Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
2401/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattelein takapuuskais,

nasulatvaimein vienos rusos,

hiistelöin eespoik all tuikkelakkunais

t. ??kel?

E naiselle? 

En kirjoittaisi kaivatulleni moisia t.rolliköpsyyksiä.

E kiima taas päällä? Sitten ei muu auta kuin itsekoskettelutuokio fantasioinnin kera!🙀

Vierailija
2402/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata turhaan lausua sanaa rakkaus kevyin perustein. Täällä ihmiset tuskin tuntevat kaivattujaan pintaa syvenmältä, joten eivät voi rakastaa aidosti, vaikka miten huutelisivat tai kuvitelmissaan tuntisivat suuria. 

Ei kannata täällä päätellä muiden puolesta, mitä kenellekin rakkaus tarkoittaa. Se ku  on spektri lukemattomia asioita. Jokainen mieltää ja kokee yksilöllisesti. Jotain kuvailevia raameja sille voi asettaa mutta ei ikinä selittää täysin.

Täällä on muutama ketjupoliisi, jotka ahkerasti ohjaavat, mitä saa sanoa, miten saa kaivata, ketä saa kaivata ja miten saa hymyillä. Täytyy pysyä itseluotujen rajojen sisällä tai muuten henkinen hyvinvointi järkkyy. Tämä on yksi syy, miksi lähdin täältä. Mutta tänään tulin käymään. Tuli pakottava tarve. Olisi monenlaisia ajatuksia, joita haluaisin kirjoittaa auki nuoremmalle naiselle naisena, mutta en sitten kuitenkaan. Halit hänelle, joka tapauksessa. Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah, his true colors have been revealed. Hes a superficial fuck boy with little to no class.

Vierailija
2404/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata turhaan lausua sanaa rakkaus kevyin perustein. Täällä ihmiset tuskin tuntevat kaivattujaan pintaa syvenmältä, joten eivät voi rakastaa aidosti, vaikka miten huutelisivat tai kuvitelmissaan tuntisivat suuria. 

Rakkaus.

Vierailija
2405/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on hauskinta on poissa. 

Pitää etsiä sellaiset vibat jostain muualta.

Sorry. Aina ei joka paikkaan ehdi.

Valitettavasti sinä olet kaukana hänestä.

No sorry :D

Vierailija
2406/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein gradun viisitoista vuotta sitten aiheesta josta tuli "ilmiö" myöhemmin. Tiesin sen jo silloin. 

Nero💛

Vierailija
2407/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit sinkku kuinka nopeasti löytyisi uusi? Veikkaus, hänellä 1-2 viikkoa, minulla ainakin 2 vuotta, jos koskaan. 

Mulle löytyi uusi päivässä. Eli loin deittiprofiilin, ja päivässä tapasin miehen, jonka kanssa tapaillaan edelleen. Ja siis loin profiilin päästäkseni ex kaivatusta eroon. Ja itsetuntoni pönkittämiseks hänen jälkeen. Profiilissa edelleen kiinnostuneita miehiä. Joten uus löytyisi päivässä jälleen, veikkaan 😅

Eikö tuossa ole dilemma? Tai ajatteletko ikinä tunteitasi sillä tavalla, että arvostat niitä henkilökohtaisena osana itseäsi, tunteita, joita koit syvästi johonkin toiseen.

Saatoit vaikka kuistilla katsoa tähtiä rakkaan kanssa ja esittää vilpittömän toiveesi, että saisit rakastaa häntä aina?

Sitten se tunne on riippakivenä kaikkialla. Tapaat uusia ihmisiä, kivoja naisia. Tosi kivoja, muttei lähellekään niin kivoja, kuin se jota lupasit rakastaa?

Tai, että melkein kukaan ei ikinä tulisi olemaan häneen verrattavissa.

Tosin minä jätin hänet ja hän seurusteli siitä vuoden päästä. Itse en 5 vuoden jälkeenkään seurustele. Oon vasta saanut koottua itseni. 🦊🍬🌿

Vierailija
2408/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pää meni ihan sekasin tänään. Aina. Joka kerta! Damn!

Mitä tapahtui?

Näin.

Missä?

Siellä, tietysti. Vähän puskista paitsi ei 

Vierailija
2409/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin kaikkien osaamieni kielien perussanastoa. Onpa noloa touhua. Perussettiä siis.

Vierailija
2410/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähde avaamaan... 🙃

Kylläpäs! Muuten kutitan.

Lupaat vaan. Sitäpaitsi olet kovempi kutiamaan.

Todennäköisesti totta. Kutittaminen on kamalaa, varsinkin jalkapohjista. Kutittamisen sijaan voin tehdä jotakin muuta, esimerkiksi pussata suoraan suulle, jos et kerro. 

Kerron kaikille, että pussasit!

En ole vielä pussannut. 😌 Mutta sitten kun olen, niin laita saman tien lehteen.

Vierailija
2411/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit sinkku kuinka nopeasti löytyisi uusi? Veikkaus, hänellä 1-2 viikkoa, minulla ainakin 2 vuotta, jos koskaan. 

Olen ollut sinkkuna jo vuosikausia, koska kukaan ei vain kiinnosta tarpeeksi. Kaivattukin löytäisi seuraa helposti, mutta seurusteluun asti en osaa sanoa, veisi se varmaan jonkin aikaa. Korkeat ne ovat hänenkin kriteerinsä. 

Vierailija
2412/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi estää asiaa. Rakastan häntä.

Vierailija
2413/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattelein takapuuskais,

t. ??kel?

E naiselle? 

E kiima taas päällä? Sitten ei muu auta kuin itsekoskettelutuokio fantasioinnin kera!🙀

Jollakin isosti pakkomielle E naisesta, tosi isosti. Kiima E naisesta osuvasti sanottu.

Vierailija
2414/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpio(n)i kaipaa kaloja. 

Vierailija
2415/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut ihmiset pystyy seurustelemaan, tai muunlaiseen parisuhteeseen heti seuraavasta? Tai vaikka vuoden parinkin päästä?

Kun mä seurustelin, opin etten saa katsoa muita naisia. Halusin olla mahdollisimman mieliksi ja en katsonut. Huomasin, että lähti kaikki kaverit lopulta, nais ja miespuoliset. Olin vaan tyytyväinen naiseni kanssa, ei se haitannut oikeastaan yhtään. Poin oikeasti syyllisyyttä, jos olin toisten naisten seurassa, ehkä siihen oli syytä. Mokasin, ehkä tahallani silloin nuorempana.

Mut en pysty edelleenkään olemaan muiden naisten kanssa normaalisti, ihan kuin se juttu ois jäänyt mun ajatuksiin.

Sitten jotkut vaan on valmiita kehittämään kuitenkin kestäviäkin tunteita pienen ajan kuluttua. Menee yli hilseen, mulle se ois itsepetosta.

🌿🍬🦊

En minäkään pysty heti uuteen suhteeseen. Olen ollut yli 2v ihan yksin. 

Vierailija
2416/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen löytämistä voi verrata uuden työn löytämiseen. Kyllä jokainen jotain työtä löytää, jos kelpaa vaikka burgerien flippaus mäkkärissä. Eri asia sitten on, että löydätkö sellaisen mieleisen työn, jossa työtehtävä, palkka, arvot ja muut natsaavat. Puhumattakaan siitä kelpaatko itse siihen unelmiesi työpaikkaan ja riittääkö kompetenssi. Muita hakijoita varmasti on myös paljon.

Ei tuo nyt ihan täydellinen analogia ole, kun moneen ns. alemman tason työhön on satoja hakioita. Kun taas parisuhdemarkkinoilla, niitä ns. tynnyrinpohjia ei kukaan halua.

Vierailija
2417/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää että joku on sillä tavalla hullu että tuhoaa kaiken?

En tiennyt. Nyt kärsin.

Ehkä valtiokonttori korvaa sen tuhon.

Vierailija
2418/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks siul ei oo missään kuvaa missä näyttäisit enemmän itseltäsi niin voisin sitä katsella haikeana kaipaillen:(

Vierailija
2419/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattelein takapuuskais,

t. ??kel?

E naiselle? 

Jollakin isosti pakkomielle E naisesta, tosi isosti. Kiima E naisesta osuvasti sanottu.

Eihän täällä ole E naisesta puhuttu pitkiin aikoihin

Vierailija
2420/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oltaisiin läheisempiä, koskisin sun korvaan ja kysyisin siitä arvesta.

Trumpille?

Ketju on lukittu.