Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Sateinen syysilta oli jo kääntynyt yöksi - yksinäinen harmaasusi katseli kuusen alaoksien alta ohikulkevaa puumaa
Hän muisti sen tunteen kun joskus oli puuman lämmössä ja he lipaisivat toisiaan - kaikesta erilaisuuksistaan huolimatta he kuitenkin olivat viihtyneet toistensa lämmössä ja huomiossa
Erityisellä kaiholla hän muisteli miltä oli tuntunut nukahtaa lämpöiseen halaukseen sekä herätä siihen...
Nähdäänköhän jo huomenna vai vasta torstaina 😊 mun hassu.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä soita minulle?
Minun asemassa ei voi olla aloitteentekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko nyt sopiva hetki?
Olisi. Tunnin päästä olen menossa sänkyyn
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä äärettömän kauniille naiselle Espoosta. Sekä ulkoisesti että sisäisesti maailman kaunein on hän
-Aslak
Espoolainen puutteellinen kotirouva kävi naitattamassa itteään käsivarressa juopon porolappalaisen patjana, osuuko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä huomata, että täälläkin neljä naista kaipaamassa minua.
Mua on kaivannut vaan kaksi mitkä tiedän varmasti. Kolmas on epävarma ja oikeastaan epätodennäköinenkin.
Jaa mistäkö tiedän?
- tiedänpä vaan...
Mäkin tiedän kaksi, tosin vuosia vanhoja juttuja jo. Eikä kohdannut edes tunteet. Eri
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä ihailla sellaisen ihmisen itsetuntoa, joka uskoo useamman täällä häntä kaipailevan. Totuus lienee kuitenkin, että suurinta osaa meistä ei kaipaa se ensimmäinenkään.
Noh, ei varmaan täällä kaipaa mutta olen varmaan taas sotkenut erään miehen ajatukset pahasti ja kävi mielessä onkohan googlannut minut. Ja varmaan harmittaa, koska ei löydy yhtään mitään. Mulla on ollut häneen yhteys emailin kautta aiemmin ja kun juttelin tuosta yhteydestä(ei ollut puhetta, ettemme tavanneet silloin) hän totesi ettei nyt muista. Myöhemmin selvisi, että oli käynyt selvittämässä sen meidän yhteyden. Epäilyni tuohon ihastukseen liittyy meidän jutteluihin kasvotusten. Olen alkanut huomioida miten ihastuneet miehet käyttäytyy ja hän käyttäytyy juuri siten.
Oikeassa elämässä minuun on oikeasti ihastunut useampi. Mikäpä ettei joku isukki osuisi tännekin...
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
En ruoki tunteitani. Tunteeni ruokkivat minua.
Miksi et ruoki tunteitasi? Mitäs sitten kun tunteesi lakkaisivatkin ruokkimasta sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä ihailla sellaisen ihmisen itsetuntoa, joka uskoo useamman täällä häntä kaipailevan. Totuus lienee kuitenkin, että suurinta osaa meistä ei kaipaa se ensimmäinenkään.
Todennäköisesti täällä ei ole yhteen osuvaa kaipausta tai tuttujakaan vaikka toisinaan vaikuttakin siltä, että täällä kirjoittaa henkilö, jonka todennäköisesti olen ainakin tavannut irl. En tiedä kenestä on kyse, enkä oleta hänen kaipailevan täällä minua. Kirjoitustyyli vain antaa vaikutelman, että ollaan oltu tekemisissä jossain vaiheessa.
Tiedät kyllä - täällähän me olemme säännöllisen satunnaisesti samanaikaisesti
Sanoinkuvaamaton iltarusko,
kuvaankin mahdoton vangita.
Samoin kuin sinut joka en koskaan oikeasti tuntenutl
Tämä oli runo sinulle. En osaa kirjoittaa
Voi hyvin.
-Aslak
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä äärettömän kauniille naiselle Espoosta. Sekä ulkoisesti että sisäisesti maailman kaunein on hän
-Aslak
Espoolainen puutteellinen kotirouva kävi naitattamassa itteään käsivarressa juopon porolappalaisen patjana, osuuko?
Jooei. Hän oli leidi. Mutta unohtumaton sellainen. Vei sydämeni
-Aslak
Paljastan. Makaan sängyllä vaatteet päälläni kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on, kun tämä ikävä ei lopu. Miksi joku voi sytyttää aina vaan? Tänäänkin kesken päivän ajatukset eksyi yhdyntään kanssasi. Hitto kun olet niin mukava ja komea!
Ja miksi et aloitetta tee?
Ei akat uskalla mitään aloitteita tehdä.
Mun ei ole koskaan tarvinnut. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti täällä ei ole yhteen osuvaa kaipausta tai tuttujakaan vaikka toisinaan vaikuttakin siltä, että täällä kirjoittaa henkilö, jonka todennäköisesti olen ainakin tavannut irl. En tiedä kenestä on kyse, enkä oleta hänen kaipailevan täällä minua. Kirjoitustyyli vain antaa vaikutelman, että ollaan oltu tekemisissä jossain vaiheessa.
Tiedät kyllä - täällähän me olemme säännöllisen satunnaisesti samanaikaisesti
No kerropa, tunniste, josta en voi erehtyä, jos olet varma siitä, että tiedän kuka olet. En tosiaankaan arvaa kuka olisit. T:Peilausta on ennenkin harrastettu
Paljastan. Pidätte minua liian tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoinkuvaamaton iltarusko,
kuvaankin mahdoton vangita.
Samoin kuin sinut joka en koskaan oikeasti tuntenutl
Tämä oli runo sinulle. En osaa kirjoittaa
Voi hyvin.
-Aslak
Et niin eli moro poro...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun asemassa ei voi olla aloitteentekijä.
Mikä estää? Ei se ole suomessa lainvastaista missään yhteydessä.
Uskon. Laita viestiä.