Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni esim. tapahtui isoja asioita 2020-2021, mutta ei niitä ulospäin huomannut enkä niistä puhellut. Nuo isot asiat ja prosessit vaan on tuoneet minua siihen missä olen nyt ja mihin olen menossa.
Missä olet ja mihin olet menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä epätoivisen raskasta tämä elämä. Kaivata nyt jotain naikkosta vuosikausia joka vain pelleili tunteillani.
Jotain meni pysyvästi rikki tai vähintään säröille kun luuli, ajatteli ja uskalsi luottaa.
Kaikesta huolimatta hyvää huomenta.
Olet uskaltanut tuntea, se on jo paljon.
Yhtä tuskaa. En kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni esim. tapahtui isoja asioita 2020-2021, mutta ei niitä ulospäin huomannut enkä niistä puhellut. Nuo isot asiat ja prosessit vaan on tuoneet minua siihen missä olen nyt ja mihin olen menossa.
Missä olet ja mihin olet menossa?
Se tuli tänne eikä ole menossa mihinkään. Jos olisi menossa, niin ei se täällä sitä ilmoittelisi.
Jatketaan siis entiseen tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan siis entiseen tapaan.
jatketaan vaan jos haluat.
Voitaisiin me myös nusaista.
Naisten aistimaailma on vähintäänkin kummallinen.
Naiset joutuu nähdä vaivaa tällaisen adoniksen saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pykeijassa olis kiva asua.
Kesällä. On kyllä pohjosessa, onkohan tuolla kesälläkin kylmä. Ei varmaan hyttysiä kun on noin rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset joutuu nähdä vaivaa tällaisen adoniksen saamiseksi.
Ei tartte kun pyllistää, niin adoniksella menee mieli solmuun.
Näin sinusta unta. Joku siinä unessa kehui kuinka komea olet. Tajusin itsekin pettyneenä, että joo niin oletkin. Mitä oikein kuvittelin, että kelpaisin.
Vastasin eiliseen kysymykseen, mutta puhelua ei ole tullut.😉
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani.
Mitä hänestä ajattelet?
Naimisiin? Et arvaakaan, että siitä ei pääse vähällä. Se ois sitten niin, että siihen tässä klaanissa päästään rakkaan äidin hyväksynnän kautta, niin keskiaikaiselta, kuin se kuulostaakin niin pitää myös solmia avioehto. 2 helppoa asiaa.💜