Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Poraan omenasta siemenkotaa pois, lasi viiniä pöydällä jos jois, mut enhän mä enää juo, olen kuiva kuin syksyinen tammen lehti, tulenarka, sytyin kun katseesi minuun ehti.
Galluppi: kerro kaivatun silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisteluun kuolee. Lasketaanko aseet?
Maija yllätti todellakin pitkästä aikaa.
Olen siitä onnellinen koska onnellinenhan olen minäkin.
Lasketaan vaan.
Kiitos ja mukavaa iltaa. 👸
Maistoin tänään mochaa sitruunasorbetilla. Ensimmäinen suuntuntuma oli kuin olisin saanut jotakin viileää ja pehmeää juuri viileästä järvivedestä nousutta suuhuni. Makustellessani sitä ja pyöritellessäni suussani kielelläni pääsin sen alle, josta suuhuni purskahti kylmää sisusta.
En ole koskaan syönyt ostereita tai etanoita, mutta oliko tämä nyt verrattavissa niihin, koska tämä oli minulle aistillisesti myös eroottinen elämys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltagalluppi:
Mitä olet viimeksi saanut kaivatultasi?
Vilkutuksen
Puistossa, eikö vaan?
Ei, vaan sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Inkeriä kuni rinkeliä. En reiän vuoksi vaan sen ympäryksen. Kuin suussain suolaista ja makeaa, sitä nälkäistä sielua ruokkivaa.
😅😅😅😅
Ei tuo ruokia sielua.
Vierailija kirjoitti:
Terävä katse.
Jokeri(n)aama <3 Pokeri(n)aama
:) :I (:
Vierailija kirjoitti:
Mieli ja sen mielettömyys
Muisti ja ne pienet mustat pisteet
Monta lasta siinä unessa oli,
Jos sen unikuvan muuttaa näkyväksi
tekee sen todeksi
vastaako se mielikuvaa vai särkyykö
taika
Kaksi pientä pellavapäätä näen unessa, mutta sydämessäni toivon että he juoksisivat vierellämme toden maan kamaralla, tässä maailmassa.
Jos unikuvan muuttaa näkyväksi, jos sen todeksi saisin tehdä, niin uskon, että taika ei särkysi, vaan vahvistuisi jokaisella askeleella.
Mieli voi joskus olla mieletön, muistiin jäädä mustia pisteitä, mutta nämä kaksi hymyä, ne poistaisivat ne kaikki.
Voisiko olla enemmän kuin vain uni?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
G
Oletko intuitiivinen ihminen? Häiritseekö intuitioosi luottamista epävarmuus, ympäristö tai muut tekijät?
En luota intuitiooni. Siihen on monia syitä, esim. se, että intuitioni on kiistetty hyvin rankalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Katsoo silmiin kauniilla silmillä😍
Vierailija kirjoitti:
Samettiset, tummansiniset, toisinaan tuikkivat, joskus hyvin vakavat, hyvin ihanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Heräsin siihen että en itse ole ihminen vaan häiriöitynyt hikikomori.
Olet vain neet weaaboo. Et hikikomori.
Aaa, ok. 🙈
Miks oot käyttäny miehiä hyväkses?