Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, voisinpa laittaa ihanan tai nokkelan hyvän yön toivotuksen ihan irl.
Mulle voisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on laitettu arkistoon?
Yks ennen mulle tosi tärkeä henkilö.
Tuolla menolla arkistoit vain itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on laitettu arkistoon?
Yks ennen mulle tosi tärkeä henkilö.
Tuolla menolla arkistoit vain itsesi.
Eipä ole tuollaista ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö Toni joulusta? Leivoin syyslomalla pullaa. Vielä ei joulumieltä.
Tykkään enemmän pillusta
Kaikkihan siitä tykkää mutta mun Toni ei sanois noin. Uskon niin.
Iteki tykkäilen. T. Lez
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän pillusta
Juu ei meidän Tonit. Ainakaan naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän pillusta
Juu ei meidän Tonit. Ainakaan naiselle.
Mulle sais sanoa, mutta ei tarvi julkisesti toitottaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän pillusta
Hehe. Usko vaan pois. Sanon ja otan kun saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeät syysillat olisivat oivaa aikaa olla lähekkäin. Niinhän sinä varmaan oletkin, mutta et minun kanssani.
Säästän itseäni sinulle, jos joskus vielä päädytään puhe-etäisyydelle. Siitä ei olisi enää niin kovin pitkä matka kosketusetäisyyden haltuunottoon. Meidän välillä on kyllä kemiaa, jotta se tapahtuisi. Aiemmin vain aika/paikka ei ole ollut suosiollinen millekään enemmälle.
Miltei käsin kosketeltavaa ja kouriin tuntuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole onnea
Ei mitään hyvää
pelkkää surua ja katkeruutta syvää
Oi karma karma sua kaipaan niin
kun hukun haaveisiin koston himoisiin
Tuollaiset ihmiset ovat kauheita. Kostajat, katkerat, ilkeilijät, netissä anonyymina haukkuvat. Aikuinen (tasapainoinen sellainen) ihminen ymmärtää, että kaikkea ei ole meant to be. Täytyy osata päästää irti, jos toinen ei ole sinulle tarkoitettu.
Oon niin täynnä miesten pillunhimoa vaikka seksi kivaa onkin. Kun en haluaisi tietää mitä miesten mielessä liikkuu, mutta vaikea sitä on unohtaa.
Hyvää yötä Lady Shredderille. Rauhan polun klaanin rakennuttajalle ja femiinisen energiakentän kyllästämälle ninjasenseille. Sydämeni sykkii sinun sydämesi tahdissa ja tahdon mukaan 💕 Olen täällä sinua varten, kaksoisliekkini 🔥🔥🌸🌸 Omistan tämän elämäni sinun elämäsi palvontaan. Rakkauden korkein muoto... 🛐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeät syysillat olisivat oivaa aikaa olla lähekkäin. Niinhän sinä varmaan oletkin, mutta et minun kanssani.
Säästän itseäni sinulle, jos joskus vielä päädytään puhe-etäisyydelle. Siitä ei olisi enää niin kovin pitkä matka kosketusetäisyyden haltuunottoon. Meidän välillä on kyllä kemiaa, jotta se tapahtuisi. Aiemmin vain aika/paikka ei ole ollut suosiollinen millekään enemmälle.
Miltei käsin kosketeltavaa ja kouriin tuntuvaa.
😂
Mikä juttu on lähettää viesti ja poistaa se ennen kuin vastaanottaja ehtii viestiä lukea 🤔
Foot Elite Guardess kirjoitti:
Hyvää yötä Lady Shredderille. Rauhan polun klaanin rakennuttajalle ja femiinisen energiakentän kyllästämälle ninjasenseille. Sydämeni sykkii sinun sydämesi tahdissa ja tahdon mukaan 💕 Olen täällä sinua varten, kaksoisliekkini 🔥🔥🌸🌸 Omistan tämän elämäni sinun elämäsi palvontaan. Rakkauden korkein muoto... 🛐
No nyt tämä on kyllä uusi :D Helou!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän pillusta
Hehe. Usko vaan pois. Sanon ja otan kun saan.
Lol. Ei irtoo silti. Tarvitaan jotain ihan muuta alkuun.
Raphael?
Vierailija kirjoitti:
No nyt tämä on kyllä uusi :D Helou!
Toihan avpd-anime-gameri, ikivanha täällä, vaihtelee vain nikkiä vähän väliä ja kirjoittaa puolet ketjun sisällöstä
Vierailija kirjoitti:
Lähenee pienin askelin, kumpikaan ei peräänny enää.
Sopii. Lopeta se nössöily.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu on lähettää viesti ja poistaa se ennen kuin vastaanottaja ehtii viestiä lukea 🤔
Semmonen, että kirjoitti siansaksaa tai jotain väärin tai ehkä.lähetti väärälle henkilölle - ihan vaikka vaan kauppalistan.