Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille raitis ja rakkaudentäyteinen joulu! 🥰
Kyllä meidän lapset raittiina pysyy, ei heille olut tai viini maistu!
Me aikuiset kyllä ruokajuomaksi käynyttä lientä nappaamme, mutta kohtuullisesti kuitenkin.
Terveisiä joulupukille!
Hienoa kuulla! Kerron jos joulupukkia näkyy. Valoa pimeisiin iltoihinne! 🥰
Tylsää kun en enää kaipaa sua nii palavasti. Toisaalta sattuu vähemmän kun ei ikävöidä tarvitse niin. Kaunis oot silti, ehkä enää vain kaunis ajatus. Saa nähdä mitä seuraa sitten kun taas nähdään. Palaako tunteet, vai joko ne on mennyt. Vähän haikea olo vaikka näin on lopulta parempi meille molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roihusi on sammunut. Kaipauksen hehku näkyy vielä kekäleissä.
Mun viime yönä näkemä uni meistä kertoi aivan muuta. Roihuaa edelleen.
Kenelle se roihuaa?
Millos kutsut yksille mies?
Vierailija kirjoitti:
Tylsää kun en enää kaipaa sua nii palavasti. Toisaalta sattuu vähemmän kun ei ikävöidä tarvitse niin. Kaunis oot silti, ehkä enää vain kaunis ajatus. Saa nähdä mitä seuraa sitten kun taas nähdään. Palaako tunteet, vai joko ne on mennyt. Vähän haikea olo vaikka näin on lopulta parempi meille molemmille.
nn?
Vierailija kirjoitti:
Ensi keväänä silmut eivät enää aukea rakkaudenhedelmäpuussa.
Rakkaus ja rakkaudenhedelmät eivät onneksi tarvitse kevättä tai kesää kukkiakseen.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin vaimenneet tunteet, kun ei olla vuosiin nähty. Nyt en enää tahdo nähdäkään, jotta pääsen näistä eroon. Meillä se onnistuu, koska ei me nähdä muutenkaan ja se törmääminen olisi tyyliin kaupassa ja minä en olisi se tervehtijä tai huomaaja, koska en katso ihmisiä enkä huomaisi häntä. Hän tuskin tervehtii. Aika tekee tehtävänsä. Vielä yön toivotukset anonyymisti jonkun aikaa ja se siitä sitten. Mulla ei niin haikea olo. Näin tämän varmaan kuuluikin mennä.
P.S. En ole kaivattusi, koska kohta kaunis ei sovi eli sivusta.
Suhteemme ei olisi kestänyt päivänvaloa. Lumouduin kauniista silmistäsi, enkä saanut sydämeeni rauhaa kun sinua vain aina ajattelin. Nyt on kuitenkin tullut aika unohtaa tämä haihattelu. Ei meitä tule, ja työt on hoidettava asiallisesti. Tiedän, että vaikeaa se tulee olemaan.
mm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roihusi on sammunut. Kaipauksen hehku näkyy vielä kekäleissä.
Mun viime yönä näkemä uni meistä kertoi aivan muuta. Roihuaa edelleen.
Haluatko kertoa unesta? 💝
Vierailija kirjoitti:
Kun tiedän sen suotavaksi.
Heittäydyn hetkeen. Harmittaa vieläkin, mikä mut pysäytti ovella, ku olisin halunnu ehdottaa kaipaamalleni tapaamista. Meni kesä ja jäin kaipaa. En taida saada takaisin enää yhteyttä. Pahasti otin siipeen. Nousin Feeniksin lailla hiljalleen. Harkitsen, mutta myös heittäytyen. Mausteena pippuri. Suola ja sokeri olisi liian tylsää. Tulee olla Salsaa.
Olisitpa mulle oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi keväänä silmut eivät enää aukea rakkaudenhedelmäpuussa.
Rakkaus ja rakkaudenhedelmät eivät onneksi tarvitse kevättä tai kesää kukkiakseen.
🌸🌸🌸🌸
Ihastus nainen, toiv törmäämme jossain kahden, niin voitaisiin yrittää edetä. Haluaisin nähdä, kun nautit koko yön. Meidän välinen olisi varmasti taianomaista. <3
Mitä tulee tietää toisen rakastamisesta?
Tukehdun, jos vielä jatkan ketjussa. Olen ihan sekaisin, kun en tiedä, mitkä ovat sinulta ja mitkä eivät.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa mulle oikeasti olemassa.
Olenhan minä. nm
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee tietää toisen rakastamisesta?
Ainakin se, että rakastaako hän vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tule vaikka viikonlopuksi.
Tekis mieli sammua vaan. Viinaahan siihen vaan tarttee. Toisinaan mietin että sopiva lääkesatsi kylkeen ois kyllä helppo ja mukava tapa sammua lopullisesti. Ei tietäisi pahasta enää mitään.