Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illat ovat pahimpia.
Millä tavalla?
Sivusta: miettii että jos ihminen uskaltaisi puhua suoraan niin se kenestä tykkää voisi olla siinä vieressä kohta jos se toinenkin tykkää. Mutta ei. Ei uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautintoa voi saada myös työssänsä. Valitsetko ammattisi ja työnkuvasi niin että pääset oikeuksiisi?
Ei ammattia nykymaailmassa niin vain valita, ellei ole pelkkiä älliä todistuksessa.
Ei kukaan palkkaa sua yo-todistuksen perusteella ja korkeakouluihin edelleenkin pääsee pääsykokeella. Ei siis jää laudatureista mikään kiinni.
Ylioppilaat voi tehdä opettajan sijaisuuksia.
Eikä tarvi siihenkään yhden yhtä ällää. Kaveri tekee noita, sillä eximian paperit eikä yhtäkään laudaturia.
Minkäs tekosyyn seuraavaksi keksit?
Vierailija kirjoitti:
Olet neljän vuoden
neljän vuodenajan
ikiaikainen
aurinko tähdet taivas kuu
maa vesi ilma jota hengitän
aivosumu
sankka synkkä sakea
jonka läpi on mahdotonta kulkea
mahdoton ohittaa
väistää ei ehdi
pakko törmätä
täysillä päin
seinää
jäädäkseen paikoilleen
pysyvästi
vailla minkään valtakunnan nautintoja
Seinän voi kiertää, mennä sen yli tai ali, siihen voi tehdä aukon tai sen voi kaataa. Älä siis suotta lyö päätäsi seinään, kultaseni.
Vierailija kirjoitti:
Olet neljän vuoden
neljän vuodenajan
ikiaikainen
aurinko tähdet taivas kuu
maa vesi ilma jota hengitän
aivosumu
sankka synkkä sakea
jonka läpi on mahdotonta kulkea
mahdoton ohittaa
väistää ei ehdi
pakko törmätä
täysillä päin
seinää
jäädäkseen paikoilleen
pysyvästi
vailla minkään valtakunnan nautintoja
thanks a lot
et siis ollu sä
jonka kanssa mä
viime yönä liversin
visersin
kujersin
joka mulle viestit laittoi
ja mieltäni taittoi
sanoin ihanin
suloisin
kuvailevin
sitten numeroita vaihdettiin
anonyymiys laistettiin
tänään jatkoja siis seuraa
vailla ujouden piirun kertaa
joka sinuun piirtyy
niinkuin y- hyyyyyy - yyyyy- yyy- yy- y
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja masentuneelle paras neuvo on lakkaa masentumasta
Ja lentokyvyttömälle ihmiselle, että räpytä siipiäisi ja lennä.
No niin kauan kun jalat kantaa toivoa on.
Kuulen ulkoa hevosen. Oi ootko se viimein sinä valkoisella ratsullasi?
Jaa, ohi meni.
Jos oikeudenmukaisuus toteutuisi täydellisesti, maailmassa olisi hyvin paljon vähemmän kateutta.
Rakastan sinua ihana pieni kaunotar 💕
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä vertailla.
Kuinka moni välttyy vertailulta nin ettei koskaan sortuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautintoa voi saada myös työssänsä. Valitsetko ammattisi ja työnkuvasi niin että pääset oikeuksiisi?
Ei ammattia nykymaailmassa niin vain valita, ellei ole pelkkiä älliä todistuksessa.
Ei kukaan palkkaa sua yo-todistuksen perusteella ja korkeakouluihin edelleenkin pääsee pääsykokeella. Ei siis jää laudatureista mikään kiinni.
Eikä tarvi siihenkään yhden yhtä ällää. Kaveri tekee noita, sillä eximian paperit eikä yhtäkään laudaturia.
Minkäs tekosyyn seuraavaksi keksit?
Minäpä kerron sulle seuraavan tekosyyn: sel
Eikä sekään liity laudatureihin mitenkään.
En ymmärrä tuota kateuskeskeistä ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en näe kateutta juuri missään paitsi lasten karkkikateutta. Itse suon ihmisille heidän onnensa ja kaiken, minkä ovat saaneet. Se ei silti poista sitä, että toivoisi itselleenkin hyviä asioita ja joskus jopa jonkin onnenkantamoisen. Se ei ole kateutta.
No tämäpä. Ei se, että toivoo myös itselleen onnea, etenkään kun ei kadehdi keneltäkään pois heidän hyväänsä, ole pahantahtoista kateutta.
Ei kateutta ollenkaan. Ihminen saa toivoa hyvää itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en näe kateutta juuri missään paitsi lasten karkkikateutta. Itse suon ihmisille heidän onnensa ja kaiken, minkä ovat saaneet. Se ei silti poista sitä, että toivoisi itselleenkin hyviä asioita ja joskus jopa jonkin onnenkantamoisen. Se ei ole kateutta.
No tämäpä. Ei se, että toivoo myös itselleen onnea, etenkään kun ei kadehdi keneltäkään pois heidän hyväänsä, ole pahantahtoista kateutta.
Ei kateutta ollenkaan. Ihminen saa toivoa hyvää itselleen.
Yleensä toivoo hyvää myös rakkailleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä voisit hyödyntää parhaita puoliasi, ominaisuuksiasi, taitojasi, osaamistasi?
'Taiteilijana' jollekin firmalle, ei yksityisyrittäjänä. Olen sensitiivinen, vetäytyvä, tarkkailija-esteetikko tyyppi ja ideoiva fiilispohjainen käsillä tekevä ihminen. Ihmiset eivät varmasti ajattele että havaitsen enemmän kuin heille kerron.
Fiksujen puhuminen ja ideointi ei ole minun heiniäni eikä suorittava työ missä joutuu monotonista tahtia ylläpitämään eikä varsinkaan johtotehtävät.
Niinpä. Sinun tulisi vain saada olla oma itsesi ja toteuttaa itseäsi. Niin minunkin. Toivotaan että elämä työntäisi meitäkin eteenpäin kohti täydellisen hyvää ja täyttä oloa sekä eloa.
Tuo taiteilijakommentti ei ollut multa. 😃
Sivusta
Harmi kun ei nähdä huomenna, mutta varmaan sitten maanantaina, toivottavasti:)miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppo voi kuitenkin aina laittaa korkin kii. 🤔
Kyllä vaan! Kaipauspalstalla jankkaajat ei pääse tavastaan, muka "keskustelua" päivästä toiseen!
Luulisi että näille järjestettäisiin jotain kuntouttavaa tai muuta mt-ongelmaisille suunnattua päivätoimintaa.
Mitäs itse täällä teette? 🤣🤣🤣
Olisi kaksi mahdollisuutta näkemiselle tällä viikolla.
Eri kuin tuo ylläoleva