Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa minä olisin voinut antautua nuorelle Monica Belluccille.
Eipä tuo vieläkään aivan kamalalta vaikuta.
No e. Ei sillä. Siveä on vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli syypää mun hymyyn.
Et enää hymyile?
Huomenna ei nähdä, ke-ke. Oikeastaan hyvä pitää pieni hengähdystauko. <3 Onhan tämä ollut vähän intensiivistä.
Monica Bellucci looks like her <3
Katotaan tunnistatko kaivattusi täältä gallupin avulla. Minkälainen muumihahmotutka sulla on :D
Vierailija kirjoitti:
Ilo on valoni, saatko siitä kiinni?
Valo on vaikea tapaus, kun siitä on hankala pitää kiinni. 🙃 Molempien reunassa roikun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et enää hymyile?
Hymyilen mutta en aina samalla tavalla. Kipukin saattaa saada hymyn aikaan ja häpeä myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli suola ja sokeri, ettei oltu aina samaa mieltä. Älykästä keskustelua ja haastamista. Näkökulmia toisilta. Tykkäsi tai ei. Älyllistä haastetta. Mielenkiintoisia aiheita aina. Ei tällaista tunkiota, jossa pääsisältö kuraa. Perusteluita, tietoa ja taitoa. Erilaisia persoonia. Todella. Ja se oli hyvä. Vaikka täysin toisenlainen ihan eri näkemyksellä, niin voi arvostaa, koska tietotaito ja perustelut. Oli pitkä pätkä elämästä käydä keskustelua toistakymmentä vuotta. Perustella, ja oppia itse. Kovin tärkeä oli menetys. Tätä liibalaabaa ja teiniangstia ei voi edes verrata. Oli läppänä joskus vuosia sitten, että kahvila viettää laivalla viikonlopun. Olisi pitänyt. Ehkä. Nyt on jokainen hukassa. Veetutti joskus yksitäiset kommentit, mutta ei estänyt näkemästä kokonaisuutta. Kun edes pähki
Tuohan on ihan sairas kommentti. Minä kirjoitin tämän äsken. En ole koskaan kokeillut mitään huumeita. Edes "miedompia". Huumehörhöt tuskin olisi kyenneet niin pitkäjänteiseen ja loogiseen tietopohjaiseen ajatustenvaihtoon. Tiedän vain yhden edesmenneen palstalaisen, joka avoimesti kertoi polttavansa pilveä. Ja hassua kyllä, hän oli ainoa, jonka tapasin livenä. Taviskahvilassa. Oltiin niin erilaisia. Ja eri näkemyksin. En kadu. Pieni anarkistinen vire on parempi kuin betonoitunut ajatusjumi. Vaikka lähtökohtaisesti eri mieltä, ja myöhemminkin.
Orjaluonteet, ja totalitarismin kanssa täälläkin flirttailevat "ilmianna" mielipiteet, ei ole arvostamisemman arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakahtuiko sun sydän tänään yhtään
jännittikö sua
Haluan tietää
Sydän pakahtui kyllä. Ei jännittänyt enää.
Mitä tapahtui ettet enää jännittänyt? Olitko niin tosissasi
Näenköhän sinua vielä tämä vuonna? Vaikuttaa epävarmalta.
Olet niin ihana, suloinen ja polttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et enää hymyile?
Hymyilen mutta en aina samalla tavalla. Kipukin saattaa saada hymyn aikaan ja häpeä myöskin.
Minä hymyilen jatkuvasti. Se on defenssikeino.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sikäli kuin pystyn asiaan vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jännittikö sua
Haluan tietää
Taisin jännittää tänään erästä. Kotimatkalla tuli kauhea shy-kohtaus kun aloin kelaamaan päivän tapahtumia. Joku suojajuttu varmaan se siilin piikkipuolustus ja kanin loikkaa pakoon reaktio. Liian ihana ihminen hän on 🤗
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jännittikö sua
Haluan tietää
Sydän pakahtui kyllä. Ei jännittänyt enää.
Mitä tapahtui ettet enää jännittänyt? Olitko niin tosissasi
Koska hän on rentoutunut eikä enää vältä tulemasta samaan pöytäryhmään tms. Jutustelee taas rennosti eikä mene kipsiin. Katselee taas sivusilmällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikäli kuin pystyn asiaan vaikuttamaan.
Toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et enää hymyile?
Minä hymyilen jatkuvasti. Se on defenssikeino.
- sivusta
Minä taas näytän, muka, hymyilevältä vaikka kyse on luustorakenteesta. Oikeassa hymyssä,riso, hampaat näkyvät, ja hampejani, risat, en vasiten näytä. Oispa plandemia, niin voisin pitää maskia naamallain.