Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kerro sitten, kun sulla on aikaa.
Aina kaivatulle. Muille sanon computer says no
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemukset loppuu ennemmin tai myöhemmin. Voitte luottaa siihen, vaikka juuri nyt olisi levoton mieli. Uskokaa pois.
Ei lopu, jos on rikki. Ei kukaan kestä määräänsä enempää.
Vierailija kirjoitti:
G: Kuka vierelle jää?
Toivon, että hän jää.
Vierailija kirjoitti:
G: Mistä tunnet sä ystävän?
Ei kyseenalaista mun negatiivisia tuntemuksia yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana päivä.
Mikä siitä teki ihanan?
Jeesus anto mulle tämän ihanan päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että hän jää.
Kerro hänelle. Kerro että hän on sulle nuin merkityksellinen ja tärkeä. irl
(sivu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että hän jää.
Kerro hänelle. Kerro että hän on sulle nuin merkityksellinen ja tärkeä. irl
(sivu)
Hän tietää.
Vierailija kirjoitti:
G: Mitäs tykkäätte vuodenajasta?
Tykkään paljon.
Pelaan vain laadukkaita ja hyvän design-filosofian videopelejä mitkä ovat nykyään vähemmistössä kiitos kapitalismin ja kuluttajakulttuurin. Insurgency Sandstorm on tällä hetkellä konsolilla yhdessä Warhammerin (jälkimmäinen varauksella) kanssa sellaisia online pelejä.
Uusimmat pelit sisältävät niin paljon rahastusta että lompakko itkee. Toisekseen ne ovat todella huonosti ideoituja pelejä vaikkakin graafisesti näyttäviä. Ainut poikkeus The Finals jossa on ideaa, mutta liikaa rahastusta.
Vastustan siis huonoja videopelejä vaikkakin se kaventaa omaa videopelivalikoimaani.
Toiseksi lupaukseksi aion vähentää propaganda alttiutta mikä liittyy persoonani heikkouteen. Olen liian nöyrä, rehellinen ja vastaanottavainen ja aion kasvattaa pikkuhiljaa jonkinlaista resielenssiä sille etten vain miellyttäisi pelkästään muita vaan sallisin itselleni nautintoa. Kasvattaa omaa autenttista hyvää puolta itsessäni --- totuuden vartijana, 'naiseuden' polulla.