Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Surusilmä. Hyvää yötä. Tarvitsen sinua
Minä sinua.
🥺
Joskus pitää vain päästää irti.
Olit hyvä ystävä, hyvästi siinä mielessä. Voi hyvin<3
Vierailija kirjoitti:
Joskus pitää vain päästää irti.
Joskus pitää vaan rohkeasti tarttua kiinni ja puristaa.
Aivan turhaa rakkautta 5 vuoden ajan. Tällä ei ollut mitään merkitystä. Täyttä ajan haaskausta.
Vierailija kirjoitti:
Ajautuukohan naisetkin palstaharhoihin.
Mitä luulet?
Oonkohan mä priorisoinut nyt asiat väärin, kun en oo ehtinyt tosissaan yrittää näkemään sua. Sehän mulla piti olla listalla ykkösenä vielä kuukausi sitten. Osallistutkohan yhteen tapahtumaan ens viikolla. Näkiskö sua siellä, jos varsin itsekin osallistuis. Tosin jos näkis, niin ei varmaan vois kuin nyökätä päätä ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Emmille pusu
Painu helvettiin jo
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaa rakkautta 5 vuoden ajan. Tällä ei ollut mitään merkitystä. Täyttä ajan haaskausta.
??
Hyvää yötä iloiselle upealle miehelle. Olet ilo mielelle ja silmälle.😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
nn
🎸🌹
Carino, yo te quiero..contando los dias.
Tus: M+🐾
Enkä muuten vinoile tai pelleile vaan oikeasti ikävöin kaikkia hetkiä. Luullen, että luulet joskus liian negatiivisia..
Kauniita ja levollisia unia.
Hyvää yötä kauniille 🌻 auringonkukalle ja suloisalle kissankellolle. Suloisia unia.
Vierailija kirjoitti:
Kun bensa loppuu eikä saa, pysähtyä, edes hidastaa
Kun pää on täynnä ja sydän tyhjää lyö, kun rakkaus minut sisältä syö
Sinä siinä, minä tässä
Eput
Aiai , suomenkielen käyttäjät
...if living is without you
Juu. Tosin väliäkö sillä. Yksi tuhansista erilaisista kivuliaista ja tuskaisista sanoista mitä täällä on ihmisiltä kuultu. Sillä ei ole merkitystä kenelle se on. Hänellä on oma elämänsä eikä sillä mitä ajattelen tai tunnen ole siihen mitään kosketuspintaa. Ei ollut silloin eikä ole nytkään.