Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
🕵
Olet ketjuetsivä? Vai etsivä löytää?
Vierailija kirjoitti:
Mikä mättää?
Kenellä? Keillä?
Elämässä näkee joko positiiviset asiat tai negatiivisesti. Kannattaa katsoa maailmaa iloisin silmin. Se tuo energiaa ja auttaa jaksamaan. Jos katsoo negatiivisesti, se syö energiaa.
Voi kun mulla olis ollu tollanen isoveli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ttk=tavallinen työ kaveri
ty=työ ystävä
mulle on sanottu niin. ihan kiva.
kumpi on enemmän friend zone? mä näen et ttk:sta voi vielä kehittyä ja säväyttää mut ty on lukittu vastaus.
Mä oon sano ty ihmiselle, jota kohtaan tunnen paljon. Ehkä liikaakin.
myönnän et mulle kun eräs sanoi niin, niin se tuntui tosi merkitykselliselle. Tilanne oli sellainen myös
Vierailija kirjoitti:
Elämässä näkee joko positiiviset asiat tai negatiivisesti. Kannattaa katsoa maailmaa iloisin silmin. Se tuo energiaa ja auttaa jaksamaan. Jos katsoo negatiivisesti, se syö energiaa.
Kannattaa olla nöyrä ja kriittinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mättää?
Inhibiittori. Olen somessa eli fiktiossa paljon rohkeampi kuin oikeasti. Ja tietysti se että nyt on väärä viikonpäivä. Ja kolmanneksi, sisäinen maailmani on rönsyilevä köynnös kohti taivasta...
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa jos on puuhan puutetta (juu ei oo), niin aina voi ryhtyä kokoamaan keittiösaareketta. Perkele.
😂 tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen hoitosuunnitelma sulla on mulle?
Se sisältäisi rakkautta ja ymmärrystä, suunnitelmaksi sitä ei oikein voisi luonnehtia sillä se tulisi luonnostaan.
Linnaan haluavat edustavat tietynlaista ihmistyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä mulla on olleet tänään mielessä sun sormet. 🖐🏽🤙🏽
Johtuuks mun kuvasta? Sulla oli yllättävän pehmeä käsi, ollut mielessä mullakin.
Olen tuntenut hänen kätensä viimeksi syksyllä 2018.
Ajankohta osuisi käsittelyymme. Sivusta.
Millaista käsittelyä sait
Kiihkeää.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun mulla olis ollu tollanen isoveli.
Kautta kaikkien valloitettujen lumikasojen. Sinusta olisi tullut vahvin. Sisareni.
Minä hajoan minun haaveisiin sinusta. Tuntuu pahalta tarvita toista, kun ei ole toivoa.
Just sen tulisen, heittäytyvän ja hauskan luonteen vuoksi sinusta tykkään, kuin hullu puurosta.
Täytyy alkaa etsiä tyttöystävä jos haluaa joskus viettää isänpäivää.
Aika rentoutua päivän sosiaalisten tilanteiden 🔋👉🏻👉🏻🔋
Iltapäivälehdestä luin kassasta, joka iskee asiakkaita. Ei kertonut juttu sinusta :(
Elämänhallintapalveluita en etsi ketjusta.