Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mukavat, hellät, huumorintajuiset kiinnostaa, ulkonäkö tulee sitten bonuksena jos on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Saunailta, juomat kylmässä vain sinä puutut.
Sama, ei maistu kaivatulle sauna- eikä kyläkutsut! -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Palapelistäni puuttuu vain yksi pala. Sitten se olisi kokonaisuudessaan täydellisen valmis. Virheetön. Hankalin osio siis jäljellä, kaunein kaivattuni. Sinä.
Creepyä
Vierailija kirjoitti:
Palapelistäni puuttuu vain yksi pala. Sitten se olisi kokonaisuudessaan täydellisen valmis. Virheetön. Hankalin osio siis jäljellä, kaunein kaivattuni. Sinä.
Tuollaisista sanoista pieni ihminen menee pyörryksiin. Aijai, sinua! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Kukaan toinen ei kiinnosta.
Ei niin. Kukaan ei saa samanlaisia aaltoja liikkeelle tässä meressä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parasta kaivatussasi?
Vaikea sanoa, kun on niin monella tapaa vastustamaton.
Ehkä teidän pitäs miettiä noita halujanne, kun täällä vietätte perjantai-iltaa. Siinä ei paljoa kannata itkeä tupakoimattoman ja mukavan perään.
Nätti pikkupylly 🤣👍 joku tässä huvittaa.
Kaipaamani ei ole mikään x mies. Juttu oli vasta aluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä teidän pitäs miettiä noita halujanne, kun täällä vietätte perjantai-iltaa. Siinä ei paljoa kannata itkeä tupakoimattoman ja mukavan perään.
Missä mun sitä pitäis sun mielestä viettää? Työpäivä huomenna, en aio valvoa myöhään
Vierailija kirjoitti:
Tunnustelut menossa
Mitäpä tunnustelet
Vierailija kirjoitti:
Tykkään niin että halkeen.
Minä halkesin jo. Nyt pitäisi koota palaset, ja jatkaa kohti uusia pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-iltoja ketjuun. Samalla toivotan eräälle takiaiselle hyvää viikonloppua. Tuskin hän kuitenkaan enää täällä käy.
Ei varmaankaan ollut minulle, mutta takiainen kuulosti niin tutulta että tulin vastatoivottamaan hyvät viikonloput myös sinulle. sivusta
Eihän sitä koskaan tiedä. Hän pysyy sitkeästi minussa kiinni.
Täällä (myös) yksi takiainen. 🙋🏻
Mutta syy on kokonaan, vain ja ainoastaan kaivatussa, kun on niin hyvää juttu- (ja vähän muutakin) seuraa.
Satiaiset.
Kihomadot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mun sitä pitäis sun mielestä viettää? Työpäivä huomenna, en aio valvoa myöhään
Jonkun kainalossa, duh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustelut menossa
Mitäpä tunnustelet
Yhteistä taajuutta, hyvät singnaalit on.
Vierailija kirjoitti:
Aitous. Hän näyttää niin syliini sopivalta.
Vierailija kirjoitti:
En enää edes muista. Tai no silmät/katseen muistan. Siinä oli sitä jotain. Rehellisesti sanottuna alan ajatella, että kyse oli muusta kuin kiinnostuksesta/rakkaudesta/ihastuksesta.
Jaa