Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista, mutta kymmenen vuotta sitten uffin kahden euron päiviltä ostettu lempimekko otti ja repesi.
💧
💧
💧
Mä poltin vahingossa vanhaan lempimekkoon reiän, enkä edes tupakoi!
Palstan omatunto hetken paikalla. Onko kaikki hyvin?
Kaksi kiimaista keski-ikäistä.
Vierailija kirjoitti:
G: Jumitteko edelleen samoissa, jo homeisiin menneissä kaivatuissa?
Joo kaivattuni on nykyään homejuustoa. Niin siinä kävi kun liian kauan virtas vettä joessa. No nautin hänestä piparin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että muutun tästä juuri mihinkään suuntaan. Aion kuitenkin tutkiskella itseäni.
Koetko itse, että pitäisi muuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään suhde etene vain viestitse.
Eipä ei, vaan viestimällä päästään alkuun.
Parhaiten alkuun pääsee kun kännissä estottomasti pyytää tanssimaan ja menee jatkoille ja harrastaa seksiä. Vaikka olisi vuosia ihasteltu ja jumiteltu, niin tuo on sellainen lentotukialuksen katapultti, jolla homma lähtee lentoon.
Höpsis, vaikka kuinka usein jää niille sijoilleen. Yksi humalainen yö merkkaa mitään. Sivusta
No en tarkoitakaan mitään satunnaisia kännipanoja ja yhden illan sekoiluita vaan kunnon molemminpuolisen ihastusjumin laukaisemista eli kuten puheena oli, suht
Jos se on molemminpuolista, se lähtee lentoon pelkästä viesteilystä jo. Ei tarvita mitään viinaa.
Et ole kaikki ihmiset. Jotkut tarvitsevat jotain tuollaista, jotta se jännityksen aiheuttama jumi ja ujostelu rikkoutuu. Minä kaivattuni kanssa olen juuri sellainen ja kyllä, vaikka tunteet oli molemminpuolisia. Sivusta.
Minun ei tarvitse muuttua. Alan lähentelemään täydellisyyttä jo tälleensä.
Vierailija kirjoitti:
Niinkin voi sanoa. Mutta ei vain sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Jumitteko edelleen samoissa, jo homeisiin menneissä kaivatuissa?
Joo kaivattuni on nykyään homejuustoa. Niin siinä kävi kun liian kauan virtas vettä joessa. No nautin hänestä piparin kanssa.
:-----D<3
Viikonloppuna tulee isopyllyille perunamuusia, savustettua siikaa,, salaattia ja parsaa.
Olisi tehnyt mieli nappasta sut syleilyyn, kun tulit tänään vastaan. Kaunotar 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten alkuun pääsee kun kännissä estottomasti pyytää tanssimaan ja menee jatkoille ja harrastaa seksiä. Vaikka olisi vuosia ihasteltu ja jumiteltu, niin tuo on sellainen lentotukialuksen katapultti, jolla homma lähtee lentoon.
Höpsis, vaikka kuinka usein jää niille sijoilleen. Yksi humalainen yö merkkaa mitään. Sivusta
No en tarkoitakaan mitään satunnaisia kännipanoja ja yhden illan sekoiluita vaan kunnon molemminpuolisen ih
Vierailija kirjoitti:
Jos se on molemminpuolista, se lähtee lentoon pelkästä viesteilystä jo. Ei tarvita mitään viinaa.
Et ole kaikki ihmiset. Jotkut tarvitsevat jotain tuollaista, jotta se jännityksen aiheuttama jumi ja ujostelu rikkoutuu. Minä kaivattuni kanssa olen juuri sellainen ja kyllä, vaikka tunteet oli molemminpuolisia. Sivusta.
Myöskään teistä kukaan ei ole kaikki ihmiset, ihan yhtä lailla se känni-iltakin viimeiseksi jää kuin viestittelytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa kyllä samaa mieltä, mutta sittenhän ei olekaan muuta mietittävää kuin että kuinka päätyä ihastuksen kanssa samaan paikkaan kännäämään. -Toisiinsa ihastuneille työkavereille varmaan helppo nakki. Sivusta
En tiedä helposta, kun usein töissäkään ei kännätä ja panna. Jotkut pikkujoulut kerran vuodessa ehkä ainut mahdollisuus, jos sellaisia firma järjestää, mutta ei aina sekään aukaise tilaisuutta. Jos juhlat on mallia pönötetään koko ilta pöydissä määrätyillä paikoilla, niin hankala siinä on mitään edistää. Tai toinen ei pääse osallistumaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päädyttäisi viesteilemään, niin ei tarvitsisi edes edetä siitä mihinkään. Olisin tyytyväinen ihan vain viesteilyyn, olisi yhteys ja voitaisi jutella.
Kyllä se siinä tapauksessa etenisi johonkin.
No siihen viesteilyyn, joo. Ja tutustumiseen. Kaveruuteen. Mutta ei siitä eteenpäin.
En minä sitten jaksa vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Härnäät.
Yksikään suhde ei ole alkanut panolla eikä kännissä, mutta kai tuo tyyli joillekin näyttää sopivan.
Aika kauan kestänyt kiima-aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härnäät.
Tykkäät kuitenkin, kun härnään. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päädyttäisi viesteilemään, niin ei tarvitsisi edes edetä siitä mihinkään. Olisin tyytyväinen ihan vain viesteilyyn, olisi yhteys ja voitaisi jutella.
Kyllä se siinä tapauksessa etenisi johonkin.
No siihen viesteilyyn, joo. Ja tutustumiseen. Kaveruuteen. Mutta ei siitä eteenpäin.
En minä sitten jaksa vaivautua.
No enhän mä nyt sun kanssa viestittelystä haaveilekaan :D en edes vastaisi sulle.
Eli ymmärtää siinä samalla ja jos osaa lukea muutenkin niin eihän siinä mitään pahaa ole. Omat pahat ajatukset ovat sitten ihan omia, kannattaa kyseenalaistaa itseänsäkin jo välillä.