Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
36581/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätän rakastaa sinua hiljaisuudessa... Sillä hiljaisuudessa en löydä hylkäämistä, Päätän rakastaa sinua yksinäisyydessä... Sillä yksinäisyydessä kukaan ei omista sinua mutta minä, Päätän ihailla sinua kaukaa... Sillä etäisyys suojelee minua tuskalta, Päätän suudella sinua tuulessa... Sillä tuuli on lempeämpi kuin huuleni, Päätän pitää sinut unissani... Sillä unelmissani sinulla ei ole loppua. - Rumi

Itsekeskeinen ajatelma. 

No ymmärrän ehkä ajatustasi taustalla mutta ei se nyt kuitenkaan ole.

On se. Ei ajatustakaan toisen tarpeista tai tunteista

Vierailija
36582/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole unohtanut sitä ideaa, jossa tutkittaisiin läheisyyden vaikutusta hyvinvointiin. Siis ihan sopimus, jonka perusteella sitten olisi lusikointia, hipsuttelua, hivelyä, sivelyä ja halinusuttelua esim. 3 x 2h / vko vaikkapa parin kuukauden ajan. Sitten arvioitaisiin vaikutuksia ja päätettäisiin jatkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36583/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taida halutakaan enää niitä tunkkaisia konttorihommia. Ajat ovat muuttuneet ja ihmisetkin siinä samassa. Ihan hyvä näin.

Mihin sitten menet töihin?

Muita töitä löytyy kyllä joita voin tehdä.

Samassa paikassa vai

Ei ole nyt edes minkäänlaista paikkaa tässä kohdassa. Pohdin vain kun olen nyt näitä töitä etsinyt jonkun aikaa.

Vierailija
36584/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänilo kadonnut. Ehkä aloitan jonku lääkityksen.

Mulla taas katosi kyky nukkua sairastelun myötä. Alan olla unettomuuden takia vihannes, muisti ja prosessointi tökkii. Ei väsytä. Jonkinasteinen aivovamma kyseessä mitä todennäköisimmin. 

Vierailija
36585/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostin tänään lääkityksen 150mg. Ennen oli 75mg. Ainoa asia joka auttaa oikeasti on rakkaus. Ilman sitä ihminen ei ole mitään.

Rakkaus on ainoa asia mikä on tärkeää. Sitten tulee lapset ja muut aktiviteetit, kuten luonnossa liikkuminen, matkustelu ja viinin juonti.

Lapset on kyllä rakkauden listan no 1. Eri

Teillä ehkä eri lääkitys, niin eri prioriteetit? :D

Vierailija
36586/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tallella vanha seinäkalenteri jossa on sydämet niiden päivien kohdalla, kun ollaan viestitelty tai soitettu. 

Oi ei. Mä olin nuorena vähän aikaa alivuokralaisena eräällä naispuolisella sukulaisellani. Hän osoitti minulle komeron, josta voisin siirtää tavaroita toiseen paikkaan, jotta voisin laittaa omat tavarani siihen. Löysin sieltä hänen vanhan seinäkalenterinsa, johon hän oli merkinnyt sydämen jokaiselle päivälle, jolloin oli harrastanut seksiä. Se oli hieman traumaattinen kokemus, mutta eipä siitä sen enempää. Tuli vaan mieleen tuosta sun viestistä.

Oliko sydämiä oli paljon vai vähän? 

Paljon. Sehän siinä shokki olikin. Joillain päivillä saattoi olla kolme eri väristä sydäntä. Oli siis paneskellu

Oliko kaikki miehiä kuitenkaan?

Vierailija
36587/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätän rakastaa sinua hiljaisuudessa... Sillä hiljaisuudessa en löydä hylkäämistä, Päätän rakastaa sinua yksinäisyydessä... Sillä yksinäisyydessä kukaan ei omista sinua mutta minä, Päätän ihailla sinua kaukaa... Sillä etäisyys suojelee minua tuskalta, Päätän suudella sinua tuulessa... Sillä tuuli on lempeämpi kuin huuleni, Päätän pitää sinut unissani... Sillä unelmissani sinulla ei ole loppua. - Rumi

Itsekeskeinen ajatelma. 

No ymmärrän ehkä ajatustasi taustalla mutta ei se nyt kuitenkaan ole.

On se. Ei ajatustakaan toisen tarpeista tai tunteista

Eihän tuossa taida tarvitakaan.

Vierailija
36588/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kollegaa vaan 🤗

Joo aina vaan. Yritän vähentää tätä ikävää kuvittelemalla miten kamalaa oikeasti olisi, jos sorruttaisiin rakastelemaan keskenämme ja ajauduttaisiin salasuhteeseen. Olisihan se piinaavaa. Olisihan? Olisiko... 

Se olisi kauhun ja tuskan täytteistä elämää. Mutta se olisi elämää. Enemmän kuin tämä. T. Sivukollega.

Haluaisin ensimmäistä kertaa elämässäni kokea sen. Elää täysillä. Tehdä juuri niin kuin haaveilen. Jos hänkin haluaisi.

Vierailija
36589/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole unohtanut sitä ideaa, jossa tutkittaisiin läheisyyden vaikutusta hyvinvointiin. Siis ihan sopimus, jonka perusteella sitten olisi lusikointia, hipsuttelua, hivelyä, sivelyä ja halinusuttelua esim. 3 x 2h / vko vaikkapa parin kuukauden ajan. Sitten arvioitaisiin vaikutuksia ja päätettäisiin jatkosta.

Muistan maininnan tästä! Suostuisin ilomielin. 🤭

Vierailija
36590/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tunteet tuntuu itsellä todellisilta. En varmaksi voi tietää mitä sinä tunnet ristiriitaisen käytöksen vuoksi. Saatanhan olla vaan mielenkivainen.

Et ole mielevikainen jos toinen on ristiriitainen käytökseltään.

Ei kannata sitä toistakaan syyllistää. Sille käytökselle saattaa olla monta syytä.

Niin voi. Ja varmaan siitäkin voisi keskustella, mutta kun ei. Mieluummin jätetään toinen arvailemaan ja syyttämään itseään.

Vierailija
36591/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostin tänään lääkityksen 150mg. Ennen oli 75mg. Ainoa asia joka auttaa oikeasti on rakkaus. Ilman sitä ihminen ei ole mitään.

Rakkaus on ainoa asia mikä on tärkeää. Sitten tulee lapset ja muut aktiviteetit, kuten luonnossa liikkuminen, matkustelu ja viinin juonti.

Rakkaus täytyy löytää itsestä, vain se on pysyvintä laatua.

Rakkaus löytyy toisesta puoliskosta. Sun tarvii olla vaan yksin jos sitä puoliskoa ei löydy. Kahden yksikkö on se oikea. Toki siihen alkuun tarvitset terveen rakkauden itseäsi kohtaan.

Vierailija
36592/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kirjoita post-it -lappu kaivatullesi. Mitä siinä lukee?

Kiitos, olet ihana ihminen <3 

Vierailija
36593/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisitko minulle tällaisen sopparin joululahjaksi? Voitaisiin tietysti käyttöönottaa heti kättelyssä...

Vierailija
36594/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutustua.

Vierailija
36595/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitko minulle tällaisen sopparin joululahjaksi? Voitaisiin tietysti käyttöönottaa heti kättelyssä...

Jollekin kivalle ja nätille naiselle voisin tuollaisen sopimuksen rustata. Siinä kävisi kuitenkin niin, että en pystyisi hillitsemään itseäni, kun nainen painaisi peffansa lantiotani vasten tai maidottimet selkää vasten. Pitäis olla jokin klausuuli sellaisiakin tilanteita varten.

Vierailija
36596/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tallella vanha seinäkalenteri jossa on sydämet niiden päivien kohdalla, kun ollaan viestitelty tai soitettu. 

Oi ei. Mä olin nuorena vähän aikaa alivuokralaisena eräällä naispuolisella sukulaisellani. Hän osoitti minulle komeron, josta voisin siirtää tavaroita toiseen paikkaan, jotta voisin laittaa omat tavarani siihen. Löysin sieltä hänen vanhan seinäkalenterinsa, johon hän oli merkinnyt sydämen jokaiselle päivälle, jolloin oli harrastanut seksiä. Se oli hieman traumaattinen kokemus, mutta eipä siitä sen enempää. Tuli vaan mieleen tuosta sun viestistä.

Oliko sydämiä oli paljon vai vähän? 

Paljon. Sehän siinä shokki olikin. Joillain päivillä saattoi oll

Shokki oli se että siellä oli muutama eläinkin joukossa.

Vierailija
36597/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat on lapsenkaltaisia.

Ja jotkut papat kuvittelevat olevansa hauskoja, mutta ovat vain säälittäviä.

Papat ei koskaan kuvittele olevansa hauskoja. Papat nyt vaan on hauskoja.

Juu, ratkihauskoja puujalkasukkeluuksia

Sama

Vierailija
36598/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskaltaa. 

Vierailija
36599/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tutustua.

NO NIIN MINÄKIN. Haluaisin myös osata lukea ajatuksia.

Vierailija
36600/55805 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tutustua.

Ei kannata, pettyisit.

Ketju on lukittu.