Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mä mietin 9 vuotta nuorempaa 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä usko mitään mitä tänne kirjoitetaan, ehkä sen pitäis olla lähtöjään ihan selvää jokaiselle täällä kävijälle. Kaikki on tietty mahdollista, mutta eiköhän enimmäkseen vaan fantasiaa. :)
Ei tarvi uskoa sisältöä, mutta voi silti tietä jonkun täällä joskus jotain kirjoittaneen.
Voiko silti tietä? 🙃
Vilpitön pahoittelu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä usko mitään mitä tänne kirjoitetaan, ehkä sen pitäis olla lähtöjään ihan selvää jokaiselle täällä kävijälle. Kaikki on tietty mahdollista, mutta eiköhän enimmäkseen vaan fantasiaa. :)
Ei tarvi uskoa sisältöä, mutta voi silti tietä jonkun täällä joskus jotain kirjoittaneen.
Jep minä kirjoittelen moneenkin paikkaan ja jos saan pienenkään ajatuksen, että joku tuttu voisi olla lukemassa niin luen tarkemmin ja laitan houkuttimen esille. Pikkujutuista tietää kuka tuttu voisi olla ja jos näin olisi niin kirjoittelen niin, että tunnistaisi minut vihjeistä ja luulisi kaipaavan jotain. Täytyyhän sitä uteliaan elämään antaa jotain sisältöä. Yleensäkin kun oikeassa elämässä minun elämästäni puhutaan 💩💩 niin mikäpä ettei antaisi oletettuja vihjeitä. Oikean elämän puolelta voin sanoa joidenkin tietävän kovin kummallisia 🤣🤣 asioita elämästäni. Mun tosi tv on viihdyttää näin itseäni. Harhoista ei voi puhua, koska mulla on tosielämän todisteet miten mun kirjoituksia on luultu todeksi. Sivustalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko silti tietä? 🙃
Vilpitön pahoittelu!
Eisse mitään hassunassu. 🤭💌
Vierailija kirjoitti:
Sen verran paljon tällä palstalla on päivittäisiä vierailijoita, että väistämättä jonkun kaivattu varmasti tännekin kirjoittaa. Kelle kirjoittaa, se onkin ihan eri juttu. Aika moni varmasti lukee tätä ketjua ihan vaan sen vuoksi, että tämä on melkein aina etusivulla. Kuinka moni uskoo löytävänsä täältä viestejä itsellleen, siis ihan aidosti uskoo, onkin jo eri juttu.
Miten tuo vierailijoiden määrään mitenkään liittyy? Sen kaivatunhan tarvitsisi olla kaipaajastaan kiinnostunut, että tälle kirjoittaisi. Huomattavasti epätodennäköisempää siis kuin ketjuun eksyminen - täällä se voi toki käydä, mutta kirjoittaa ihan jollekulle muulle kuin sille joka kirjoittaa sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kirjoittiko just sulle? Ja jos olet varma niin miksi et toiminut irl?
Miten raskas päivä! Ja jatkuu oikeastaan iltaan saakka. Onneksi illalla saunomaan. Kaipaus The end. Ei enää mitään tunteita, eikä jaksuja kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten katkaista vetovoima, joka kiskoo väkisin kaivatun luo? Se on melkein kuin maan painovoima. Joutuu tekemään henkistä työtä, ettei joudu kaivatun luo. Vastustustyö taas vaatii voimaa.
Painovoimankin kanssa oppii elämään eikä sitä voi katkaista.
Samaa taistelua käyn minäkin. Joskus vaan olisi halu antaa periksi tuolle kaivatun vetovoimalle / pa(i)novoimalle, kun se on niin hemmetin vahva.
Sellaista olen tässä miettinyt, että taidan olla vähän rakastunut kaivattuuni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran paljon tällä palstalla on päivittäisiä vierailijoita, että väistämättä jonkun kaivattu varmasti tännekin kirjoittaa. Kelle kirjoittaa, se onkin ihan eri juttu. Aika moni varmasti lukee tätä ketjua ihan vaan sen vuoksi, että tämä on melkein aina etusivulla. Kuinka moni uskoo löytävänsä täältä viestejä itsellleen, siis ihan aidosti uskoo, onkin jo eri juttu.
Uskotko sä ? 💕
En ole sitä tyyppiä jota kukaan kaipaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten raskas päivä! Ja jatkuu oikeastaan iltaan saakka. Onneksi illalla saunomaan. Kaipaus The end. Ei enää mitään tunteita, eikä jaksuja kaivata.
Jaksoit kuitenkin tulla tänne sanomaan sen. Pisteet siis siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kirjoittiko just sulle? Ja jos olet varma niin miksi et toiminut irl?
Just mulle, ehkä monelle muullekin mistä sen tietää. Seuraan vain omaa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa tietää ennakolta, miten reagoisit jos lähestyisin sinua töiden ulkopuolisissa asioissa. Hirvittää.
T:lle J.
Nasaali-Teemulle?
No ei hän kovin nasaali mielestäni kyllä ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai se ketjuaddiktio on pysynyt aika hyvin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt eteenpäin ja muista että olet tämän sanottavasi sanonut, toistaa ei tarvitse. Hyvää jatkoa ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt eteenpäin ja muista että olet tämän sanottavasi sanonut, toistaa ei tarvitse. Hyvää jatkoa ap.
Sanon mitä sanon ja milloin haluan. En ole kenenkään kontrolloitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon mitä sanon ja milloin haluan. En ole kenenkään kontrolloitavissa.
Selvä. Tulet tänne taas kertomaan tätä samaa eri muodoissaan useampaan otteeseen. Tervetuloa jälleen takaisin ap.
Totuushan on tämä: kaipaan kaivattuani joka ikinen päivä ja melkein jokainen tuntikin, haluaisin mennä hänen kanssaan sänkyyn, haluaisin tavata pian ja viettää ikimuistoisia hetkiä, haluaisin kertoa hänelle kaikista näistä ajatuksistani, haluaisin maata vierekkäin ja silitellä häntä, haluaisin halata ja lohduttaa. Haluaisin ostaa hänelle luksustuotteita ja hemmotella pilalle. TAJUATKO KAIVATTU, ETTÄ SE OLIN MINÄ JA NÄMÄ AJATUKSET OVAT OIKEASTI SELLAISIA, JOIDEN TOTEUTTAMISESTA OLEN HAAVEILLUT? MIKSI TULIT, OLIT JA MENIT? MIKSI OLET NIIN IHANA, VIISAS JA KIEHTOVA? Kiitos, kun sain avautua.
Voiko silti tietä? 🙃