Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvää yötä ihana opettajarouva 💕
🧡 Kauniita unia ihana ajatuksieni K 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sellainen olo että molemmat odotamme jotain merkkiä toisestamme.
Sää eka
Kerron sitten tammi/ helmikuussa.
Kerrot mitä?
Sua lemmin kuni mieletön ma oisin. Hyvää yötä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oltaisiin voitu yhdessä valvoa ja katsoa usan vaaleja. Minä kannustaisin Trumppia ja Sinä Harrista.
Totta, mun kanta. No ei oo myöhäistä kipittää 100 metriä. Voidaan kilistää voittajaa 8 prossan rieslingillä ja jädellä sekä mustikoilla & vadelmilla. Taitaa muuten jotain tapaksiakin olla ja yrtti/ vs patonkia paistoon.
Mennäänkö näillä? Ja lakanat on tänään vaihdettu .. .. ..
Se hetki, kun näkisin sinusta, olisi onnellinen. Mutta sinä pidät tiukasti kiinni hupustasi.
Toisaalta hymyilet aivan väärissä keskustelunaiheissa. Varon tulkitsemasta sitä liikaa.
En tiedä enää, mitä tänne pitäisi kirjoittaa. Tosi pitkään odotin näkemistäsi. Sitä ei tullut. Ajatukset ovat vähitellen muuttuneet. Ja tunteetkin siinä samalla. Kyselen itseltäni, mitä on enää jäljellä? Tyhjästä on paha nyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Se hetki, kun näkisin sinusta, olisi onnellinen. Mutta sinä pidät tiukasti kiinni hupustasi.
Tule lähemmäs (viikatteesta luovuin tarpeettomana).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolettaako kaivatussasi jokin? Mikä?
ei nyt varsinaisesti. yksi asua mietityttää ja toivon ettei tee sen suhteen samoja virheitä kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydennä, jos tahdot.
Haluan...sinut ja sinua.
Pelkään...menettäväni sinut.
Toivon...harmoniaa.
Uskon...ja luotan, että asiat järjestyvät, vaikka useimmiten en uskokaan.
Tykkään...sinusta suunnattomasti.
Voin...luvata, että yritän parhaani.
Epäröin...joskus.
En tiedä,...mitä tulevaisuus tuo, mutta jos tietäisin, se olisi jo historiaa.
Kaikki nää täydennykset on ollut tosi kivoja. Hauska huomata, että on aika samanlaisia vastauksia tullut. Ehkä me ihmiset ei loppujen lopuksi ollakaan niin erilaisia.
Rakkaus se meissä palaa kuin öljy pumpulissa. Kunpa olisi onneni olla lähelläsi. Hyvää yötä.
Ehkä meillä on samoja kysymyksiä, joihin epäilemme haluavamme vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule lähemmäs (viikatteesta luovuin tarpeettomana).
Hui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sellainen olo että molemmat odotamme jotain merkkiä toisestamme.
Olen yrittänyt lähettää sinulle näkymättömiä savumerkkejä. 🤍🤍🤍
Yöhali miehelle 🤍🤍🤍🤍🤍
Yöhali naiselle 🤍🤍🤍🤍🤍
🤍🤍🤍
Vierailija kirjoitti:
En tiedä enää, mitä tänne pitäisi kirjoittaa. Tosi pitkään odotin näkemistäsi. Sitä ei tullut. Ajatukset ovat vähitellen muuttuneet. Ja tunteetkin siinä samalla. Kyselen itseltäni, mitä on enää jäljellä? Tyhjästä on paha nyhjästä.
Ei ole pakko kirjoittaa.
KohtuuS siis, heh. Ei onnistunut koko sana kun sen verran vierailla vesillä liikutaan selvästikin.. :s
Helposti menee johonkin laitaan ellei jopa keiku vähän eestaaskin sitten. Vähän tasapainottelua vaatii vaan mikäpä ei?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä meillä on samoja kysymyksiä, joihin epäilemme haluavamme vastauksia.
Millaisia kysymyksiä? Kiinnostaisi.
Minulle merkki olisi se, että et peittäisi katsettasi minulta. Silmät eivät valehtele. Merkki siitä, että välität. Juttelutuokio ei jättäisi mitään arvailun varaan. Se, joka on ollut piilossa kaikki nämä vuodet, paistaisi läpi kuin aamuauringon valo hiirenkorvista.