään asioita isolla kädellä irl.
Vierailija kirjoitti:
Pysyn etäällä.
Pysytellään molemmat etäällä toisistamme. Oikeastaan, helppoa kuin mikä. Kaikkeen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta en tiedä kuka olet mutta harhoihin jäin kun täällä oli eräs autoon liittyvä juttu sekä lempinimeen liittyvä nimitys jota monikaan ei tiedä. Oliko vain sattumaa? Pikkuhiljaa pitää taas luisua pois täältä... 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
Suurin synti on puhua tunteista.
Onpas isäntä ollut säyseä viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Se oli telepatiaa! Sinun ja minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan usko että olet täällä. Tarvitsin vain paikan jonne kertoa sinulle mitä tunnen, etten olisi mennyt sössimään asioita isolla kädellä irl.
Tämä! Tähän minäkin tätä paikkaa käytän, kirjoittelen ajatuksiani auki ettei tosielämässä tarvitse mennä pilaamaan mitään sössöttämällä vääriä asioita väärille ihmisille. Toiminut loistavasti jo useamman vuoden ajan. En edes haluaisi kaivatun olevan täällä. Sivusta
Ollaan kyllä melkoisen harhaista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan yhä sitä suhdetta tulevaksi, jossa se ei katoakaan.
Minä taas en ole ollut suhteessa, joten ei ole tuollaista tunnetta jota muistella :D Toisilla kyllä tunne kestää, ei lässähdä vuosikymmentenkään saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet viettelys.
Kuka?
Lempilintu
Yhden yön tarina. Tuhannen narina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ttk=tavallinen työ kaveri
ty=työ ystävä
mulle on sanottu niin. ihan kiva.
kumpi on enemmän friend zone? mä näen et ttk:sta voi vielä kehittyä ja säväyttää mut ty on lukittu vastaus.
Mä oon sano ty ihmiselle, jota kohtaan tunnen paljon. Ehkä liikaakin.
myönnän et mulle kun eräs sanoi niin, niin se tuntui tosi merkitykselliselle. Tilanne oli sellainen myös
Ty tarkoittaa sitten yleisemmässä käytössä ihan sitä tyttöystävää, joten rajoittakaa tuon käyttö tähän ketjuun. Esim jodelissa tulee heti väärinkäsitys. Sivusta
No voi kiitos kun valaisit meitä asialla ja silmien pyörittelyä tähän näin
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vetää yhtä köyttä.
Eri suuntiin vai samaan? 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niin. Itse sössin ihan isolla kädellä. -sivu
Olen kohdannut enkelini jo täällä maan päällä. Hän on yliluonnollinen, vaikka ilmeisesti ihan lihaa ja verta.