Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pää meni ihan sekasin tänään. Aina. Joka kerta! Damn!
Mitä tapahtui?
Näin.
Missä muka näit? En minä ainakaan nähnyt
Parisuhteen löytämistä voi verrata uuden työn löytämiseen. Kyllä jokainen jotain työtä löytää, jos kelpaa vaikka burgerien flippaus mäkkärissä. Eri asia sitten on, että löydätkö sellaisen mieleisen työn, jossa työtehtävä, palkka, arvot ja muut natsaavat. Puhumattakaan siitä kelpaatko itse siihen unelmiesi työpaikkaan ja riittääkö kompetenssi. Muita hakijoita varmasti on myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä konkreettista haluaisit tietää hänestä?
Pituus ja synttärit täällä, mitäs muilla?
Edellisten lisäksi tarkka parisuhde- ja perhetilanne silloin ja nyt. Ja paljon muuta.
Hyvää yötä sille miehelle, jonka etunimi alkaa samalla aakkosella kuin omani
Olet ajatuksissani
Miten jotkut ihmiset pystyy seurustelemaan, tai muunlaiseen parisuhteeseen heti seuraavasta? Tai vaikka vuoden parinkin päästä?
Kun mä seurustelin, opin etten saa katsoa muita naisia. Halusin olla mahdollisimman mieliksi ja en katsonut. Huomasin, että lähti kaikki kaverit lopulta, nais ja miespuoliset. Olin vaan tyytyväinen naiseni kanssa, ei se haitannut oikeastaan yhtään. Poin oikeasti syyllisyyttä, jos olin toisten naisten seurassa, ehkä siihen oli syytä. Mokasin, ehkä tahallani silloin nuorempana.
Mut en pysty edelleenkään olemaan muiden naisten kanssa normaalisti, ihan kuin se juttu ois jäänyt mun ajatuksiin.
Sitten jotkut vaan on valmiita kehittämään kuitenkin kestäviäkin tunteita pienen ajan kuluttua. Menee yli hilseen, mulle se ois itsepetosta.
🌿🍬🦊
Vierailija kirjoitti:
Meillä natsaa. Tiedostetaan se ihan ilman sanojakin.
I have a dream.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä on hauskinta on poissa.
Pitää etsiä sellaiset vibat jostain muualta.
Sorry. Aina ei joka paikkaan ehdi.
Valitettavasti sinä olet kaukana hänestä.
Tulin. Näin. Jähmetyin.
Kiitosta vaan ärsyttävälle pään sekoittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen löytämistä voi verrata uuden työn löytämiseen. Kyllä jokainen jotain työtä löytää, jos kelpaa vaikka burgerien flippaus mäkkärissä. Eri asia sitten on, että löydätkö sellaisen mieleisen työn, jossa työtehtävä, palkka, arvot ja muut natsaavat. Puhumattakaan siitä kelpaatko itse siihen unelmiesi työpaikkaan ja riittääkö kompetenssi. Muita hakijoita varmasti on myös paljon.
Ei se läheskään kaikille ole tuollainen prosessi. Moni ns löytää tosta vain, tiedä onko hyvä vai ei mutta mikä sitä on sanomaan kenenkään puolesta. Tästä aiheesta voisi taas kirjoittaa 600 sivuisen romaanin muttei jaksa.
Jos oltaisiin läheisempiä, koskisin sun korvaan ja kysyisin siitä arvesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit sinkku kuinka nopeasti löytyisi uusi? Veikkaus, hänellä 1-2 viikkoa, minulla ainakin 2 vuotta, jos koskaan.
Ensin pitäisi haluta parisuhteeseen. Sehän minua aloitteita estää tekemästä, kun useimmilla halukkailla varmasti on se suhde ajatuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydä. Itselläni on paljon terveysrajoitteita ja mäkkärin työ ei käy. Olen ollut kauemmin työttömänä kuin töissä. Sama parisuhteen kanssa. On aikasta paljon terveysongelmia ja ei mitään pieniä ja tavallisia. Sivustalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit sinkku kuinka nopeasti löytyisi uusi? Veikkaus, hänellä 1-2 viikkoa, minulla ainakin 2 vuotta, jos koskaan.
Mulle löytyi uusi päivässä. Eli loin deittiprofiilin, ja päivässä tapasin miehen, jonka kanssa tapaillaan edelleen. Ja siis loin profiilin päästäkseni ex kaivatusta eroon. Ja itsetuntoni pönkittämiseks hänen jälkeen. Profiilissa edelleen kiinnostuneita miehiä. Joten uus löytyisi päivässä jälleen, veikkaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelein takapuuskais,
nasulatvaimein vienos rusos,
hiistelöin eespoik all tuikkelakkunais
t. ??kel?
E naiselle?
En kirjoittaisi kaivatulleni moisia t.rolliköpsyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sille miehelle, jonka etunimi alkaa samalla aakkosella kuin omani
Olet ajatuksissani
Hyvää yötä Sinullekin! Olet ihana ja ajatuksissani!
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsesi ei usko sun saavan ikinä toimivaa parisuhdetta? Mikä se vikasi on?
Päinvastoin. Ihmettelevät miten mulla on toimiva parisuhde vihdoinkin. Ja jos joskus eroan niin pysyn sinkkuna. Ellei kaivattu sekoa ja halua jostain syystä olla kanssani. Tuskin.
Ehkä minusta on tullut sitten näkymätön vaikka olin haluttu.
Merkitsin eksälleni kaikkea ja hän minulle.
Kaikki mitä nyt tapahtuu on niin laimeaa.
Mikään ei tunnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata turhaan lausua sanaa rakkaus kevyin perustein. Täällä ihmiset tuskin tuntevat kaivattujaan pintaa syvenmältä, joten eivät voi rakastaa aidosti, vaikka miten huutelisivat tai kuvitelmissaan tuntisivat suuria.
Ei kannata täällä päätellä muiden puolesta, mitä kenellekin rakkaus tarkoittaa. Se ku on spektri lukemattomia asioita. Jokainen mieltää ja kokee yksilöllisesti. Jotain kuvailevia raameja sille voi asettaa mutta ei ikinä selittää täysin.
Taidan aavistaa, kuka otti valokuvat. "Heijastuksia vedessä"
Missä?