Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Luulin olevani laiska, mutta en sentään ole niin laiska etten jakaisi yöllä kävellä vessaan.
Luulin olevani laiska, mutta en sentään ole niin laiska etten jaksaisi yöllä kävellä vessaan.
Palsta tökkii. Viesti ei lähde millään ja sitten yhtäkkiä se tuleekin tuplana.
Kuka keksi steppauksen? Mies, jolla oli kymmenen lasta mutta vain yksi vessa.
Great jutut teillä taas👍🏻 viettäisin niin mielelläni aikaa kanssanne ihan irlinä.
Vierailija kirjoitti:
Minä viis veisaan pikkareistanne. Siirrän ne sivuun hetimiten tilaisuuden tultua.
- Mies
Tilaisuuksia odotellessa 👍
Vierailija kirjoitti:
Minä viis veisaan pikkareistanne. Siirrän ne sivuun hetimiten tilaisuuden tultua.
- Mies
Juuri näin. Tiellähän ne vain ovat.
Ei olla nähty pitkään aikaan siellä. Ehkä yks osatekijä on se, etten käy siellä enää. Enkä mene muuten kuin ehkä sattumalta!
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nähty pitkään aikaan siellä. Ehkä yks osatekijä on se, etten käy siellä enää. Enkä mene muuten kuin ehkä sattumalta!
Ok. Hyvää jatkoa! Kaikkea hyvää vain toivon sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Great jutut teillä taas👍🏻 viettäisin niin mielelläni aikaa kanssanne ihan irlinä.
En minä noista muista tiedä, mutta minun seurassa viihtyy aina.
Vierailija kirjoitti:
Luulin olevani laiska, mutta en sentään ole niin laiska etten jaksaisi yöllä kävellä vessaan.
Jotkut kusee pulloon. Eikö just komeroituneet neet pojat/miehet tee sitä?
Vierailija kirjoitti:
Voidaan sopia treffit!
Olet henkilökohtainen aurinkoni. Nuku hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan sopia treffit!
Öö, se oli sarkasmia, mutta yhden kanssa voisin lähteä pikku treffeille. Ehkä. Tai en tiedä. Ehkä en.
Hyvää yötä ja kauniita unia rakkauteni.
Moro Retu!