Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Onko niin väärin haluta suudella sua?
Vaikea kuvitella mitään mikä tuntuisi enemmän oikealta. Oli maailma mitä mieltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä kesäheinä💖
Kesäheinät jo lakastuneet, nyt olisi syys- tai talviheinää.
Jos kysyy, saattaa katua minuutin ajan. Jos jättää kysymättä, saattaa katua koko elämän ajan. 💭
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaako kaivattusi jotain julkkista?
M Bellucci ,J Birkin, H Lindgren, A Jolie mix <3
Vierailija kirjoitti:
Oltais me siinä pimeässä voitu vaikka vähän halatakin.
Sitä mä aattelen joka kerta. Pimeetä tai valoisaa. Mulla on ihan pakottava tarve lähelle, sun lämpöön.
Lusikkaan sun kaa hellä mies.
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaako kaivattusi jotain julkkista?
Sanna Marin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli suola ja sokeri, ettei oltu aina samaa mieltä. Älykästä keskustelua ja haastamista. Näkökulmia toisilta. Tykkäsi tai ei. Älyllistä haastetta. Mielenkiintoisia aiheita aina. Ei tällaista tunkiota, jossa pääsisältö kuraa. Perusteluita, tietoa ja taitoa. Erilaisia persoonia. Todella. Ja se oli hyvä. Vaikka täysin toisenlainen ihan eri näkemyksellä, niin voi arvostaa, koska tietotaito ja perustelut. Oli pitkä pätkä elämästä käydä keskustelua toistakymmentä vuotta. Perustella, ja oppia itse. Kovin tärkeä oli menetys. Tätä liibalaabaa ja teiniangstia ei voi edes verrata. Oli läppänä joskus vuosia sitten, että kahvila viettää laivalla viikonlopun. Olisi pitänyt. Ehkä. Nyt on jokainen hukassa. Veetutti joskus yksitäiset kommentit, mutta ei estänyt näkemästä kokonaisuutta. Kun edes pähkinä tietäisi kasin, pöllön, wdxmanin, icen, jne.<
Minä olen täysverinen introvertti. Ja olet palstan tyyppiesimerkki, joka olisi menossa dokaamaan perseet ja nussimaan tapaamiensa kanssa. Minä en olisi menossa. Sinulla ei ole aavistustkaan, mistä ikävästä on kyse. Älystä, erilaisista persoonista, haasteista, samanmielisyydestä, yhteisestä historiasta, tietynlaisesta alavirtauksesta, jolla lastuja ei ole, vaan mielipiteitä. Vain siellä olisi saanut tuonkin ymmärretyksi. Täällä tunkiolla ei todellakaan.
Kuumia unia talventörröttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä kesäheinä💖
Kesäheinät jo lakastuneet, nyt olisi syys- tai talviheinää.
Ei ihan vallan väärä kuvaus... Sivu
Hyvää yötä & hyvästi. En jaksa enää kaivata näkemisten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyy, saattaa katua minuutin ajan. Jos jättää kysymättä, saattaa katua koko elämän ajan. 💭
Olen katunut kolme vuotta. Onko se hetki?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kukkaseni 🥀
Tässä siis parempi terhakka ruusu uuden ihastuttavan kunniaksi (jos näkyy)🌹
Siihen on hyvä lopettaa.