Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä meillä on samoja kysymyksiä, joihin epäilemme haluavamme vastauksia.
Millaisia kysymyksiä? Kiinnostaisi.
Vai olivatko ne vastauksia? Olen tainnut unohtaa. Hömppä minä.
Vierailija kirjoitti:
KohtuuS siis, heh. Ei onnistunut koko sana kun sen verran vierailla vesillä liikutaan selvästikin.. :s
Helposti menee johonkin laitaan ellei jopa keiku vähän eestaaskin sitten. Vähän tasapainottelua vaatii vaan mikäpä ei?
No eikö yleensä päätyyn saakka 🤤🤪
Hyvää yötä ihanalle päivänkakkaralle ja somalle pikkusauniolle. Tulkaa uniini ja elooni.
Vierailija kirjoitti:
Täydennä, jos tahdot.
Haluan...kesän takaisin.
Pelkään...en pelkää mitään. No ampiaisia.
Toivon...ettei mikään olennainen muutu juuri nyt.
Uskon...itseeni. Elämä kantaa.
Tykkään...elämästä.
Voin...tehdä mitä ikinä haluan.
Epäröin...en epäröi.
En tiedätiedänpäs.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Jännitän USAn vaaleja enemmän kuin kaivatun näkemistä. Jälkimmäistä ei tule. Ensimmäinen tulee ryminällä ja vaikuttaa kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pasianssilla on tullut mentyä mutta suattoopi olla korkea aika korottaa panoksia taas vaihteeksi.. :D
Hurlumhei vaan itse kullekin säädylle, heh. Puitteita vilauteltiin suoranaiseen lajinvaihtoonkin vasta. Kohtuu kaikessa kuitenkin. :P
Mikä vika pasianssissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä meillä on samoja kysymyksiä, joihin epäilemme haluavamme vastauksia.
Millaisia kysymyksiä? Kiinnostaisi.
Vai olivatko ne vastauksia? Olen tainnut unohtaa. Hömppä minä.
Ehkä. Haluamme vastaukset kysymyksiin mitä, missä, milloin, miten ja miksi.
Illan biisi, mikä yhdistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa miten miehet valehtelee.
Siis erityisesti oikeudessa. Täyttä paskaa. Keksittyjä tarinoita. Mua oksettaa niin etten edes tiedä mitä tehdä.
Huomenna selvitän oikeuteni.
Miten ihminen voi elää valehtelemalla muille?
Ja minä olin kiltti enkä vaatinut lähes mitään. Kusipää on katkonut käden luuni, sabotoinut työpaikkani ja niin edelleen.
Että uskoo totuuteen mutta, pettyy kun huomaa ettei toiset elä totuudessa.
Lapsellekkin opetetaan että että jos teet väärin niin myönnä virheesi. Että rehellisyys maan perii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltaisiin voitu yhdessä valvoa ja katsoa usan vaaleja. Minä kannustaisin Trumppia ja Sinä Harrista.
Totta, mun kanta. No ei oo myöhäistä kipittää 100 metriä. Voidaan kilistää voittajaa 8 prossan rieslingillä ja jädellä sekä mustikoilla & vadelmilla. Taitaa muuten jotain tapaksiakin olla ja yrtti/ vs patonkia paistoon.
Mennäänkö näillä? Ja lakanat on tänään vaihdettu .. .. ..
Sä saat vetää tuon viinin ja tapakset, muuten kiinnostaa kyllä. Jos taas haluat juottaa mut huppeliin, niin tarvitaan jotain, mitä pystyn nielemään.
Ihomuisti muistaa vieläkin sen sun hipaisun kämmenessäni. Hyviä öitä kaivatulleni. Halaus.
Vastauksien valossa pelimme on pelattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KohtuuS siis, heh. Ei onnistunut koko sana kun sen verran vierailla vesillä liikutaan selvästikin.. :s
Helposti menee johonkin laitaan ellei jopa keiku vähän eestaaskin sitten. Vähän tasapainottelua vaatii vaan mikäpä ei?
No eikö yleensä päätyyn saakka 🤤🤪
No.. se riippuu vähän mistä roikkuu, so to speak. 8)
Vierailija kirjoitti:
Jännitän USAn vaaleja enemmän kuin kaivatun näkemistä. Jälkimmäistä ei tule. Ensimmäinen tulee ryminällä ja vaikuttaa kaikkeen.
Toivotaan kamalaa lopputulosta!
Vierailija kirjoitti:
Vastauksien valossa pelimme on pelattu.
Oletko tosiaan saanut vastauksia?
Olet oikeassa. Kukaan ei pakota. Sisäinen pakottaja vielä syttyy ajoittain. Silloin tulee kirjoitettua jotakin turhaa. Kuten nyt.