Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olit kiinnostava. Olet kyllä edelleenkin. Aloitteesi ajoitus oli vain tosi huono.
Samaa se minun kaivattuni minulle sanoi silloin kun kävelin hänen luokseen ja suutelin häntä.
Tiedän, että hänen tapauksessa ajoitus ei tosiaan ollut/ole paras mahdollinen, mutta jotakin tässäkin tilanteessa olisi voinut keksiä jos hän olisi tosiaan halunnut minuun paremmin tutustua. Häntä ei kiinnostanut ja minä jäin kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunne- ja työasioita ei tulisi sekoittaa keskenään. Sen opin.
Sopivasti suolaista ja makeaa 🤗
Ruinaan nyt, että laita viestiä.
Se on sellainen juttu, että juutalaiset tekevät upeita aseita. PISTE.
Järkevä ei aina tarkoita oikeaa ratkaisua.
Suru. Suru sydäntä painaa. A>J
Vierailija kirjoitti:
Hyvää keskiviikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää keskiviikko päivää risuleualle. 🧡🤗 Sinä mun. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Peukku ylös, jos haluaisit muuttaa upealle autiolle saarelle, jossa ei ole muita ihmisiä kuin sinä. Saarella olisi hedelmällinen maaperä, jossa voisi kasvattaa paljon erilaisia kasviksia, hedelmiä ja viljaa. Saarella olisi myös makean veden lähde, josta saisit loputtomiin juomavetesi ja kasteluvetesi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Onpahan synkkä aamu. Syksy vain syvenee.
Hyvää huomenta. Niinhän se on, mut kyllä se tästä paranee.
Aiotko kuunnella enää puffi diddyä?
Vierailija kirjoitti:
Peukku ylös, jos haluaisit muuttaa upealle autiolle saarelle, jossa ei ole muita ihmisiä kuin sinä. Saarella olisi hedelmällinen maaperä, jossa voisi kasvattaa paljon erilaisia kasviksia, hedelmiä ja viljaa. Saarella olisi myös makean veden lähde, josta saisit loputtomiin juomavetesi ja kasteluvetesi.
Paratiisi?
Joskus kaupan halvempi tuote on parempaa kuin kalliimpi.
Vierailija kirjoitti:
Where meat? 🦧
Annoit mun maistaa paratiisin hedelmää, mutta et antanut kasvattaa siemenestä hedelmäpuuta. Nyt tiedän lopun elämääni mistä olen jäänyt paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä ei ole mitään vaarallisia eläimiä ja saisin myös kalastusvehkeet ja pienen veneen.
En minä yksin muuttaisi. Se ei olisi paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
En minä yksin muuttaisi. Se ei olisi paratiisi.
Paitsi jos en tietäisi muusta niin silloinhan se olisi unelman kuuloinen.
E. En unohda ikinä.