Miten joku jaksaa olla baareissa ja yökerhoissa??
Minusta ihan hiton tylsää, kun ei kuule mitään eikä voi jutella. Hiljaa voin istua yksin kotonakin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kävin 2019 ja lopetin kun baarit meni mukaan siihen maski ja passi pelleilyyn, ei ole ikävä baareja.
turpakiiqanonpelle
Alle 30 vuotiaiden hommaa notkua yökerhoissa.
Voi sinne baariin mennä sellasenakin ajankohtana, että siellä kuulee ja voi jutella.
Viimeks kävin baarissa tallinnassa. Vientiä oli ja naisia tuli koko ajan juttelemaan. Yksi nainen halusi tulla aamulaivalla kanssani helsinkiin ja vietinkin sen kanssa viikon sitten. Seksin takia baarissa pääasiassa olen käynyt.
Tämä. En tiedä millaiset ihmiset siellä käyvät. Huonoa "musiikkia", kauhea melu, humalaisia ihmisiä, itseään paljastelevia epäesteettisiä naisia ja surkuhupaisa pullistelevia miehiä. Tähän vielä.päälle mahdollinen "tanssiminen", niin avot.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinne baariin mennä sellasenakin ajankohtana, että siellä kuulee ja voi jutella.
Ei sellaista ajankohtaa ole. En kuule mitään, jos on yhtään taustahälyä.
Ap
Tanssimassa käydessä ei tarvitse istua hiljaa. Vakiinnuttua ei ole tullut lähivuosina käytyä.
Karaoke on myös hyvää ajanvietettä.
Baarissa voi joskus istua parin juoman verran.
Ymmärrän yökerhossa käymistä, koska siellä liikutaan ja tutustutaan uusiin ihmisiin. Ehkä tanssitaan ja pelataan jotain peliä.
Baari taas tarkoittaa minulle olutlasin ääressä röhnöttämistä samassa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeks kävin baarissa tallinnassa. Vientiä oli ja naisia tuli koko ajan juttelemaan. Yksi nainen halusi tulla aamulaivalla kanssani helsinkiin ja vietinkin sen kanssa viikon sitten. Seksin takia baarissa pääasiassa olen käynyt.
No kyllähän tuommoisia naisia saa, niille on nimityskin. Ei varmaan ilmaiseksi lähtenyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hommaa kuulokone. Kyllä joskus klo 17 kyllä kuulee ku pohjia vetelee jossain hiljasessa paikassa. Hyvissä ajoin kun alottaa, niin pääsee pois enneku porukkaa alkaa tulemaan baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hommaa kuulokone. Kyllä joskus klo 17 kyllä kuulee ku pohjia vetelee jossain hiljasessa paikassa. Hyvissä ajoin kun alottaa, niin pääsee pois enneku porukkaa alkaa tulemaan baariin.
Ei mun kuulossa ole mitään vikaa. Häly saa vaan mun keskittymiskyvyn hajoamaan ja joudun todella tekemään töitä, että saisin edes jotain selvää. Sitä pinnistelyä ei jaksa kovin kauaa.
Ap
Varsinkaan nykyään kun menet sinne niin meininki on ihan kun ois jossain v.tun kehi.tysmaassa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän yökerhossa käymistä, koska siellä liikutaan ja tutustutaan uusiin ihmisiin. Ehkä tanssitaan ja pelataan jotain peliä.
Ei yökerhossa kyllä mitään pelejä pelata. Ellet nyt tarkoita vispilänkauppaa. Aika lailla omissa porukoissa kyllä itse viihdyn yökerhoissa, harvemmin tulee siellä tutustuttua uusiin ihmisiin. Sen sijaan mukavassa pubissa kyllä saattaa hyvinkin tutustua. Pubeissa järjestetään myös paljon tapahtumia, joiden tiimoilta on luonteva päätyä samaan pöytään ja tutustua ihmisiin, siis esim. lavarunoutta, pubivisoja jne.
Niin ja sitten monikossa: "Miten jotkut jaksaa olla baareissa ja yökerhoissa?"
Sieltä löytyy helppoja irtopilluja.
Ravintolat vie kaikki rahasi ylihintaisten paukkujen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yökerhossa kyllä mitään pelejä pelata. Ellet nyt tarkoita vispilänkauppaa. Aika lailla omissa porukoissa kyllä itse viihdyn yökerhoissa, harvemmin tulee siellä tutustuttua uusiin ihmisiin. Sen sijaan mukavassa pubissa kyllä saattaa hyvinkin tutustua. Pubeissa järjestetään myös paljon tapahtumia, joiden tiimoilta on luonteva päätyä samaan pöytään ja tutustua ihmisiin, siis esim. lavarunoutta, pubivisoja jne.
Ai ei vai? Ei kai baareissakaan? Provosointia?
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jos on 50+ iältään. 😉
Vierailija kirjoitti:
Alle 30 vuotiaiden hommaa notkua yökerhoissa.
Oi niitä aikoja kun käytiin miesten perässä...
Mutta se tupakan haju jälkikäteen vaatteissa, hiuksissa,
ja seuraavan päivän oksut.
En ole vuosikymmeneen ollut ravintoloissa. Ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Kotonakin voi vetää kännit jos haluaa ja vieläpä paljon halvemmalla.