Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
En ole kenenkään muun takia itkenyt yhtä paljon.
Ja hän tietää sen?
Oot mulle kyllä ikuinen mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Eipä jäänyt mitään käteen. :/
Sori. Mitä olisit halunnut minusta?
Hyvästejä jättävä, oletko se, joka sanoi viikonvaihteessa kantavansa kaivattua selässään?
"Taakka ei koskaan tippunut harteiltani. Se on sinun näköinen ja kuuloinen, mutta tiedätkö mitä? Minä jaksan kantaa sen. Hartiani ovat tehty siihen. Joskus jalka lipsahtaa tai kompuroin, mutta sinua en koskaan pudota tai kolhi. Uskon että kaikella on tarkoituksensa."
Lähden parin yön reissuun. Pakko nollata ajatukset. Ei tosin alkoholilla, koska se tuhoaa aivosoluja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jää käteen?
Miksi pitäisi jäädä jotain käteen?
Jos kyyneleet helmiä olis,mua rikkaaksi mainita vois..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kenenkään muun takia itkenyt yhtä paljon.
Ja hän tietää sen?
Just kerroin.
Vierailija kirjoitti:
Lähden parin yön reissuun. Pakko nollata ajatukset. Ei tosin alkoholilla, koska se tuhoaa aivosoluja.
Hyvää juhlaa!
Ihanat päivät 21.3. ja 5.5. 2021 sun kanssa, sain viettää hieman aikaa. Nyt ku opiskelee lisää, niin väliin tässä makustelee noita hetkiä. Tänään tuli ajatuksiini pari vaaleaa hiusta, jotka bongasin päälaeltasi. 😊Seistiin eteisessä, mustavalkoisen julisteen edessä. Lähdettyäsi keltaisen rapun portaikkoon, katsoin perääsi. Ensikohtaaminen toi mut kaipaamaan. Tositarkoituksella, sua mies 🧡
Jos kaikki loppui, en halua sinun tulevan kulmilleni enää. Sattuu liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähiään on viisasta varjella.
Ajatukset on kaikkea muuta.
Oletko hetkeen heittäytyjä ja jälkikäteen katuva vai harkitseva loppuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Oletko hetkeen heittäytyjä ja jälkikäteen katuva vai harkitseva loppuun asti?
Olen aina pitänyt itseäni todella loppun asti harkitsevana, mutta näköjään elämä yllättää..
Vierailija kirjoitti:
Ihanat päivät 21.3. ja 5.5. 2021 sun kanssa, sain viettää hieman aikaa. Nyt ku opiskelee lisää, niin väliin tässä makustelee noita hetkiä. Tänään tuli ajatuksiini pari vaaleaa hiusta, jotka bongasin päälaeltasi. 😊
Piti olla tietty 22.3., maanantaihan se oli, ku sun iloisen hymyn näin ovella. Hämmästyin niin, etten tajunnut kysyä sun nimeä. Ja sä et kertonut. Ois kiva kuulla susta. Sua usein ajatellen. Nytkin hymyillen. 🧡
Miksi sitten ihan vasta muuta vakuuttelit?